Test KTM 450 EXC

Autor tematu
blaster
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 16 lis 2006, 21:14
Motocykl: KTM only
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Test KTM 450 EXC

Post autor: blaster » śr, 17 sty 2007, 17:59

witam, czy ma ktos namiary na jakis zeczowy test 450 exc najlepiej 03r no i po polsku.
PADŁ CI SPRZĘT WAL ŚMIAŁO DAMY RADĘ

Autor tematu
blaster
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 16 lis 2006, 21:14
Motocykl: KTM only
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blaster » wt, 23 sty 2007, 15:16

wlasnie zmienilem 525 na 450 i interesuje mnie czy silnik 450 jest tak samo wytrzymaly jak 525,czy ma jakies swoje "wady",co z elastycznoscia,jak idzie z dolu.
PADŁ CI SPRZĘT WAL ŚMIAŁO DAMY RADĘ

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » wt, 23 sty 2007, 16:08

blaster pisze:wlasnie zmienilem 525 na 450 i interesuje mnie czy silnik 450 jest tak samo wytrzymaly jak 525,czy ma jakies swoje "wady",co z elastycznoscia,jak idzie z dolu.

Jeżeli Ci tak bardzo zależy na wytrzymałości to weź 400 bo to najlepszy model KTM.

strzalek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 13:12
Motocykl: CRF 250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: strzalek » wt, 23 sty 2007, 18:32

piasektt pisze:
blaster pisze:wlasnie zmienilem 525 na 450 i interesuje mnie czy silnik 450 jest tak samo wytrzymaly jak 525,czy ma jakies swoje "wady",co z elastycznoscia,jak idzie z dolu.

Jeżeli Ci tak bardzo zależy na wytrzymałości to weź 400 bo to najlepszy model KTM.
Najtrwalszy ale całkiem inaczej jedzie niż 450

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » wt, 23 sty 2007, 20:57

A nie ma kto wiadomości czy bedzie EXC 450 z tym nowym silnikiem?

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 23 sty 2007, 21:05

Pacian pisze:A nie ma kto wiadomości czy bedzie EXC 450 z tym nowym silnikiem?
Słyszałem ze w rocznikach 08 ma się pojawic ten nowy silnik,i bedzie exc-f:)

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » wt, 23 sty 2007, 21:50

czyli tak jak pisałem 400 najtrwalszy i najspokojniejszy !

lukas1833
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: czw, 25 sty 2007, 08:59
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukas1833 » czw, 25 sty 2007, 13:37

a który motor jest wytrzymalszy EXC 450 czy ywamaha WR450 i który lepiej sposuje się w cięrzkim terenie?? :)
Co mnie nie zniszczy to wzmocni.

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » czw, 25 sty 2007, 14:02

lukas1833 pisze:a który motor jest wytrzymalszy EXC 450 czy ywamaha WR450 i który lepiej sposuje się w cięrzkim terenie?? :)

Motocykle tej samej klasy bardzo podobne. Ale do wr żadziej zaglądasz bo masz zawory na płytki, przez co regulcje odbywają się rzadziej. WR jest bardziej agresywna. EXC to taki osiołek nie szarpie ale wszędzie wjedzie. Takie były moje odczucia po jazdach tymi motocyklami ale ja głupi jestm to koledzy poprawią

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » czw, 25 sty 2007, 14:08

Nowa WR tez juz tak nie szarpie oddaje moc ala KTM,co do tego który lepszy to kwestia sporna ale napewno osprzęt KTM bije Yamahe na głowe do Yamahy cza sporo zainwestować by to jakoś się nadawało na Hard enduro co do silnika bez zastrzezen ale kwestia tych zaworów jest tez sporna bo jakie mamy koszta w KTM a Yamaha jak padna bo w yamaszce chyba 2 razy tyle.

NuReK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 28 wrz 2006, 13:03
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: WuWa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: NuReK » czw, 25 sty 2007, 18:57

Ja mam KTM-a 450 EXC z 2005 roku i tak naprawdę to dobrze mi sie jeździło tym motorkiem tylko jak był nowy. Co 500 km trzeba regulować zawory, zawieszenie tylne tragedia. Nie da się jechać szybko po dołkach, tył jest za miękki. Nie da się tego nawet ustawić. doszło do tego ze nawet wymieniłem spręzyne na twardszą ale i to nie pomogło.Przednie zawieszenie jest ok. Silnik zdecydowanie za słaby jak do takiego cięzkiego motoru.Myśle ze jakiś niefabryczny układ wydechowy wystarczyłby i moc byłaby już ok. Jeżeli ktoś chce nim pojeździć po torze to lepiej niech zrezygnuje, szybka jazda grozi niezła glebą( tragiczne tylne zawieszenie). W pierwszym roku użytkowania wszystko było ok, ale na drugi sezon już zaczeły sie kłopoty, jednym słowem motorek jedno sezonowy.Dopóki KTM nie zmieni tylnego zawieszenia to nie polecam tego motorku.

Autor tematu
blaster
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 16 lis 2006, 21:14
Motocykl: KTM only
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blaster » czw, 25 sty 2007, 19:38

Ja mam KTM-a 450 EXC z 2005 roku i tak naprawdę to dobrze mi sie jeździło tym motorkiem tylko jak był nowy.
To by znaczylo ze masz padniety tylny amortyzator bo jesli chodzi o zawieszenie to w ktm zawiecha jest zdecydowanie najlepsza oczywiscie jesli mowimy o zawiasach seryjnych.Ja jezdze na ktm juz dosc dlugo i z zawiasem nigdy nie mialem klopotu,zawory co 500 km :shock: .Cos dziwnego dzieje sie z tym twoim ktm moze trafil ci sie jakis felerny egzeplaz :(
Ostatnio zmieniony czw, 25 sty 2007, 20:04 przez blaster, łącznie zmieniany 1 raz.
PADŁ CI SPRZĘT WAL ŚMIAŁO DAMY RADĘ

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”