KTM SX 450 Model 2004

Autor tematu
witson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: pt, 13 kwie 2007, 21:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

KTM SX 450 Model 2004

Post autor: witson » sob, 14 kwie 2007, 09:45

Witam, chciałem poznać opinie użytkowników na temat tego motorku, gdyż od czwartku będe jednym ze szczęśliwych posiadaczy :) chciałem aby ktoś po krótce opisał na co zwrócić uwage, co ile zmieniać olej, filtry i regulować zawory, co ile wymiana tłoka/pierścieni, korby? czy ten model ma jakieś fabryczne wady? Gdzie można dostać do niego tanie części :) Jak do tej pory to wyczytałem że jest bardzo poręczny i ma trwały silnik.
Jest to mój pierwszy 4T, wcześniej jeździłem na Yz 125. Z góry dziekuje za odpowiedzi - pozdrawiam Daniel :)

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » sob, 14 kwie 2007, 10:43

olej z filtrem oleju tak co 6-8mh,na zawory niema reguły trzeba sprawdzać co jakiś czas..tłok co 100-200mh zależy od jazdy ,o silniku mówią że niezawodny(do dziś jeździ na tym silniku exc)!i do tego łatwo zrobic w nim starter elektryczny
pozdro

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » sob, 14 kwie 2007, 12:24

Jak chesz manuala daj znaka to sobie poczytasz. Motor jak dla mnie ma nie do przyjęcia zawieche, również cieżko sie reguluje zawory ponieważ są na śrubki i jest do nich trudny dostęp. Przez to, że są to zawory regulowane na śrubke trzeba to częsciej robić niż metodą płytkową.

Autor tematu
witson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: pt, 13 kwie 2007, 21:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witson » sob, 14 kwie 2007, 17:49

Jasne, wyślij manuala na witsono@wp.pl - przestudiuje go troszke :) co do regulacji zaworów to czytałem że należy zdjać chłodnice tak by był lepszy dostęp, także nie myśle że to będzie trudne :)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 14 kwie 2007, 18:18

Ja się na takim przejechałem i powiem że silnik to lekkie rozczarowanie dla mnie... W porównaniu z 2T 250 brakuje mu tej agresywności, mocy. YZ 250 po lekkim tuningu wciąga go przez dziurkę od nosa...

Autor tematu
witson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: pt, 13 kwie 2007, 21:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witson » ndz, 15 kwie 2007, 14:37

Nie chce porównań do innych motocykli, chce sie dowiedzieć czegoś od uzytkowników tych motorków a nie od kogoś kto raz sie przejechał ;) ja po jeździe na 450 4t też stwierdzam że jest on mniej agresywny niż jakikolwiek 2t, nawet 125 jest bardziej "agresywna" także jeżeli ktoś ma albo miał proszę o opinie, uwagi, sklepy z częściami. Jestem amatorem i motorku będe używał głównie do jazdy z kolegami po lasach, naszym mini torze i czasem jakiś wypad na tor motocrossowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”