Test KTM 450 EXC
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: czw, 12 mar 2009, 09:44
- Motocykl: EXC-R 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznan
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Test KTM 450 EXC
Problem lezy czesto w tym ze ludzie nie rozumieja ze o prowadzeniu motocykla decyduje geomeria i jak sie ją ustawia najpierw i ona ma najwieksz wplyw na prowadenie
race sag i free sag + polki, zawieszenie to ok 20% calosc tematu- klikanie dostrajanie.
Zmiany sprezyn to horror.. nie ma czegos takiego jak sprezyna pod wage... kazdy rider ma inne preferencje niezaleznie od wagi... i jest masa ludzi ktorzy wbrew wszelkim obiegowym madroscia zamiast dac twarda daja mega miekka... nie ulegajcie stereotypom tylko dlatego ze tak wygodniej..niestety.. to jest duzo bardziej skomplikowane..
race sag i free sag + polki, zawieszenie to ok 20% calosc tematu- klikanie dostrajanie.
Zmiany sprezyn to horror.. nie ma czegos takiego jak sprezyna pod wage... kazdy rider ma inne preferencje niezaleznie od wagi... i jest masa ludzi ktorzy wbrew wszelkim obiegowym madroscia zamiast dac twarda daja mega miekka... nie ulegajcie stereotypom tylko dlatego ze tak wygodniej..niestety.. to jest duzo bardziej skomplikowane..
Autoryzowany serwis i tuning zawieszeń KYB, Ohlins // Serwis: WP, Showa, Elka.Tuning marek: Racetech, Pro Circuit, Factory Connection<br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>