Strona 10 z 16

Re: O KTMach

: pt, 9 maja 2008, 22:13
autor: Paweł18
Witam mozecie cos mi powiedziec o sprzetach ktm 250 i 380. Poszukuje moto dosc mlodego i mocnego nie starsze niz 5 lat. Jak z czesciami do 380 bo do 250 to bardoz dobry dostep jest. Jak z wytrzymaloscia tych dwóch silników. Prosze piscie

Re: O KTMach

: sob, 9 sie 2008, 14:37
autor: york
Moze mi ktos napisac jakie roznice sa w ktm 450 exc model 2004 i 2005 ?? a moze nie ma zadnych?

Re: O KTMach

: pn, 11 sie 2008, 00:27
autor: Radosny
Różnice są, w sumie cały motocykl został poddany "liftingowi" ale całkowicie nowa jest rama, wachacz, lampa przednia, plastiki zbiornika-chłodnicy i inne duperele typu malowanie felg i piast, obudowa modułu czy twardość kanapy.......

Re: O KTMach

: pn, 11 sie 2008, 10:27
autor: york
dzieki za info czyli wychodzi na to ze jak juz kupowac to rocznik 2005+

Re: O KTMach

: wt, 12 sie 2008, 00:44
autor: acid
Paweł18 pisze:Witam mozecie cos mi powiedziec o sprzetach ktm 250 i 380. Poszukuje moto dosc mlodego i mocnego nie starsze niz 5 lat. Jak z czesciami do 380 bo do 250 to bardoz dobry dostep jest. Jak z wytrzymaloscia tych dwóch silników. Prosze piscie
\powiem ci tak ; na pewno korby masz takie same tłoki są różne :lol: , kosze są te same co do łozysk tpo nie wiem ale na 90% sa te same i na 99% to są niezawodne sprzety tylko 380 to raczej nie dla laika który mimo wszystko che cos mocnego jak chcesz to moja 300 jest na sprzedaż ....

Re: O KTMach

: pn, 18 sie 2008, 23:16
autor: tyski
prosze powiedzcie mi czy przy wymianie oleju trzeba odpowietrzac silnik w ktm-ie ?? konkretnie chodzi mi o sx 450 2006r

Re: O KTMach

: pn, 18 sie 2008, 23:42
autor: Radosny
Yyyyyyy, znaczy co masz na myśli konkretnie bo zupełnie nie rozumiem toku rozumowania. Zlewasz stary olej, wlewasz nowy i to tyle po krótce, nie wnikając w wymiany filtrów i czyszczenie sitek.....

Jedyne co trzeba w silniku odpowietrzyć przy wymianach to układ chłodniczy po zlaniu/wymianie płynu chłodniczego.

Re: O KTMach

: pn, 18 sie 2008, 23:49
autor: tyski
sory ze tak to sformułowałem .... chodzi mi o to ze pewien mechanik z serwisu ktm powiedzial mi ze w katach jest jakas srubka do odpowietrzania układu olejowego czy jakos tak i to mnie zastanawia ...

Re: O KTMach

: wt, 19 sie 2008, 00:06
autor: Radosny
Wydaje mi się iż pomyliłeś kwestie - w silniku (głowicy) wszystkich Katów jest taka magiczna śrubka w okolicy świecy, służąca do odpowietrzenia układu - ale chłodniczego, nie olejowego - i myślę że o to właśnie chodziło temu owemu mechanikowi.
A układ olejowy ma własne odpowietrzenie w którym nie ma żadnych śrubek w które trzeba wnikać.

Osobnym zupełnie tematem jest sposób odpowietrzania układu olejowego w trakcie pracy w silnikach EXC '08 i jak się okazało w moim nowym modelu '09 również też......

Re: O KTMach

: wt, 19 sie 2008, 18:13
autor: MX_Bartek
jak już jesteśmy przy olejach, to co to za filtry? je trzeba wymieniać? tam coś pisze, żeby powietrzem przedmuchać i wyczyścić, ale co, te filtry?
http://img170.imageshack.us/img170/8361 ... sxfle9.jpg

Re: O KTMach

: wt, 19 sie 2008, 21:15
autor: Radosny
Zadałeś pytanie i sam sobie odpowiedziałeś :)
Odkręcasz pokazane śruby, wyciągasz sitka, kij z ewentualnych opiłków i wsadzasz z powrotem - nie potrzeba wymianiać na nowe.

Re: O KTMach

: wt, 19 sie 2008, 21:32
autor: Sierot
trzeba wymieniać. krąży opinia, że co 2 wymiany oleju. ja jednak wymieniam co 3 wymiany oleju ze względu na to, że w moim silniczku jeden olej przebywa nie dłuzej niż 2-3 mh :)