yamaha yz 400?opinie!
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 5 mar 2012, 16:24
- Motocykl: YZ 400 F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yamaha yz 400?opinie!
Ja od wczoraj jestem właścicielem YZ-tki 400 F. Pierwsze wrażenia ok, zaznaczam, że to mój pierwszy cross miałem Hondę Magne 700 F też motorek szatan prawie 90KM ale jazda w terenie to inna bajka. Jeszcze wiele o motorze nie mogę napisać, ale potwierdza się to co koledzy wcześniej pisali odnośnie odpalania, trzeba chwilkę by załapać w czym rzecz. Nie wiem jak u kolegów ale moje pierwsze spostrzeżenie są takie, że trzeba trzymać motor na obrotach by nie gasł (ale może to wynikać z mojego małego doświadczenia w jeździe na crossie). Jak ją trochę opanuje napiszę więcej.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 5 mar 2012, 16:24
- Motocykl: YZ 400 F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yamaha yz 400?opinie!
Już czerwiec i kilkadziesiąt wyjazdów moją 400 zaliczyłem. Jeżdżę nią bardziej jako enduro niż cross, ale do takiej jazdy też się spoko nadaje.
Pierwsze wnioski:
1. Do jazdy typu enduro polecam raczej model przeznaczony do enduro (choć jak pisałem powyżej ten też się sprawdza, ale jest kilka "ale").
2. Jest to motorek raczej drogi w utrzymaniu - pali sporo, części nie najtańsze, no i serwis ASO to kosmos.
3. Jako pierwszy cross czy enduro, uważam go za ok, choć słabszy byłby bardziej OK.
4. Ogólnie jak na razie parę drobnych usterek, sam usunąłem, więc raczej +.
5. Dla nowicjuszy uczących się off-road u' wdzięczny raczej motorek zwłaszcza kiedy używasz zasady "więcej gazu - w kłopotach", wyprowadzi prawie ze wszystkiego.
Jest jeszcze jedna sprawa, otóż z każdą następną jazdą bardziej go lubię.
Pierwsze wnioski:
1. Do jazdy typu enduro polecam raczej model przeznaczony do enduro (choć jak pisałem powyżej ten też się sprawdza, ale jest kilka "ale").
2. Jest to motorek raczej drogi w utrzymaniu - pali sporo, części nie najtańsze, no i serwis ASO to kosmos.
3. Jako pierwszy cross czy enduro, uważam go za ok, choć słabszy byłby bardziej OK.
4. Ogólnie jak na razie parę drobnych usterek, sam usunąłem, więc raczej +.
5. Dla nowicjuszy uczących się off-road u' wdzięczny raczej motorek zwłaszcza kiedy używasz zasady "więcej gazu - w kłopotach", wyprowadzi prawie ze wszystkiego.
Jest jeszcze jedna sprawa, otóż z każdą następną jazdą bardziej go lubię.