Suzuki RM 250 2001-2009 - jakie różnice?
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki RM 250 2001-2009 - jakie różnice?
Witajcie znów.
Jeśli wybrałem zły dział to przepraszam oraz proszę o przeniesienie.
Zatem pytanie brzmi tak:
RM 250, od 2001 do teraz wyglądają identycznie, więc po czym można sprawdzić że sprzedający nie oszukuje z rocznikiem? Ponieważ wiadomo że bardzo często to się zdarza.
Nie tyczy się to tylko Suźki ale też CRek, KXów oraz Smerfów...
Smerfy z tego co wiem to od 2005 mają aluramę tak?
Proszę o odpowiedź. Pozdro ;]
Jeśli wybrałem zły dział to przepraszam oraz proszę o przeniesienie.
Zatem pytanie brzmi tak:
RM 250, od 2001 do teraz wyglądają identycznie, więc po czym można sprawdzić że sprzedający nie oszukuje z rocznikiem? Ponieważ wiadomo że bardzo często to się zdarza.
Nie tyczy się to tylko Suźki ale też CRek, KXów oraz Smerfów...
Smerfy z tego co wiem to od 2005 mają aluramę tak?
Proszę o odpowiedź. Pozdro ;]
I <3 KADETT
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 2001-2009 - jakie różnice?
no co do cr'ki to po bodajże 2001 miała ona nowy silnik i ramę, a yz od 2006 modeli miała alu ramę, wr'ki rok później z tego jak dobrze pamiętam no w każdym razie jeśli coś to mnie poprawcie 8) co do rm to niestety wiele ni mogę Ci powiedzieć pozder
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 2001-2009 - jakie różnice?
Każdy motocykl ma znaki identyfikacyjne w postaci numeru ramy . po 17 cyfrowym kodzie VIN poznasz rok modelowy moto http://www.google.pl/search?q=kod+vin+m ... =firefox-amati2608 pisze:Witajcie znów.
Jeśli wybrałem zły dział to przepraszam oraz proszę o przeniesienie.
Zatem pytanie brzmi tak:
RM 250, od 2001 do teraz wyglądają identycznie, więc po czym można sprawdzić że sprzedający nie oszukuje z rocznikiem? Ponieważ wiadomo że bardzo często to się zdarza.
Nie tyczy się to tylko Suźki ale też CRek, KXów oraz Smerfów...
Smerfy z tego co wiem to od 2005 mają aluramę tak?
Proszę o odpowiedź. Pozdro ;]
Ponadto na plastikach sa odlewy z tarcza zegarowa podajace rok prod. oraz na felgach miesiąć i rok .
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 2001-2009 - jakie różnice?
Suzuki rm 250:
2001- zbiorniczek na olej przy tylnym amorku to szary walec. Kiwak od boku wygląda jak jeden aluminiowy pręt, wahacz prostokątny, ciągle prosty, rama szaro/grafitowa/ dekle również.
2002- wahacz od silnika w polowie widocznie zwęża się od dołu i od góry a rama czarna razem w deklami.
2003-wchodzą tarcze hamulcowe drobno dziurkowane. Tylne boczki już białe, wahacz od silnika w połowie widocznie zwęża się od dołu i od góry rama jakby szaro/grafitowa/ dekle również. Przednie lagi srebrne.
2004-Zbiorniczek na olej przy tylnym amorku już złotawy, zwęża się przy regulacji. widać cały kiwak, przypomina skrzyżowane pręty. Przednie lagi złote. Przewód przedniego hamulca już nie idzie frontem lewej lagi lecz przy oslonkach na lagi wchodzi od strony nogi kierowcy i trafia do zacisku, wahacz zwęża się tylko od góry dół zostaje prosty
2005- zmieniona osłonka zacisku tylnego na białą "skromniejszą" raz osłaona tylnej tarczy z jednolitej na taką z przelotami.Kopka już bardziej wyprofilowana jak w 4t.
2006- większe dziurki w tylnej tarczy hamulcowej. Rama znow w ciemnym malowaniu.
2007- wprowadzono seryjnie niebieskie poszycia siedzień. Jaśniejsza rama.
2008-nic różnego niewidze
2001- zbiorniczek na olej przy tylnym amorku to szary walec. Kiwak od boku wygląda jak jeden aluminiowy pręt, wahacz prostokątny, ciągle prosty, rama szaro/grafitowa/ dekle również.
2002- wahacz od silnika w polowie widocznie zwęża się od dołu i od góry a rama czarna razem w deklami.
2003-wchodzą tarcze hamulcowe drobno dziurkowane. Tylne boczki już białe, wahacz od silnika w połowie widocznie zwęża się od dołu i od góry rama jakby szaro/grafitowa/ dekle również. Przednie lagi srebrne.
2004-Zbiorniczek na olej przy tylnym amorku już złotawy, zwęża się przy regulacji. widać cały kiwak, przypomina skrzyżowane pręty. Przednie lagi złote. Przewód przedniego hamulca już nie idzie frontem lewej lagi lecz przy oslonkach na lagi wchodzi od strony nogi kierowcy i trafia do zacisku, wahacz zwęża się tylko od góry dół zostaje prosty
2005- zmieniona osłonka zacisku tylnego na białą "skromniejszą" raz osłaona tylnej tarczy z jednolitej na taką z przelotami.Kopka już bardziej wyprofilowana jak w 4t.
2006- większe dziurki w tylnej tarczy hamulcowej. Rama znow w ciemnym malowaniu.
2007- wprowadzono seryjnie niebieskie poszycia siedzień. Jaśniejsza rama.
2008-nic różnego niewidze
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM