Yamaha yzf 400 olej
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha yzf 400 olej
O ile sobie przypominam w tym modelu głowica jest skręcana na 6 śrub i wszystkie należy dokręcać przy użyciu klucza dynamometrycznego. Ze względu na trudny dostęp da nakrętek wymaga to specjalnych nasadek. Źle zamontowana głowica, skutkuje przedmuchami.
Czerwone kolano , to problem źle ustawionego składu mieszanki, w starszych motocyklach bywa również tak ,że wózek przepustnicy ma zbyt duży luz na skutek zużycia( lata w gaźniku, że można go usłyszeć ). Podobny efekt (czerwonego kolanka) można uzyskać gdy będzie źle ustawiony rozrząd. Proszę napisać jakie są dysze w gaźniku, jaka iglica oraz który to rok. Czy motor miał te objawy przed remontem.
Jaro5, w jakim celu planować głowicę?
Czerwone kolano , to problem źle ustawionego składu mieszanki, w starszych motocyklach bywa również tak ,że wózek przepustnicy ma zbyt duży luz na skutek zużycia( lata w gaźniku, że można go usłyszeć ). Podobny efekt (czerwonego kolanka) można uzyskać gdy będzie źle ustawiony rozrząd. Proszę napisać jakie są dysze w gaźniku, jaka iglica oraz który to rok. Czy motor miał te objawy przed remontem.
Jaro5, w jakim celu planować głowicę?
-
Autor tematurafalb180
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: czw, 2 maja 2013, 22:47
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha yzf 400 olej
jest to rok 99/00 luz na przepustynicy jest bo widziałem. Kupiłem go uszkodzonego wiec nie wiem, rozrzad dobrze ustawiony prawidłowo na znaki. Silnik był wyciągnięty wiec śruby prawidowo dokręcone. Iglica jest ustawiona po środku i dorregulowałem powietrzem tak wykręcając 1,5 obrotu