Yamaha wr 400 prosze o opinie... kupa zlomu czy fajne enduro

Awatar użytkownika
Autor tematu
maciosmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 124
Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bieszczady
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Yamaha wr 400 prosze o opinie... kupa zlomu czy fajne enduro

Post autor: maciosmx » pt, 23 lut 2007, 16:53

Witam. otweiram ten temat gdyz nie widzialem podobnych na forum. Chaialbym sie dowiedziec doglebnie co sadzicie o tych wr-kach. Prosze o odpowiedzi osob ktore juz maja kilka lat ten motorek, a pytam dlatego ze opinie ktore slyszalem sa podzielone ale wiecej jest tych negatywnych wiec prosze o Wasze sugestie.( konkretnie chodzi mi o zawieszenie i silnik: tj tlok co ile wymiana oraz skrzynia biegow) dzieki z gory i pozdrawiam :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » pt, 23 lut 2007, 17:33

Jak cię kasa puszcza kup WR 426.

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 23 lut 2007, 19:43

W 400 jest jeden kluczowy problem (yz i wr) --> chodzi o mikropękniecia głowicy miedzy zaworami (miedzy kanałami). Jest to nie dostrzegalne gołym okiem , dlatego wielu mechaników mx odradza ten sprzęt.
W 426 już to porawiono i głowica nie pęka :P :D
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
kruszon
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 586
Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
Motocykl: EXC-R 530
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kruszon » pt, 23 lut 2007, 20:07

kotmx pisze:W 426 już to porawiono i głowica nie pęka :P :D
Ale za to lubi sobie od czasu do czasu zjeść świece :P
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw

Awatar użytkownika
Autor tematu
maciosmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 124
Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bieszczady
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maciosmx » pt, 23 lut 2007, 20:28

siweca to juz nie taki duzy problem tylko jak gdzies swieca padnie w trasie to nie widzi mi sie rozbierac pol motoru zeby sie do swiecy dostac ale dobrze ze to nie dzieje sie zbyt czesto tylko musze poszukac jakiejs 426 esli macie cos na oku podrzuccie na forum. Moze wiecie jeszcze jaki jest poziom uzycia tloka tzn przy jakim stopniu sprezania trzeba tloka wymienic. Dobrze sie na tym nie znami dreczy mnie jedno pytanie jak sie kupuje moto uzywany to kiedy mozna wiedziec kiedy tloka ma sie zmienic czy to odrazu trzeba wymienic przy zakupie wiadome za ty,m jeszcze idzie korba i regeneracja walu a zarazem lozyska i uszczelniacze czyliu pol silnika :/

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 23 lut 2007, 21:55

Ja zawsze po kupnie motocykla wymienial tłok z korbą , tak profilaktycznie.
Jak fura nie kopci czyli jest w miare dobrze, najlepiej odrazu wymienic tłok, ale gdy funduszy brak należy zmieżyć mikrometrem tłok czy jest w normie, jeśli jest ok to tylko nowe pierścienie i ogień.

Luz (pionowy) na korbie trzeba sprawdzić , jeśli niema jest ok :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
strzalek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 13:12
Motocykl: CRF 250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: strzalek » sob, 24 lut 2007, 09:34

Do wymiany tłoka należy dodać przede wszystkim wymianę łańcuszka rozrządu i oleju wraz z filtrami.

Awatar użytkownika
motocyklecross
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
Motocykl: co miesiac inny ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha wr 400 prosze o opinie... kupa zlomu czy fajne enduro

Post autor: motocyklecross » wt, 17 mar 2009, 00:03

witam
dosc sporo mialem stycznosci z roznymi bolaczkami tego modelu
głowne z nich
głowica---- mikropekniecia jak kolega zauwazyl owszem ale o wiele czesciej zatarcie slizgów walka rozrzadu a wtedy glowica smietnik.....
zdarza sie tez pekanie szklanek zaworowych lub ich zacieranie
dzieje sie tak ze wzgledu na slabe smarowanie jak ktos zaniedba filtr lub wymiane oleju ewentualnie padnie pompa

kolejna rzecz
modul dosc typowa awaria yamahy jak padnie motor sie zachowuje jakby mial zapchany gaznik lub zwalona swiece (poniewaz najczesciej odpala w trybie awaryjnym) jednak nie dziala wyprzedzenie kata zaplonu i moto nie wkreca i strzela w tlumik prycha itd itp

gaznik--- przeslona przepustnicy

skrzynia 3/4 bieg

oto glowne usterki niestety bardzo kosztowne w naprawie

moja opinia o tym modelu.....

Jesli trafisz na zadbany egzemplarz oraz POTRAFISZ odpalac 4T bez autodekompresatora to bedziesz zadowolony bo motocykl ogolnie jest udany
ma kilka chorob wieku dzieciecego ora wad wrodzonych ale nie ma motorow idealnych
ogolnie jestem na TAK jak to w pewnym programie mowili hehehe

jednak jesli trafisz na jakas rzezbe albo nie masz cierpliwosci do jej pieprzonych kaprysów przy porannym odpalaniu lub odpalaniu po glebie i wk.... cie ze trzeba majstrowac dekompresatorem i rozbierac pol motoru zeby wymienic swiece jak kilka razy zle kopniesz i sie zaleje to kup KTM EXC SX z okolic 2001-2003 r
fakt sa drozsze w zakupie no i niektorzy nie lubia pomaranczy ;)
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha”