Ktm 520 I 525

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » czw, 3 sty 2008, 22:42

Chciałbym sie dowiedzieć jakie są wady tych moto, zalety i czym się różnią.

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » czw, 3 sty 2008, 23:01

520 robili do 2003, a 525 od 2003, czyli 525 są nowocześniejsze. pojemność taka sama

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dawidqt » pt, 4 sty 2008, 20:06

tyle wiem chciałbym sie czegoś więcej dowiedzieć

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » wt, 5 lut 2008, 19:19

a jak wygląda sprawa ze skrzyniami biegów bo podobno się psują.

Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawid_tc450 » wt, 5 lut 2008, 22:56

Ja mialem 525 sx i ze skrzynia było wszstko spoko.Motor strasznie mocny nawet w lesie go trudno opanowac wrecz powiem ze za mocny.Sprzegło chodzi głosno i cieżko je dobrze wyczuć.Nie miałem z nim zadnych problemów przez dwa sezony nie wymienialem nic oprócz oleju,klockow itp poprostu żadnych awari. Jeśli interesuje cie ogormna moc i moto do lasu to jest spoko lecz jesli chcesz cos na tor to nie radze tego kupowac bo bedziesz caly czas jedzil tylko na drugim biegu:)

Radosny
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Radosny » śr, 6 lut 2008, 01:35

Hydrauliczny układ sprzęgłowy KTM'a jest cichy i perfekcyjnie dozowalny jeśli są spełnione podstawowe warunki:
-zalany w układzie jest oryginalny, czysty olej Magury
-cały układ jest dobrze odpowietrzony
-z pompy, zbiorniczka ani siłownika nie ma wycieków
-kosz sprzęgłowy nie ma luzów i bicia
-tarcze, przekładki i sprężyny są oryginalne
-tarcze nie są spalone i mają odpowiedniej grubości materiał cierny, a ich zęby są proste bez wybić
-przekładki sa proste, gładkie i bez przebarwień
-pod sprężynami nie ma patentowych podkładek
-do silnika (skrzyni) jest zalany olej motocyklowy o odpowiednich parametrach do mokrych sprzęgieł

Jeśli to wszystko jest sprawne i zadbane to nawet w 5-cio letniej 520-ce sprzęgło będzie pracować lżej i precyzyjniej niż ćwiartce YZF prosto z salonu.
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09 :) :) :)

Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawid_tc450 » śr, 6 lut 2008, 16:16

O tym sprzegle mowie po swojej opini oraz kilku znajomych ktorzy tez mieli sx 525 i wlasnie sprzegło i nich chodziło tak jak mi czyli głosno. Sam kiedys myslalem ze mam cos jest nie tak ale po rozmowach ze znajomymi oni rozniez powiedzieli ze tak w tych sx poprostu jest.Mowie o moich doswiadczeniach lecz oczywiscie moge sie mylic i poprostu moj egzemplarz tak miał:)

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » śr, 6 lut 2008, 20:00

Jeżdżę na lc4 620 i wydaje mi sie ze przesiadka na 520 nie była by taka straszna.Wagowo jak sprawa wygląda z 520 i wogóle ile naprawdę to ma koni.

Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawid_tc450 » śr, 6 lut 2008, 20:49

Z tego co wiem to ma jakies 60 koni ale czy to ważne?? Ważne jest to że ma tyle mocy ze nie jestes jej w stanie wykorzystac nawet w lesie a motocykl sprawia wrażenie dosyc lekkiego ale nie wiem ile dokladnie waży.

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: To.mek » czw, 7 lut 2008, 22:13

525 i 520 to łagodne potwory-napewno bardziej przestraszą Cię crossówki z klasy 450-są strasznie agresywne, a silniki>500 są dużo mniej narwane, za to elastyczne jak guma od majtek. Moc i moment, a zwłaszcza ich przebiegi-miód.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » ndz, 10 lut 2008, 10:08

Wydaje mi sie ze 450 lubią wysokie obroty a jak chciałbym motor który ciągnie od samego dołu.

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: ecik » ndz, 10 lut 2008, 21:53

Dawidqt pisze:Wydaje mi sie ze 450 lubią wysokie obroty a jak chciałbym motor który ciągnie od samego dołu.
Ty chyba nie jezdziles nigdy na 125 2T. Co to znaczy słaby dół.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”