KTM EXC 200 2004-2007
-
Autor tematuRams
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM EXC 200 2004-2007
Interesuje mnie opinia o tym moto? Jak spalanie w ciężkim terenie? Co ile tłok? Jak z prowadzeniem? Czy do tego modelu KTM'a są powszechnie części dostępne? Waga (sucha) ile wynosi?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: pn, 21 wrz 2009, 15:51
- Motocykl: WRE 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 2004-2007
Odpowiem Ci tylko na jedno z pytanie które zadałeś: "Interesuje mnie opinia o tym moto?" na pozostałe nie odpowiem gdyż nie jestem w posiadaniu tego modelu i nie wiem jak to tam wygląda
Nie chce cię zniechęcić ,ale kilkakrotnie spotkałem się z złą opinią na temat tego motocykla. z tego co ja się orientuję to te modele (poj. 200) konstruowane są na podstawie silnika z "młodszego brata ktm" Exc 125. W poj. 200 zmieniony jest tylko cylinder no i oczywiście tłok na większy itp, ale dół silnika jest taki jak w 125 - tak było w starszych ktm (nie potrafię powiedzieć w których rocznikach i czy aktualnie się to zmieniło - i tu prośba jeśli ktoś posiada tą tajemną wiedzę proszę się podzielić i mnie sprostować). Wiem że takie zwiększenie pojemności tego silniczka nie było dobrym rozwiązaniem i często pojawiały się problemy z wałem (na forum jest watek - jak ktoś miał problemy z wałem w tym modelu). w mojej okolicy również koleś śmigał na poj. 200 i też miał problemy z dołem silnika (łożyska wału padały bardzo szybko - nie jestem w stanie powiedzieć jakiej firmy były zakładane i czy to nie była "spaprana robota" ale problemy były).
Zapewne zaraz odezwie się jakiś właściciel tego modelu i zaprzeczy wszystkiemu co tu napisałem (każdy chwali to co ma), ja napisałem jakie zdanie i wiedzę ja mam na temat tego motocykla - jeśli w którymś miejscu napisałem bzdury to proszę mnie kulturalnie sprostować...
Nie chce cię zniechęcić ,ale kilkakrotnie spotkałem się z złą opinią na temat tego motocykla. z tego co ja się orientuję to te modele (poj. 200) konstruowane są na podstawie silnika z "młodszego brata ktm" Exc 125. W poj. 200 zmieniony jest tylko cylinder no i oczywiście tłok na większy itp, ale dół silnika jest taki jak w 125 - tak było w starszych ktm (nie potrafię powiedzieć w których rocznikach i czy aktualnie się to zmieniło - i tu prośba jeśli ktoś posiada tą tajemną wiedzę proszę się podzielić i mnie sprostować). Wiem że takie zwiększenie pojemności tego silniczka nie było dobrym rozwiązaniem i często pojawiały się problemy z wałem (na forum jest watek - jak ktoś miał problemy z wałem w tym modelu). w mojej okolicy również koleś śmigał na poj. 200 i też miał problemy z dołem silnika (łożyska wału padały bardzo szybko - nie jestem w stanie powiedzieć jakiej firmy były zakładane i czy to nie była "spaprana robota" ale problemy były).
Zapewne zaraz odezwie się jakiś właściciel tego modelu i zaprzeczy wszystkiemu co tu napisałem (każdy chwali to co ma), ja napisałem jakie zdanie i wiedzę ja mam na temat tego motocykla - jeśli w którymś miejscu napisałem bzdury to proszę mnie kulturalnie sprostować...
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 2004-2007
Wszyscy mowia ze EXC 200 to taka rozwiercona 125tka. Tak naprawde 200 ma wiekszy skok tloka + oczywiscie wieksza srednice. Waga EXC 200 mniej wiecej taka sama co EXC 125.
Wszystkie czesci jak najbardziej dostepne.
Wszystkie czesci jak najbardziej dostepne.
Re: KTM EXC 200 2004-2007
Na podstawie 1998 200.
Psuł mi się tak że strach się bać ale to wszystko dlatego że zaniedbany był przez poprzedniego właściciela i już był silnik.....
