exc-f six a zwykly roznice
-
Autor tematuomen
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
exc-f six a zwykly roznice
kto sie orientuje na temat roznic w zawieszeniu miedzy wersja zwykła a SIX DAYS
poza zminami widocznymi czy sa ta zmiany w zawieszeniu wyrazne ?
interesuja mnie nabardziej roczniki 2013-2014 250 i 350
pzdr
poza zminami widocznymi czy sa ta zmiany w zawieszeniu wyrazne ?
interesuja mnie nabardziej roczniki 2013-2014 250 i 350
pzdr
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
Jeśli dobrze zrozumiałem twoje pytanie to to jest tak : SIX DAYS ma amortyzatory z przodu trochę podobne do tych z z modeli EXC czyli sprężyna znajduje się u góry a reszta odpowiedzialna za tłumienie odbicia czy za twardość jest w dolnej części amortyzatora. W SIX DAYS każda strona rożni się swoja funkcja czyli jedna laga ma tylko regulacje odbicia a druga jest tylko odpowiedzialna za twardość choć wewnętrznie ( mowie tu tylko SIX DAYS) nie różnią się prawie niczym prócz jednym małym zaworkiem kierunkowym który decyduje czy jest to twardość lub odbicie . Na dole lagi nie ma żadnej regulacji, jedyna możliwość regulacji jest u góry na deklach. Ogólnie gable zrobione sa dość tanio , wewnątrz jest trochę " plastyku " a sztanga główna jest bardzo cienka przez co trzeba uważać co sie robi bo można łatwo coś zepsuć. Natomiast modele EXC są robione dość masywnie i każda laga jest z tymi samymi funkcjami , odbicie na gorze a twardość na dole lag . Moje zdanie na temat tego nowego amortyzatora jest takie ze jest dość tanio zrobione i nie zawsze funkcjonuje tak jak by tego człowiek oczekiwał hoc nazwa gabli jest dość interesująca
schemat SIX DAYS
a to jesc tradycyjne zawieszenie EXC
schemat SIX DAYS
a to jesc tradycyjne zawieszenie EXC
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
Autor tematuomen
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
witam
dzieki interesuje mnie czy rzeczywiscie warto dopłacic do wersji 6 days bo zewnetrznie widac tylko ułatwienia z ustawienieem zawieszenia w postaci nie włażenie pod koło jest grona regulacja łatwo dostepna .... ale czy wiecej jest rzeczywiscie lepiej ...
pzdr
dzieki interesuje mnie czy rzeczywiscie warto dopłacic do wersji 6 days bo zewnetrznie widac tylko ułatwienia z ustawienieem zawieszenia w postaci nie włażenie pod koło jest grona regulacja łatwo dostepna .... ale czy wiecej jest rzeczywiscie lepiej ...
pzdr
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
Ja bym został przy wersji exc bo zawieszenie przednie jest sprawdzone i działa ( tył jest taki sam ) to nowe nie zawsze , tzn jest dużo ludzi nie zadowolonych pod względem działania gabli po za kilkoma bajerami motocykle nie różnią się za bardzo od siebieomen pisze:witam
dzieki interesuje mnie czy rzeczywiscie warto dopłacic do wersji 6 days bo zewnetrznie widac tylko ułatwienia z ustawienieem zawieszenia w postaci nie włażenie pod koło jest grona regulacja łatwo dostepna .... ale czy wiecej jest rzeczywiscie lepiej ...
pzdr
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
Autor tematuomen
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
poprawili moment znacznie bo 4
ale wiadomo jest ze 350 ma KM 45-48 w zaleznosci kto podaje te dane
a 250 na 2014 ? nic wydaje mi sie ze 38KM plus tem moment i moto moze dzialac fajnie ale zeby przetestowac w KTM to niestety w PL graniczy z cudem ...
wiec blizej mi do 350 choc jezdzilem glownie mx crf250 i myslalem ze nowa 250 exc-f nie bedzie za slaba
pzdr
ale wiadomo jest ze 350 ma KM 45-48 w zaleznosci kto podaje te dane
a 250 na 2014 ? nic wydaje mi sie ze 38KM plus tem moment i moto moze dzialac fajnie ale zeby przetestowac w KTM to niestety w PL graniczy z cudem ...
