Test KTM 450 EXC

Amen77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: czw, 12 mar 2009, 09:44
Motocykl: EXC-R 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznan
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Test KTM 450 EXC

Post autor: Amen77 » ndz, 4 gru 2011, 22:18

Problem lezy czesto w tym ze ludzie nie rozumieja ze o prowadzeniu motocykla decyduje geomeria i jak sie ją ustawia najpierw i ona ma najwieksz wplyw na prowadenie
race sag i free sag + polki, zawieszenie to ok 20% calosc tematu- klikanie dostrajanie.

Zmiany sprezyn to horror.. nie ma czegos takiego jak sprezyna pod wage... kazdy rider ma inne preferencje niezaleznie od wagi... i jest masa ludzi ktorzy wbrew wszelkim obiegowym madroscia zamiast dac twarda daja mega miekka... nie ulegajcie stereotypom tylko dlatego ze tak wygodniej..niestety.. to jest duzo bardziej skomplikowane.. ;)
Autoryzowany serwis i tuning zawieszeń KYB, Ohlins // Serwis: WP, Showa, Elka.Tuning marek: Racetech, Pro Circuit, Factory Connection<br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”