Remąt mu robiłem wszystkie części były , jedynie dłużej szukałem korby bo jednak wbrew temu co na tym 4um wszędzie pisze po xxxx razy, To korba do 200 jest inna.
Jak wlodi napisał skok tłoka jest większy to i korba jest inna , tak samo i wał jest inny(choc wymiary ma te same to mocniejszy) niż w 125.
Co do moto idealne do enduro i takich własnych jazd na zawody nie bardzo bo jedziemy z maszynami dużo mocniejszymi.
Jak dla mnie jeśli zadbany to bym brał super sprzęt , taka seta tylko z dolnym zakresem obrotów o niebo lepszym a właśnie tego w technicznym enduro się używa,
Lekki , mocny , z dobrym dołem do enduro tylko tego trzeba.
Psuł mi się tak że strach się bać ale to wszystko dlatego że zaniedbany był przez poprzedniego właściciela i już był silnik.....
Remąt mu robiłem wszystkie części były , jedynie dłużej szukałem korby bo jednak wbrew temu co na tym 4um wszędzie pisze po xxxx razy, To korba do 200 jest inna.
Jak wlodi napisał skok tłoka jest większy to i korba jest inna , tak samo i wał jest inny(choc wymiary ma te same to mocniejszy) niż w 125.
Co do moto idealne do enduro i takich własnych jazd na zawody nie bardzo bo jedziemy z maszynami dużo mocniejszymi.
Jak dla mnie jeśli zadbany to bym brał super sprzęt , taka seta tylko z dolnym zakresem obrotów o niebo lepszym a właśnie tego w technicznym enduro się używa,
Lekki , mocny , z dobrym dołem do enduro tylko tego trzeba.
-
Autor tematuRams
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 2004-2007
Poważnie zastanawiam się nad tym modelem. Jeszcze myślę o 400 EXC lub 450EXC.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 2004-2007
Kup sobie 250 i bedziesz zadowolony, 200 to półśrodekRams pisze:Poważnie zastanawiam się nad tym modelem. Jeszcze myślę o 400 EXC lub 450EXC.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: pt, 1 sty 2010, 18:06
- Motocykl: narazie brak
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 2004-2007
a swojego klx 300r bedziesz chcial sprzedac? bo szukam takiej
byl rm 250, w planach enduro
Przewóz osób na lotniska, rozwozenie z wesel, kawalerskie, imprezki, koncerty, przewozy na dyskoteki do pobliskich czech itp samochód siedmio osobowy z kierowca
Przewóz osób na lotniska, rozwozenie z wesel, kawalerskie, imprezki, koncerty, przewozy na dyskoteki do pobliskich czech itp samochód siedmio osobowy z kierowca
-
Autor tematuRams
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 2004-2007
Zakup motoru planuje gdzieś na jesień i wtedy myślę sprzedawać klx'a ale zobaczę jak się to wszystko ułoży. Posiada ktoś z was wykres KTM EXC 200 z hamowni?
Re: KTM EXC 200 2004-2007
Mocowo wychodzi 2-3km wiecej niż 125 , ale dolny zakres obrotowy jest dużo bardziej mocarny.
Z tym ze 200 to półśrodek się nie zgodze , no w pewnym stopniu,
Ale 250 to już naprawdę duża moc dla wielu za duża i w wielu przypadkach za duża 250 jest też cięższy od 200.
W usa 200 jest uważany za najlepszy "trail bike"9czyli takie amatorskie enduro wanie) jaki można mieć.
Dobry serwis i 200 będzie porządnie się sprawować , sam mam w planach powrót do 200 tylko takiej w nowej budzie 2008 ale to jeszcze czas pokaże.
Z tym ze 200 to półśrodek się nie zgodze , no w pewnym stopniu,
Ale 250 to już naprawdę duża moc dla wielu za duża i w wielu przypadkach za duża 250 jest też cięższy od 200.
W usa 200 jest uważany za najlepszy "trail bike"9czyli takie amatorskie enduro wanie) jaki można mieć.
Dobry serwis i 200 będzie porządnie się sprawować , sam mam w planach powrót do 200 tylko takiej w nowej budzie 2008 ale to jeszcze czas pokaże.