wiec blizej mi do 350 choc jezdzilem glownie mx crf250 i myslalem ze nowa 250 exc-f nie bedzie za slaba
pzdr
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
Normalnie każdy autoryzowany handlarz KTM który ma umowę, musi posiadać na stanie z każdego modelu motocykla jedna maszynę na test dla klienta, czyli klient może takim motocyklem jeździć na torze i nic za to nie płaci . Właściciel salonu nie stety nie musi dawać każdemu takiego motocykla bo najczęściej jest tak ze sam na nim jeździ, bo przecież sam za niego już zapłacił a musi go trzymać prawie cały rok na te niby cele próbnej jazdy . Dlatego jazda próbna jest tak mało znana i powszechna w środ dilerów . Do tej próbnej jazdy sa pewne reguły ale to właściciel ma jedynie prawo decydowania o tej jeździe próbnej . Tak jest na pewno w Niemczech i jeśli ktoś chce kupić motor a nie wie dokładnie jaki model wybrać to taki test jest niezbędny . Z innymi markami jest podobnie , a może w Polsce panuje inne prawo? , nie wiem .
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
W tym roku słyszałem o co najmniej dwóch testach organizowanych przez ktm. W jednym chętni testowali offroadówki, a w drugim szosówki.
Wystarczy poszukać.
Wystarczy poszukać.
-
Autor tematuomen
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
Zgadza sie byly testy!
1 byl na polnocy Polski dla mnie jakies 650km w jedna strone ...głownie dziennikarze stad opisy na stronach typu scigacz motogen ( polnoc Polski prezniej dziala niz dealerzy z poludnia)
2 byl blizej ale duki mnie nie interesuja generalnie do wyboru na stanie mamy zawsze supermoto lub duka -sx exc nie osiagalne wiec wybacz z takim podejsciem to wole jak inni jechac do czech austrii slowacji
zdam relacje !
1 byl na polnocy Polski dla mnie jakies 650km w jedna strone ...głownie dziennikarze stad opisy na stronach typu scigacz motogen ( polnoc Polski prezniej dziala niz dealerzy z poludnia)
2 byl blizej ale duki mnie nie interesuja generalnie do wyboru na stanie mamy zawsze supermoto lub duka -sx exc nie osiagalne wiec wybacz z takim podejsciem to wole jak inni jechac do czech austrii slowacji
zdam relacje !
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
Te dodatki w six days to bajer dla gadżeciarzy. Jeśli chcesz się wyróżniać z tłumu i masz kase to kupuj, ale nie licz na to że six days jest szybszy, lepszy itd. od zwykłego exc. Modele six days 2013, 2014 mają inny zawias z przodu(4CS) tak jak kolega wyżej opisywał. Latałem na tym zawiasie i popieram niepochlebne opinie o nim.
-
Autor tematuomen
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: exc-f six a zwykly roznice
no własnie o ten zawias mi głownie chodzi rozumiem obsługa (zawias jak w motocyklach mx juz podobny) ale jak sie to ma do jazdy ,KTM seryjnie jest zwieszenie przecietne jesli ktos wazy 70kg to ok ale wiecej i szybciej lata to zaczyna byc problem wiec jesli six pod tym katem jest lepsze to tak jesli nie to fakt po co do six dokladacmajor000 pisze:Te dodatki w six days to bajer dla gadżeciarzy. Jeśli chcesz się wyróżniać z tłumu i masz kase to kupuj, ale nie licz na to że six days jest szybszy, lepszy itd. od zwykłego exc. Modele six days 2013, 2014 mają inny zawias z przodu(4CS) tak jak kolega wyżej opisywał. Latałem na tym zawiasie i popieram niepochlebne opinie o nim.
2 argument ze six za ta dokladke jednak troche daje dokupic to potem to sporo wiekszy koszt
pzdr