opinia o KTM SXF 450, 505 07r
-
Autor tematumarcinktm
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 11:57
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
opinia o KTM SXF 450, 505 07r
Poszukuje opinii o wymienionych motorkach od uzytkownikow ,sam jezdzilem EXC 520 2001r (10,000km czyli okolo 200godzin)i oprocz 1 tloka i korby oraz 2szt skrzyni biegow(to chyba wina wybieraka aluminiowego)sprawowal sie super inne awarie to moja wina lub niedopatrzenie przed wyjazdem w teren.Slyszalem ze w sxf 07r pada sprzeglo czy ktos ma konkrety na ten temat? Na allegro jeden gosc wystawia nowe sxf po 25.200 pln http://www.allegro.pl/item212663093_ktm ... _nowe.html
moze ktos korzystal z tej oferty ?
kazde info o modelach sxf i exc 07r mile widziane ale tylko sprawdzone empirycznie 8)
moze ktos korzystal z tej oferty ?
kazde info o modelach sxf i exc 07r mile widziane ale tylko sprawdzone empirycznie 8)
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nie wiem czy nadal jest w nowych silnikach 450 problem ze sprzęgłem-miesiąc temu rozmawiałem z Brendlerem (jest mechanikiem w teamie Sarcholz-ten team startuje m.in 450 na MŚ w MX), i jeszcze w tym czasie KTM miał z tym problem. Kosz sprzęgłowy jest powyżej poziomu oleju, i pracuje bardziej jako suche, palą sie tarcze. Musiałbyś zasięgnąć języka, i sprawdzić czy zostały już wprowadzone zmiany konstrukcyjne, czy nie.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Teoria o koszu sprzęgłowym i poziomie oleju jest bardzo ciekawa lecz kompletnie bzdurna. Rozumiem że np YZF ma suche sprzęgło ponieważ cały olej znajduje się w ramie?
Sprzęgło i skrzynia biegów (o silniku nie wspominając) w czterosuwach są smarowane olejem podawanym przez pompę i jego poziom nie ma tu znaczenia. Poprostu KTM dał tu ciała i trzeba poczekać aż to poprawią. Choroby wieku dziecięcego- to całkiem nowa konstrukcja. Szkoda tylko że testy musimy prowadzić my, na swój koszt.
Sprzęgło i skrzynia biegów (o silniku nie wspominając) w czterosuwach są smarowane olejem podawanym przez pompę i jego poziom nie ma tu znaczenia. Poprostu KTM dał tu ciała i trzeba poczekać aż to poprawią. Choroby wieku dziecięcego- to całkiem nowa konstrukcja. Szkoda tylko że testy musimy prowadzić my, na swój koszt.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Przekaż tą uwagę Bartkowi Brendlerowi, albo szefowi teamu w którym pracuje. Wiesz, Bartek rozkłada te motocykle po/przed zawodami xxx razy, i temat sprzęgieł w nowych silnikach non stop wałkują konsultując to z mechanikami innych teamów, czy z inzynierami fabrycznymi KTM.Teoria o koszu sprzęgłowym i poziomie oleju jest bardzo ciekawa lecz kompletnie bzdurna.
Problem jest też i z cywilnymi maszynami w niemczech, bo po prostu wracają one do dealerów i jest duży kłopot (lub był-nie mam info czy KTM opanowało problem).
Gdyby mi to powiedział pierwszy lepszy gość, to bym w ogóle tego nie pisał-nie sądzę by mechanik pracujący dla teamu startującego w MŚ mógł pozwolic sobie na wygłaszanie bzdurnych teorii.
Ale to tak OT.
Poza tym znajdź mi silnik w którym sprzęgło jest smarowane ciśnieniowo.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.