opinia o KTM SXF 450, 505 07r

Awatar użytkownika
Yamaciek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
Motocykl: Łajzi 450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Yamaciek » pn, 30 lip 2007, 10:05

Sprzęgło smarowane olejem podawanym przez pompę występuje w czterosuwach Yamahy. Trochę na wyrost uogólniłem to, domyœlnie dopisujšc tu KTM-a. Nie wiem jak jest w nowym SXF-ie ,ale w starszej konstrukcji sprawdziłem i niestety tylko skrzynia jest tak smarowana. Dziwię się tylko że konstruktorzy tak szanujšcej się firmy nie wzięli pod uwagę tego że sprzęgło przeniesione wyżej będzie niedosmarowane. Z drugiej strony bardzo jestem ciekaw szczególów konstrukcyjnych tego nowego silnika.

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 30 lip 2007, 17:04

Napewno wzieli


Może i wzięli, ale zrobili to źle w takim razie - każdy popełnia błędy. A po co ma składać CV do KTMa, zwrócił tylko uwagę na błąd konstruktorów, który nie powinien się pojawić w takiej firmie w końcu to nie tajwańskie skutery tylko firma z doświadczeniem i tradycją.

Pozdro

Awatar użytkownika
Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » pn, 30 lip 2007, 21:29

U mnie kumplowi w SXF 250 2007 po 3 godzinach rozlecialo sie sprzeglo cos jest tam nie tak motorek był nóweczka.

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 30 lip 2007, 23:41

Każdy popełnia błędy, czasami karygodne-np gumowe przewody w japońskich ścigach...

Awatar użytkownika
Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » wt, 31 lip 2007, 18:16

MXrool pisze:
Pacian pisze:U mnie kumplowi w SXF 250 2007 po 3 godzinach rozlecialo sie sprzeglo cos jest tam nie tak motorek był nóweczka.
Dziwne dziwne, mam kolejny taki motor i po 100 mh sprzęgło u mnie wygląda jak nowe. U kumpli z MP też nigdy się nic nie działo.
Nie tam że popieram Yamahe a krytykuje KTM bo Yamaha tez miala wpadke z zaworami w 2006 i to nie kazdy model tak samo jest teraz z SXF ale mysle ze na 2008 bedzie tip top.

Awatar użytkownika
Yamaciek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
Motocykl: Łajzi 450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Yamaciek » wt, 31 lip 2007, 23:09

Do MXrool - po pierwsze dyskutujemy na temat 450-ki ktm a nie 250.Chodzi też o najnowszy model. Po drugie opieram się na tym, co napisał Gajowy po konsultacjach z Brendlerem, a po trzecie to ja jestem użytkownikiem a nie konstruktorem i wymagam od motocykla żeby był między innymi w miarę niezawodny. Dlatego też kupiłem poprzedni model KTM-a i nie mam do niego większych zastrzeżeń. Przykro mi więc czytać że kolejne modele się rozsypują. Jeśli to się szybko nie zmieni i nie poprawią błędów to pewnie za jakiś czas gdy będę zmieniał maszynę wybiorę inną markę. Pewnie nie tylko ja.
Swoją drogą to w starszym SXF450 kosz sprzęgłowy jest chyba niezniszczalny bo stalowy. Nie spotkałem czegoś takiego w innych motocyklach.

Awatar użytkownika
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » śr, 1 sie 2007, 09:31

Swoją drogą to w starszym SXF450 kosz sprzęgłowy jest chyba niezniszczalny bo stalowy. Nie spotkałem czegoś takiego w innych motocyklach.
LC4 :lol:
Poza tym jeszcze OT-co do sprzęgła smarowanego ciśnieniowo; cholernie sie zdziwiłem przeglądając manuale, ale w mojej SuperTenere 750 też tak jest, pod ciśnieniem, podobnie jak i skrzynia biegów :shock: . A więc zwracam honor.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika
Masto
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bialystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

sxf 450

Post autor: Masto » śr, 29 sie 2007, 10:34

Przejechałem narazie 15 mtg i nic oprócz dziury w deklu się nie stało. Z tym sprzęgłem, myślę, że mogą być problemy ale u ostrych wymiataczy. Ten motor ma tyle mocy że zwykły amator czy przeciętny zawodnik z MP (ja) nie są w stanie zniszczyć sprzęgła, bo trudno jest nim jechać na 100% mocy. Mogę się mylić, ale to się okaże po następnych kilkudziesięciu godzinach.
Poza tym motor na bdb - rozrusznik super sprawa, waga ok., zawiechy dużo lepsze niż w '06, ale dla amatora "trochę" za mocny :twisted: . Do enduro byłby idealny ale 4 biegowa skrzynia trochę za krótka, na tor super :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”