Strona 8 z 9

: czw, 1 lut 2007, 20:30
autor: Kaze
Teraz pewnie dużo osób przesiądzie się na 2T-koszty niższe a moc już będzie podobna do mocy 4T.
A co teraz nie jest podobna? Na nowym cylku bedzie dużo mocniejsza, zmieni sie pewnie troche charakterystyka silnika ale tak jak Sebool mówi.
czyzby to dlatego ze 250f bylo mocniejsze od 125 i w klasie zawodow chcieli przyrownas szanse zrobili 144??? bo gdzies tak czytalem?
Co do szans to raczej nie, niejeden pokazał na secie jak sie tnie i że można wygrywać z 4T.
I wcale nie są mocniejsze, inaczej oddają moc. Ludzie co wy z tą mocą wyskakujecie.

: czw, 1 lut 2007, 20:39
autor: Isbi
moze moc sie nie zmieni tylko moment :roll:

: czw, 1 lut 2007, 22:32
autor: piasektt
wielkie mecyje od dawna było wiadomo że nie będzie 125 tylko pojemność sie zwiksza na 144 A moc tu nie ma nic do rzeczy tylko zmieni sie charakterystyka, domyślam sie że będzie ona poprawiona w dolnych partiach.


P.S Co do mocy KX 125 06r katalogowo ma 47 km a żaden 4T nie ma więcej niz 45km

: pt, 2 lut 2007, 14:50
autor: To.mek
SEBOOL pisze:Nie podobna a dużo większa.
Sory za błąd Koledzy! Moc maksymalna w 125 rzeczywiście jest podobna-ale chyba to 144 ma charakterystykę zmienić. No ale to się zobaczy po pierwszych testach :wink:

: pt, 2 lut 2007, 17:29
autor: Pomyk
piasektt pisze:P.S Co do mocy KX 125 06r katalogowo ma 47 km a żaden 4T nie ma więcej niz 45km
Coś mi się wierzyć nie chce że KX 125 ma 47 kucy :/ .PZdr

: ndz, 4 lut 2007, 13:15
autor: cr500r
fabryki maja to do siebie ze lubia sobie czasami dodac pare kucy w papierkach :) . Nie mam tu pod reka gazety motocykl,ale tam w testach master bike sa zawsze robione pomiary motocykli z danej klasy i wyniki znaczaco odbiegaja od deklaracji fabryk.Jak ktos ma pod reka motocykl z jednym z tych testów to niech poda róznice.

Dla mnie te 47 kucy to tez troche duzo.

: ndz, 4 lut 2007, 20:52
autor: To.mek
Założę się że na kole nie ma nawet 40km :roll: Większość crossówek ma w papierach moc ok. 45km, a ile z tego zostaje sami wiemy...

: wt, 6 lut 2007, 10:55
autor: Sierot
Chłopaki powiem tak: zwiększy się obwód cylindra, skok tłoka i wtedy moment pójdzie w górę i troche moc, ale zrobili to głównie na moment obrotowy. Ale i tak najważniejsze w nowych KTMach jest: nowa rama, nowa mambrana ( Vforce 3 ), lekkość ( w porównaniu z moją 2003 setką nową teraz mam i waży 7 kg mniej ), półki w serji kute są, nowe amortyzatory ( inaczej sie otwierają, są z zamknietymi kardridżami ), nowy wahacz ( dużo lżejszy i sztywniejszy ) i wiele jeszcze małych przeróbek które dużo wnoszą do konfortu jzdy. Niepisze o wyglądzie bo KTM co rok zmienia design.

: wt, 6 lut 2007, 14:38
autor: Isbi
jakos nie widze roznicy w 08 a 07 poza pojemnaoscia to co rok go nie zmienia

: wt, 6 lut 2007, 16:03
autor: Sierot
Isbi to nie jest żaden 08. To jest 07 robiony w Holandii czy tam gdzie ten gość sie reklamuje. Mam książke serwisową i advertisimenty KTMa i niema żadnego takiego modelu KTMa. Mam książke 07 i niema czegoś takiego jak KTM 144 SX i niebędzie w seryjnej produkcji przez nastempne kilka lat. Okleina jest ta sama co w 07 a zrobić sobie okleine z napisem 144 sx to żaden probllem.

: ndz, 11 lut 2007, 22:13
autor: MASAKRATOR
Pojezdzilem kilka razy na SXS 07r powiem wam ze jestem pod wielkim wrazeniem super motorek pzycja lepsza niz w 06 tylko troche agresywny jest ale to jeszcze trzeba dopracowac i naprawde fajnie sie prowadzi

: ndz, 11 lut 2007, 22:23
autor: Pacian
EXC-F 450 2008 to mi sie wydaje że ktoś sobie do SX lampe dodał bo to nie jest gotowy EXC można to chyba stwierdzić po braku podnurzki.