tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/525
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 1 sie 2013, 14:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
dzięki! podobne fiszki są na stronie KTM.SKLEP a co do pompy wody to tam wodą się pociło i teraz co tu z tym fantem zrobić?znalazłem zestaw naprawczy za 180zł (jakieś oringi i łożysko wałka), lub można same oringi za 30zł/szt., w pierwszej kolejności tym tematem chcę się zająć, przydatne byłyby mi zdjęcia z demontażu jakiś tutorial, dysponuje ktoś jednym lub drugim?kris514 pisze:http://ktmpartfinder.com/
Tu masz stronę z częściami
cieknące coś z pompy to albo olej albo płyn chłodniczy więc lepiej tak nie jeździj bo możliwe że już masz maź w silniku resztę sam sobie oceń
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
a np. tutaj masz http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw Na początek proponowałbym to rozkręcić i ocenić stan łożyska jeśli ok to same uszczelniacze powinny zdać egzamin (oraz radze sprawdzić stan oleju)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 1 sie 2013, 14:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
dzięki, pomocny filmik.tylko jeszcze jedna rzecz mnie interesuje, od dołu pokrywy pompy wody jest taka jakby dziurka, na filmiku nie ma o niej ani słowa a gość od którego kupiłem mówił mi że ja czymś zapchał bo tamtędy ciekło, wie ktoś czy i czym ona powinna być zabezpieczona?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
powinna byc drozna pokazuje ona czy pompa jest szczelna (w tedy nic stamtad nie cieknie) i zapobiega zmieszaniu plynu z olejem
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 1 sie 2013, 14:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
dziś dotarł do mnie zestaw naprawczy pompy i mam kolejne pytanie, odkręciłem śrubkę jak ten gość na filmie (od bloku silnika) ale u mnie poleciała praktycznie kropla wody ( u tego gościa ciurkiem) i co tu teraz bo wydaje mi się że stan wody mam odpowiedni, w chłodnicach pod korek...
ok, woda spuszczona wystarczyło korek u góry chłodnicy odkręcić:)
wymieniłem simmeringi i oringi ale martwi mnie że na łożysku wałka nie mam osłonki od strony pompy
ok, woda spuszczona wystarczyło korek u góry chłodnicy odkręcić:)
wymieniłem simmeringi i oringi ale martwi mnie że na łożysku wałka nie mam osłonki od strony pompy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: śr, 20 sty 2010, 20:57
- Motocykl: KTM EXC 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie - DW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
lastfish pisze:dziś dotarł do mnie zestaw naprawczy pompy i mam kolejne pytanie, odkręciłem śrubkę jak ten gość na filmie (od bloku silnika) ale u mnie poleciała praktycznie kropla wody ( u tego gościa ciurkiem) i co tu teraz bo wydaje mi się że stan wody mam odpowiedni, w chłodnicach pod korek...
ok, woda spuszczona wystarczyło korek u góry chłodnicy odkręcić:)
wymieniłem simmeringi i oringi ale martwi mnie że na łożysku wałka nie mam osłonki od strony pompy
Na łozyskach wałka rozrządu nie ma być osłonek!
http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/400-EXC/137075
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: sob, 25 kwie 2009, 14:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
Witam, czy mozna prosić o podobne informacje na temat exc 250 2t 2006,
Szczególnie interesowalby mnie drgania silnika/dyfuzora w średnim przedziale obrotowym gdyż takie mi doskwieraja i wtedy gdy dyfuzor styknie sie z plyta pod silnikiem mam koncert; )
Czy takie drgania sa normalne?
Pozdrawiam
Szczególnie interesowalby mnie drgania silnika/dyfuzora w średnim przedziale obrotowym gdyż takie mi doskwieraja i wtedy gdy dyfuzor styknie sie z plyta pod silnikiem mam koncert; )
Czy takie drgania sa normalne?
