Strona 5 z 16

: pt, 8 cze 2007, 12:04
autor: Seba
MXrool pisze:UWAGA!! Nie wkręcać jej za mocno i nie wykręcać całkowicie. Grozi to zmiarzdzeniem kosztownego sterownika zapłonu. Takie przypadki już były. Koszta 2000 zł. Można nabyć taki bajer specjalny z alu który właśnie jest po to stworzony by ostre główki śrub nie ryły półek. Szczerze, nie mam z tym problemów.
w ktm 450 EXC z 2006 calkowicie nie grozi...zgubilem ogranicznik i nic sie nie miazdzy

: pt, 8 cze 2007, 13:23
autor: witekCRM
Co do modułu zapłonowego w ktm to ja w swoim sx 125 zrobiłem taki patent. Modół odkręciłem i wsadziłem pod zbiornik. Zmieścił się idealnie i wszystko było ok. Wiem że modół powinien mieć dobre chłodzenie, ale jeździęłm z takim w różnych warunkach i nic sie nie działo więc chyba warto go tam ulokować, bo może nam to oszczędzić ładnych paru zł przy poważniejszej glebie, gdzie ograniczniki nie pomogą.

: pt, 8 cze 2007, 13:41
autor: witekCRM

Ja u siebie wpakowałem tak jak na obrazku ( na fotce to nie moje moto :)

: ndz, 10 cze 2007, 22:25
autor: enduroboy
co myślicie o KTMach GS 125 ?

pozdr

: ndz, 10 cze 2007, 22:28
autor: witekCRM
GS to stary model:/ Do starych KTM mimo iz jestem fanem tej marki to nie jestem przekonany :(

ktm 300 sx

: śr, 13 cze 2007, 19:13
autor: acid
a co myślicie o ktm 300 sx mój jest z 1993 Jakie wady i zalety ma takie moto ?? Czy taka 300 jest duzo wytrzymalsza od 250tek , czy to kit ze tłok mienia sie rzadziej niż w 250 , korbe itd Nie wygląda mi na to żeby mial wolniejsze obroty od np 125 wiec chyba tak samo mieniamy tłoczka

: śr, 13 cze 2007, 19:16
autor: SEBOOL
Ale napewno nie bedziesz kręcił 300 cmm jak 125 cmm!
pozdr.

: śr, 13 cze 2007, 19:21
autor: witekCRM
Z tego co mi wiadomo 250-tki kręcą się 8- 9 tys maksymalnie .

: śr, 13 cze 2007, 19:28
autor: maros91
Witek więcej się kręcą raczej do 12 000rpm nawet i więcej...

: śr, 13 cze 2007, 22:51
autor: Ciechu
250 wyżej niż 9 tysięcy raczej się nie wkręca. Setka owszem.

: czw, 14 cze 2007, 08:51
autor: witekCRM
No własnie mi się też tak wydaje. Setki to do 14 tys. z tego co wiem i to nie wszystkie a ćwiartki to 9 tys. maks .

: czw, 14 cze 2007, 20:37
autor: yogi
silnik Yamahy YZ 85 2005r do 19 tys podejdzie :wink: profesjonalnie zrobiona pod zawody miniżużlowe :wink: