KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
-
Autor tematuslawek600
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: wt, 31 sty 2012, 01:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
Witam, tak jak w tytule, proszę o wymianę doświadczeń i opinii na temat zmienionego KTMa SXF 450 od rocznika 2007 w górę.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: czw, 24 lip 2008, 09:50
- Motocykl: 450 SX-F '11
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
Rocznik 2007 - pierwszy wypust silnika z dwoma wałkami - i jak zawsze bywa w takich wypadkach - kilka niedoróbek było,
następne roczniki są tylko lepsze. Nawet rocznik 2012 ma ten sam silnik i układ paliwowy (dalej gaźnik) co świadczy o tym że silnik został dopracowany. Moc oddawana jest bardzo płynnie (max 53KM przy 8.000rpm), przyjaźnie dla amatora czy pro, jedynym minusem jest kosz sprzęgłowy (zmieniony w modelu 2012). Niektórzy narzekaja na brak kickstartera (nie ma możliwości założenia kitu) ale przy odpowiednim serwisie aku (ładowanie co 10mth - w/g serwisówki) i zaworów nie ma żadnych problemów z paleniem z przycisku. Co do zawiasu, od 2008 przód jest dwukomorowy , z tyłu dźwignie od 2011. generalnie sprzęt bdb powyżej rocznika 2007.
następne roczniki są tylko lepsze. Nawet rocznik 2012 ma ten sam silnik i układ paliwowy (dalej gaźnik) co świadczy o tym że silnik został dopracowany. Moc oddawana jest bardzo płynnie (max 53KM przy 8.000rpm), przyjaźnie dla amatora czy pro, jedynym minusem jest kosz sprzęgłowy (zmieniony w modelu 2012). Niektórzy narzekaja na brak kickstartera (nie ma możliwości założenia kitu) ale przy odpowiednim serwisie aku (ładowanie co 10mth - w/g serwisówki) i zaworów nie ma żadnych problemów z paleniem z przycisku. Co do zawiasu, od 2008 przód jest dwukomorowy , z tyłu dźwignie od 2011. generalnie sprzęt bdb powyżej rocznika 2007.
Jeżeli wszystko masz pod kontrolą to znaczy że nie jedziesz jeszcze dostatecznie szybko!
http://kristofsx.com - Manuale KTM
http://kristofsx.com - Manuale KTM
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
Witajcie!Niezakładam nowego tematu tylko dopisze cos tutai poobserwuje odp
Wiec kupilem sobie KTM sxf450 ale z 2009 więc prawdopodobnie jest to powiedzmy to samo.Serwisówki z motkiem dostałem więc będzie co czytac ale licze na jakieś sugestie co tam jest najwrażliwsze?
I jeszcze jak można go obniżyc bo wysoka bestia
Moje pierwsze wrażenia po yz 250 (bardzo zdrowa)są takie że nie jest tak strasznie ,da sie opanować i rąk nie wyrywa
Jedyne co zauważyłem to po pierwszej rundce-moto w miare rozgrzane przy gwałtownym dodaniu gazu jakby kichnięcie i zgasł odpał,gaz i to samo.Poruszałem ssaniem i pokrętłem od obrotów i było dobrze(chyba)
Wie ktoś czego to objawy?
No i ciekną lagi.Poza tym lala
Wiec kupilem sobie KTM sxf450 ale z 2009 więc prawdopodobnie jest to powiedzmy to samo.Serwisówki z motkiem dostałem więc będzie co czytac ale licze na jakieś sugestie co tam jest najwrażliwsze?
I jeszcze jak można go obniżyc bo wysoka bestia
Moje pierwsze wrażenia po yz 250 (bardzo zdrowa)są takie że nie jest tak strasznie ,da sie opanować i rąk nie wyrywa
Jedyne co zauważyłem to po pierwszej rundce-moto w miare rozgrzane przy gwałtownym dodaniu gazu jakby kichnięcie i zgasł odpał,gaz i to samo.Poruszałem ssaniem i pokrętłem od obrotów i było dobrze(chyba)
Wie ktoś czego to objawy?
No i ciekną lagi.Poza tym lala
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 30
- Rejestracja: pn, 25 kwie 2011, 23:27
- Motocykl: KTM SXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ŁÓDŻ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
Można obniżyć ale w tym celu trzeba rozebrać tylny amortyzator.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: czw, 24 lip 2008, 09:50
- Motocykl: 450 SX-F '11
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
hejjac pisze:Jedyne co zauważyłem to po pierwszej rundce-moto w miare rozgrzane przy gwałtownym dodaniu gazu jakby kichnięcie i zgasł odpał,gaz i to samo.Poruszałem ssaniem i pokrętłem od obrotów i było dobrze(chyba)
Wie ktoś czego to objawy?
do ustawienia mieszanka paliwowo-powietrzna, w serwisówce jest opisane jak to zrobić
Jeżeli wszystko masz pod kontrolą to znaczy że nie jedziesz jeszcze dostatecznie szybko!
http://kristofsx.com - Manuale KTM
http://kristofsx.com - Manuale KTM
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: czw, 22 sie 2013, 09:14
- Motocykl: XR650R Supermoto
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wa-wa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
Mi się podoba w tym silniku to że aby wyjąć wałki np. do wymiany płytek zaworowych to nie trzeba robić nic z rozrządem, napinaczem itd.
Łańcuszek jest zapięty na centralnym kole które napędza oba wałki za pomocą zębatek.
Co do odpalania, to nie ma żadnego problemu, tak jak pisano wyżej zawory sprawdzić co 10mth i przy okazji podładować akku, obecne żelowe akumulatory bardzo dobrze się sprawują.
Po kilku godzinach jazdy gdy zmęczenie daje znać o sobie, magiczny guziczek to ogromna dogodność, szczególnie po wywrotce gdy maszyna się zaleje.
Łańcuszek jest zapięty na centralnym kole które napędza oba wałki za pomocą zębatek.
Co do odpalania, to nie ma żadnego problemu, tak jak pisano wyżej zawory sprawdzić co 10mth i przy okazji podładować akku, obecne żelowe akumulatory bardzo dobrze się sprawują.
Po kilku godzinach jazdy gdy zmęczenie daje znać o sobie, magiczny guziczek to ogromna dogodność, szczególnie po wywrotce gdy maszyna się zaleje.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 450, 2007- Proszę o opinie i doświadczenia
Moto ogólnie spoko bardzo fajna charakterystyka silnika ( łagodnie oddaje moc) Jest jedna wada fabryczna ( przynajmniej tyle mi się przytrafiło a mianowicie wyciera się dekompresator na wałku rozrządu i mamy problem z odpaleniem moto, nie ma siły przekręcić rozrusznik. Dekompresator na wałku niestety jest niby nie rozbieralny i trzeba kupić nowy wałek lub szukać używki, tak podaje serwis, ale oczywiście jest to rozbieralne i można próbować naprawiać to w taki lub inny sposób ale jest ciężko tak było w moim 2008r w innych rocznikach nie wiem czy zostało to poprawione
Poza tym bardzo fajny sprzęt
Poza tym bardzo fajny sprzęt