KTM SX 125 2000-2007

Autor tematu
wojtek916
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 484
Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
Motocykl: YZ 250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

KTM SX 125 2000-2007

Post autor: wojtek916 » ndz, 22 lip 2012, 19:47

Witam
Jaka jest wasza opinia o tych motocyklach, wady i minusy ponieważ mam możliwość kupna takowej maszyny.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Mohus
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 381
Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
Motocykl: japonsky 0,25 4t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: Mohus » ndz, 22 lip 2012, 20:10

2000-2007 ? Przecież na przełomie tych lat było "kilka" zmian które wpływają na to jak tym moto się jeździ. Sprecyzuj bardziej

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: kris514 » ndz, 22 lip 2012, 21:02

Minusem jak dla mnie jest umiejscowienie modułu pod lagą który lubi pęknąć (a 1600zł drogą nie chodzi)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: trak » ndz, 22 lip 2012, 22:52

Mam rocznik 04
Wady to jednak koszt części.
Są nieco droższe niż do konkurencji z Japonii.
Zalety
Dla mnie wszystko.
A tak poważnie.
Jako ze nie jestem zawodowcem to PDS na plus.
Silnik, z samego dołu nie ma jakiegoś mega mula, w porównaniu do konkurencji nie ma jakis mega drastycznej różnicy ale dla mnie plus.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: Czepek » ndz, 22 lip 2012, 23:42

kris514 pisze:Minusem jak dla mnie jest umiejscowienie modułu pod lagą który lubi pęknąć (a 1600zł drogą nie chodzi)
To nie wada motocykla tylko właściciela jak nie potrafi pomyśleć i prawidłowo ustawić ograniczników.
Porównując do konkurencji to na pewno całkiem inna pozycja jest na ktm a na japońcach, komu to już pasuje to inna kwestia, mi osobiście się bardziej podoba na yamaszce.
Jak dla mnie wadą są np magnezowe kartery- waża pewnie 50g mniej niż alu, a jak masz przekręcony gwint (co w 12 letnim jest na porządku dziennym) to nie da się tego nadspawać i nagwintować, po prostu nikt się temu nie podejmuje, a jak już to ceny kosmos bo spawanie musi być w osłonie argonowej, mi za 1cm pęknięcie dekla magneta powiedzieli 150zł bez gwarancji, że całego dekla nie trafi szlag.
pds na + bo koszty dużo mniejsze
hydraulika - hmm... póki jest dobra to jest dobrze, jak już padnie to :butthead:
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: kris514 » pn, 23 lip 2012, 00:43

miałem już kilka ktm(tylko że exc) i widziałem jak te ograniczniki były pogięte(stawiam na dużą glebę) i dlatego moduł trafiło.
Czyli ograniczniki można dobrze ustawić a i tak przy porządnej glebie można uszkodzić moduł.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

tomaaaasz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: czw, 18 paź 2012, 07:50
Motocykl: HONDA CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: tomaaaasz » śr, 24 paź 2012, 14:45

U mnie jedynym minusem jest pompa sprzęgła która przecieka.

Marcin 7
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pt, 27 lip 2012, 20:59
Motocykl: Cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: Marcin 7 » sob, 6 kwie 2013, 09:43

Też interesuje mnie te moto tylko ja planuje coś od 05-08r zależy co sie trafi.Jak ktoś ma taki sprzęt w tym przedziale proszę o opinnie.
pozdrawiam :wink:

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: trak » wt, 9 kwie 2013, 22:09

Marcin 7 pisze:Też interesuje mnie te moto tylko ja planuje coś od 05-08r zależy co sie trafi.Jak ktoś ma taki sprzęt w tym przedziale proszę o opinnie.
pozdrawiam :wink:
Większość takich podstawowych plusów dla amatora masz podane powyżej.
Powiem szczerze, ze dla mnie SX jest najlepszym wyborem.
Jedyna różnica pomiędzy wyborem z przed 2 lat a dniem dzisiejszym była by tak, ze teraz kupił bym SXa 144 albo 150.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: Neex » śr, 1 maja 2013, 18:53

czepek ja niewiem na kogo ty trafiłes z tym spawaniem ;) U mnie karter był pękniety tzn ten od strony sprzegła i to przy samej dziurce na sróbe gosc wyspawal idealnie wyszlifował przewiercił i za 30zł zrobił to bez śladu. Magnessium nie takie złe jak je maluja ;) Wiadomo nie kazdy wiejski echanik czy spawacz ma odpowiedni drut ale akurat magnessium pospawasz byle jakim kawałkiem tego samego stopu i spawa sie gites (tig) co do zerwanego gwintu to jest jeszcze cos takiego jak helicoil te sprezynki, ja tego uzywam mam chyba ze 3 w silniku i atom tego nie ruszy. Co do pytania kolegi to nie mam zbytnio porównania jezdziłem na rm 125 kilka razy i sezon na cr 250 teraz mam sx 125, nie jestem fanatykiem marki ale ktm nie zamienie na nic innego ;) Piszecie tutaj o pompach itd... ale nie tylko ktm ma pompy przeciez czy to ktm czy yamaha czy inne to czy tu czy tu jak jest pompa padnieta to juz marka chyba nie ma nic do tego tylko eksploatacja. Dodam jeszcze ze sx jest najmocniejszy w swojej klasie 125 ;)

superpimp
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 20:28
Motocykl: exc 300
Styl jazdy: Trial
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: superpimp » śr, 1 maja 2013, 20:52

Najmocniejszy to sx jest ale od 2007 czyli po gruntownej modernizacji wcześniej Honda , choć i tak to wszystko jeden pies. I to właśnie takie i jedynie takiego bym polecał bo po prostu wcześniejsze ktm'y niż 2007 są względem np. Yamahy/Hondy zacofane 100lat za murzynami i niema sensu dopłacać za coś co wcale nie jest lepsze a za to droższe w serwisie :)

Aha zapomniałem , miałem ktm(tak samo jak honde/husqe/yamahe) żeby nie było że jestem stronniczy i zakochany w jakiejś marce.

karolmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
Motocykl: yz 125 06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 2000-2007

Post autor: karolmx » śr, 1 maja 2013, 21:55

Wczym niby ktm przed 07 jest 100 lat za murzynami i dlaczego jest drozszy w serwisie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”