Pozdrawiam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
Po pierwsze wychodzi że masz skrzywiony dyfuzor skoro dotyka płyty, trzeba próbować go prostować lub kupić nowy. Druga sprawa to mocowania gruszki, są tam dwa metalowo gumowe uchwyty które z czasem się wyrabiają i nie trzymają już sztywno dyfuzora, tylko wymiana na nowe. A na koniec dwa oringi uszczelniające gruszkę we flanszy, one również się wycierają co powoduję wyciek oleju z tego miejsca oraz drgania na skutek bezpośredniego styku gruszki i flanszy, tutaj również wymiana na nowe żaroodporne.majasportomoto pisze:Witam, czy mozna prosić o podobne informacje na temat exc 250 2t 2006,
Szczególnie interesowalby mnie drgania silnika/dyfuzora w średnim przedziale obrotowym gdyż takie mi doskwieraja i wtedy gdy dyfuzor styknie sie z plyta pod silnikiem mam koncert; )
Czy takie drgania sa normalne?
Pozdrawiam
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
jeśli masz pogięty dyf to zapraszam na pw
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: sob, 25 kwie 2009, 14:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
major000 pisze:Po pierwsze wychodzi że masz skrzywiony dyfuzor skoro dotyka płyty, trzeba próbować go prostować lub kupić nowy. Druga sprawa to mocowania gruszki, są tam dwa metalowo gumowe uchwyty które z czasem się wyrabiają i nie trzymają już sztywno dyfuzora, tylko wymiana na nowe. A na koniec dwa oringi uszczelniające gruszkę we flanszy, one również się wycierają co powoduję wyciek oleju z tego miejsca oraz drgania na skutek bezpośredniego styku gruszki i flanszy, tutaj również wymiana na nowe żaroodporne.majasportomoto pisze:Witam, czy mozna prosić o podobne informacje na temat exc 250 2t 2006,
Szczególnie interesowalby mnie drgania silnika/dyfuzora w średnim przedziale obrotowym gdyż takie mi doskwieraja i wtedy gdy dyfuzor styknie sie z plyta pod silnikiem mam koncert; )
Czy takie drgania sa normalne?
Pozdrawiam
Witam
Udało mi się ustalić samemu iż powodem były właśnie te oringi,ale dzięki za pomoc
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: sob, 25 kwie 2009, 14:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
Z dyfuzorem sobie radzeCzepek pisze:jeśli masz pogięty dyf to zapraszam na pw
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 19:33
- Motocykl: exc 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: tricki myki poczytaj to nie wybuchnie KTM 400/450/520/5
Mam taki dylemat, latam na exc 400 z 2002r, mam go od nowości. Przejechane jakieś 800mth. Regularnie ustawiane zawory, rozrząd wymieniam co 2 lata. Wymieniany olej, filtry itp.
Tyle że silnik nigdy nie był rozbierany, wszystko jak w fabryce złożyli, tak jest. Wydaje mi się, że trzeba by do niego w końcu zajrzeć, ale z drugiej strony nie wykazuje żadnych objawów zużycia.
Oleju nie bierze ani grama, nie dymi, pali jak zloto, w flitrach siatkowych, żadnych opiłków. Pytałem w paru serwisach czy rozbierać, jedni łapią się za głowę mówią, że koniecznie, inni między innymi autoryzowany sewis ktm, twierdzi, ża jak nic złego się nie dzieje to zostawić i latać.
Co myślicie, bo trochę zkołowany jestem , a chciałbym jeszcze trochę na nim polatać ?
Tyle że silnik nigdy nie był rozbierany, wszystko jak w fabryce złożyli, tak jest. Wydaje mi się, że trzeba by do niego w końcu zajrzeć, ale z drugiej strony nie wykazuje żadnych objawów zużycia.
Oleju nie bierze ani grama, nie dymi, pali jak zloto, w flitrach siatkowych, żadnych opiłków. Pytałem w paru serwisach czy rozbierać, jedni łapią się za głowę mówią, że koniecznie, inni między innymi autoryzowany sewis ktm, twierdzi, ża jak nic złego się nie dzieje to zostawić i latać.
Co myślicie, bo trochę zkołowany jestem , a chciałbym jeszcze trochę na nim polatać ?