Ktm 520 I 525
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Ja mialem 525 sx i ze skrzynia było wszstko spoko.Motor strasznie mocny nawet w lesie go trudno opanowac wrecz powiem ze za mocny.Sprzegło chodzi głosno i cieżko je dobrze wyczuć.Nie miałem z nim zadnych problemów przez dwa sezony nie wymienialem nic oprócz oleju,klockow itp poprostu żadnych awari. Jeśli interesuje cie ogormna moc i moto do lasu to jest spoko lecz jesli chcesz cos na tor to nie radze tego kupowac bo bedziesz caly czas jedzil tylko na drugim biegu:)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Hydrauliczny układ sprzęgłowy KTM'a jest cichy i perfekcyjnie dozowalny jeśli są spełnione podstawowe warunki:
-zalany w układzie jest oryginalny, czysty olej Magury
-cały układ jest dobrze odpowietrzony
-z pompy, zbiorniczka ani siłownika nie ma wycieków
-kosz sprzęgłowy nie ma luzów i bicia
-tarcze, przekładki i sprężyny są oryginalne
-tarcze nie są spalone i mają odpowiedniej grubości materiał cierny, a ich zęby są proste bez wybić
-przekładki sa proste, gładkie i bez przebarwień
-pod sprężynami nie ma patentowych podkładek
-do silnika (skrzyni) jest zalany olej motocyklowy o odpowiednich parametrach do mokrych sprzęgieł
Jeśli to wszystko jest sprawne i zadbane to nawet w 5-cio letniej 520-ce sprzęgło będzie pracować lżej i precyzyjniej niż ćwiartce YZF prosto z salonu.
-zalany w układzie jest oryginalny, czysty olej Magury
-cały układ jest dobrze odpowietrzony
-z pompy, zbiorniczka ani siłownika nie ma wycieków
-kosz sprzęgłowy nie ma luzów i bicia
-tarcze, przekładki i sprężyny są oryginalne
-tarcze nie są spalone i mają odpowiedniej grubości materiał cierny, a ich zęby są proste bez wybić
-przekładki sa proste, gładkie i bez przebarwień
-pod sprężynami nie ma patentowych podkładek
-do silnika (skrzyni) jest zalany olej motocyklowy o odpowiednich parametrach do mokrych sprzęgieł
Jeśli to wszystko jest sprawne i zadbane to nawet w 5-cio letniej 520-ce sprzęgło będzie pracować lżej i precyzyjniej niż ćwiartce YZF prosto z salonu.
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09
KTM 530 EXC Six Days '09
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
O tym sprzegle mowie po swojej opini oraz kilku znajomych ktorzy tez mieli sx 525 i wlasnie sprzegło i nich chodziło tak jak mi czyli głosno. Sam kiedys myslalem ze mam cos jest nie tak ale po rozmowach ze znajomymi oni rozniez powiedzieli ze tak w tych sx poprostu jest.Mowie o moich doswiadczeniach lecz oczywiscie moge sie mylic i poprostu moj egzemplarz tak miał:)
-
Autor tematuDawidqt
- Mistrz prostej
- Posty: 63
- Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
- Motocykl: YZ450f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Jeżdżę na lc4 620 i wydaje mi sie ze przesiadka na 520 nie była by taka straszna.Wagowo jak sprawa wygląda z 520 i wogóle ile naprawdę to ma koni.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Z tego co wiem to ma jakies 60 koni ale czy to ważne?? Ważne jest to że ma tyle mocy ze nie jestes jej w stanie wykorzystac nawet w lesie a motocykl sprawia wrażenie dosyc lekkiego ale nie wiem ile dokladnie waży.
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
525 i 520 to łagodne potwory-napewno bardziej przestraszą Cię crossówki z klasy 450-są strasznie agresywne, a silniki>500 są dużo mniej narwane, za to elastyczne jak guma od majtek. Moc i moment, a zwłaszcza ich przebiegi-miód.
-
Autor tematuDawidqt
- Mistrz prostej
- Posty: 63
- Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
- Motocykl: YZ450f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Wydaje mi sie ze 450 lubią wysokie obroty a jak chciałbym motor który ciągnie od samego dołu.
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Ty chyba nie jezdziles nigdy na 125 2T. Co to znaczy słaby dół.Dawidqt pisze:Wydaje mi sie ze 450 lubią wysokie obroty a jak chciałbym motor który ciągnie od samego dołu.