SX-F 450 07-08
-
Autor tematumarcel0678
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: pn, 2 maja 2011, 18:04
- Motocykl: KTM SX-F 450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
SX-F 450 07-08
Witam wszystkich
Ponawiam pytanie,czy ma ktoś wiedzę na temat SX-F 450 07-08r?
o ich awaryjności itp?ponoć krążą słuchy że się lubią zacierać(zdania zawodników)
Proszę o opinie posiadaczy i tych którzy je mieli.
Pozdrawiam
Ponawiam pytanie,czy ma ktoś wiedzę na temat SX-F 450 07-08r?
o ich awaryjności itp?ponoć krążą słuchy że się lubią zacierać(zdania zawodników)
Proszę o opinie posiadaczy i tych którzy je mieli.
Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: czw, 24 lip 2008, 09:50
- Motocykl: 450 SX-F '11
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX-F 450 07-08
Pierwszy wypust (2007) był trochę słaby - nowy silnik RF4 - i typowe objawy "wieku dziecięcego" - było kilka niedoróbek typu pompa wody i oleju, później już tylko lepiej, ten silnik idzie nawet w ostatnim wypuście SX-F 2012 więc jest naprawde dobry. Szukaj 2008 i w górę.
pozdro
pozdro
Jeżeli wszystko masz pod kontrolą to znaczy że nie jedziesz jeszcze dostatecznie szybko!
http://kristofsx.com - Manuale KTM
http://kristofsx.com - Manuale KTM
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: pt, 20 lis 2009, 16:42
- Motocykl: RMZ 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mysłowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX-F 450 07-08
Mam KTMa SXF 08r
Kupiłem go z przebiegiem 21 mth,w sezonie 2011 ja zrobilem 90 mth czli w sumie na koniec sezonu 110 mth,jezdze amatorsko ale tylko po torach.Przez caly okres eksploatacji zero problemow ze sprzetem,zawory sprawdzane co 10 mth ale przez caly okres tylko jeden wymagał korekty.Po sezonie przyszedl czas na sprawdzenie silnika i wymiane tłoka,bo te 110 mth bylo zrobione na pierweszym orginalnym tłoku.Po takim przebiegu i zmierzeniu cylindra zostal załozony ponownie tłok sel A poniewaz cylinder nie wykazal nawet najmniejszego sladu zuzycia.
Osobiscie uwazam sprzet za bezawaryjny i trwaly,oczywiscie trzeba pamietac o zmianie oleju-ja to robilem co 5 mth i filtr powietrza wymieniany po kazdej jezdzie
Kupiłem go z przebiegiem 21 mth,w sezonie 2011 ja zrobilem 90 mth czli w sumie na koniec sezonu 110 mth,jezdze amatorsko ale tylko po torach.Przez caly okres eksploatacji zero problemow ze sprzetem,zawory sprawdzane co 10 mth ale przez caly okres tylko jeden wymagał korekty.Po sezonie przyszedl czas na sprawdzenie silnika i wymiane tłoka,bo te 110 mth bylo zrobione na pierweszym orginalnym tłoku.Po takim przebiegu i zmierzeniu cylindra zostal załozony ponownie tłok sel A poniewaz cylinder nie wykazal nawet najmniejszego sladu zuzycia.
Osobiscie uwazam sprzet za bezawaryjny i trwaly,oczywiscie trzeba pamietac o zmianie oleju-ja to robilem co 5 mth i filtr powietrza wymieniany po kazdej jezdzie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: pt, 20 lis 2009, 16:42
- Motocykl: RMZ 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mysłowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX-F 450 07-08
Aha oczywiscie razem z tłokiem został wymieniony łancuszek rozrzadu i napinacz,dwie pompy oleju bo sa plastikowe i juz mialy lekkie rysy i wolalem zmienic a to wbrew opiniom o drogich czesciach do KTM byly tanie,kazda cos ok stowki z hakiem w serwisie,oczywiscie zostaly wyciagniete zawory i sprawdzone-byly ok przy okazji zmienione uszczelniacze na zaworach.
Teraz to juz wszysko z mojej strony w tym temacie
Teraz to juz wszysko z mojej strony w tym temacie