SUZUKI DRZ 400 problemy z odpalaniem
-
Autor tematumoquai
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: wt, 14 wrz 2010, 20:54
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
SUZUKI DRZ 400 problemy z odpalaniem
Cześć, trochę tematów przejrzałem i nie znalazłem nic konkretnego n/t problemów z odpalaniem drz po glebie. Może nie tyle problemów co jakiegoś cudownego sposobu na uruchomienie silnika za 4-5 kopnięciem. Ostania gleba skończyła się na reanimacji 25cioma kopnięciami!! Ja cie pierdziele ! O co chodzi ? W tygodniu mam zamiar wymienić świecę, wyczyścic filtr powietrza (w końcu!) i może wyczyszczę gaźnik (ostani jaki czyściłem był w "wuesce".) czy to pomoże ? Mam nadzieje, że tak. Jak macie jakieś patenty lub porady to bardzo proszę o info.
DRZ jak postoi tydzień czy dwa to również nie skora zaskoczyć od razu, ale po 10 strzałach pyrka. Jak ciepła i bez gleby pali od pierwszego.
Po ostatniej przygodzie mam wrażenie że kickstarter jest sporo wyrobiony i ma luzy na wałku. Jak tak dalej pójdzie to go chyba urwę.
DRZ jak postoi tydzień czy dwa to również nie skora zaskoczyć od razu, ale po 10 strzałach pyrka. Jak ciepła i bez gleby pali od pierwszego.
Po ostatniej przygodzie mam wrażenie że kickstarter jest sporo wyrobiony i ma luzy na wałku. Jak tak dalej pójdzie to go chyba urwę.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SUZUKI DRZ 400 problemy z odpalaniem
Kopanie po glebie to norma, ja w prawdzie mam rozruch el. ale te same objawy. Po podniesieniu wywróconego moto muszę pokręcić z 5-10 sec. gdzie normalnie pali na dotyk, z tego co zauważyłem u siebie to po wywrotce szybciej odpala na ssaniu.
Przede wszystkim wyczyść i nasącz filtr- to podstawa, później weź się za gaźnik. Jeśli nie posiadasz to warto ubezpieczyć się w filterek paliwa pomiędzy kranikiem a gaźnikiem.
Przede wszystkim wyczyść i nasącz filtr- to podstawa, później weź się za gaźnik. Jeśli nie posiadasz to warto ubezpieczyć się w filterek paliwa pomiędzy kranikiem a gaźnikiem.