O KTMach

Niosąca
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 78
Rejestracja: wt, 15 maja 2007, 23:41
Motocykl: Suzuki DR 125&Honda CR 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: Niosąca » pn, 28 sty 2008, 23:52

wlasciwie to i tak jestem juz zdecydowana na to moto, wiec nie ma sie o co klocic Panowie :wink: :wink:
a tak powaznie to dziekuje za info :)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: To.mek » śr, 30 sty 2008, 17:02

Radosny pisze: zawias można ustawić tak, że motocykl bedzie miękki jak budyń - to tylko kwestia regulacji i "twardości" zalanego oleju
Sprostowanie-olejem nie reguluje się twardości zawieszenia, tylko jego 'szybkość' reakcji.

Radosny
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: Radosny » śr, 30 sty 2008, 17:36

Sprawa jasna i oczywista, uprościłem myśl i dlatego wstawiłem tam cudzysłów - zwykły jeździec nie obeznany z budową zawiasu, "twardym zawieszeniem" nazywa zachowanie amortyzatorów z gęstym olejem, potocznie nazywanym "twardym" - to już niestety wina powszechnie używanej błędnej terminologii. Podobnie jak z osłonami dłoni - nie wiedzieć czemu u nas w kraju wszyscy mówią na nie "handbary" gdy faktycznie oznacza to poprostu kierownice, a osłony po polskiemu brzmieć raczej powinny "handgłardy" 8) I sam zapewne gdybym miał dać ogłoszenie na forum że sprzedam handguard'y to na bank napisałbym "handbary" by nie musieć odpisywac po wielokroć na pytania - a co to, a do czego.... :mrgreen:
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09 :) :) :)

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: enduroguy » pn, 4 lut 2008, 23:51

Marcys jakies ciekawe teorie masz. Exc450 to juz roczek 03<, czyli nowe zawieszenie w ktm'ie na lagach 48mm. To zawieszenie jest wg. mnie zdecydowanie bardziej "hard" ;) . Mialem okazje jezdzic EXC400 w starszej budzie i motorek jest naprawde stosunkowo miekki, nawet po niewielkich nierownosciach plynie, z kolei moja setka 03' mozna bylo dostac pier*olca na korzeniach. Zmiany oleju i regulacja i tak nie przynosily oczekiwanych efektow. Za to swietnie sie zachowywal przy wiekszych nierownosciach, hopach, dropach itp
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

1100marcys
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 23 sty 2008, 23:01
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: 1100marcys » wt, 5 lut 2008, 22:49

teorie?....Skoro mam mozliwosc latac na 450i250 to mam porownanie przynajmniej tak odczuwam te zawiasy ,roznica w lagach jast owszem ale 450 jakby fajniej pracowal,w 250 zmienilem olej na 2,5 i roznica od razu ale idealnego zawiasu w 7 letnim motorku sie nie znajdzie pozdrawim.

Grzechu_MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 304
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
Motocykl: Na razie nie ma
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: Grzechu_MX » wt, 4 mar 2008, 21:56

Witam, Może mi ktoś powiedzieć jak sie sprawują exc-f 250 w rocznika 05 wzwyż. Chodzi mi o to jakie były(o ile sa ) wady fabryczne itp?
Pozdro.
Moto sprzedane, zbieram kasę na następne.

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: Pomyk » śr, 5 mar 2008, 12:06

Po pierwsze w 2005 nie było EXC-f 250.Wiem że wyszedł wcześniej kiedyś EXC 250 4t motor nie udany, w ogóle nie jedzie.

cocoo24
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 104
Rejestracja: pn, 18 lut 2008, 09:54
Motocykl: YZ 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: cocoo24 » czw, 13 mar 2008, 09:15

KTM 125 RATTRAY EDITION - czym sie on różni od zwykłego ktm w tym samym roczniku

grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Birthday
Kontakt:
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: grzeniu » czw, 13 mar 2008, 14:14

od strony technicznej to chyba niczym.. na pewno ma zmieniony design wzorowany na motocyklu zawodnika MX2.
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

ttfan
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 16 maja 2007, 09:29
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: ttfan » wt, 25 mar 2008, 23:56

Mnie interesuje wszystko o EXC 520; proszę o wszelkie, ale rzeczowe opinie najlepiej posiadaczy; jak z żywotnością i serwisem, na ile starcza korba, tłok itd. Motor miałby mieć szerokie zastosowanie, zarówno las, trochę szosa jak i tor.

Camaro
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 172
Rejestracja: śr, 12 mar 2008, 06:32
Motocykl: KTM 250 SXF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: Camaro » śr, 26 mar 2008, 00:04

toż to potwór nie motocykl.
Mój dobry kumpel miał tego KTM i powiem ci że dla mnie to był szatan nie motocykl ...

Wiem że co dziwne najczęściej zmieniał klocki hamulcowe=] ...
Niestety ogólnie jego 520 strasznie się sypała i pakował w naprawy mnóstwo kasy że o serwisie nie wspomnę.
Miał 2003 rok .. niestety sprzedał potwora.
Wiem że kiedyś na prostej drodze na przykład jak jechaliśmy poszło mu łożysko pod zębatką z przodu i musiałem go 6 km holować motocyklem .... LOL

nie pytajcie jak to zrobiłem wole nie wspominać


!!! Metallica + motocross = orgazm !!!

ttfan
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 16 maja 2007, 09:29
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O KTMach

Post autor: ttfan » pt, 11 kwie 2008, 22:59

Niech ktoś mi wytłumaczy od którego roku wychodził model 640 i jaka jest różnica pomiędzy LC4 640, a LC4 620; upatrzyłem sobie KTMa w wersji supermoto, rocznik 1998; jest to model jak twierdzi właściciel 640, jednak w 1998 roku chyba tego modelu jeszcze nie było (myle się?); kolor silnika ciemno siwy z czarną głowicą; Jak to jest z tymi modelami i rocznikami?

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”