Ktm exc-f 250 na co patrzeć przy zakupie?

Autor tematu
Walec
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: śr, 14 kwie 2010, 15:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Ktm exc-f 250 na co patrzeć przy zakupie?

Post autor: Walec » pn, 26 kwie 2010, 13:10

Witam! Chce zakupić Kata i nie wiem na co mam zwrócić uwagę przy zakupie. Porszę o małą podpowiedz;) z góry dziękuje !!

reggaefan
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: pt, 22 lut 2008, 18:38
Motocykl: KTM EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bielawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ktm exc-f 250 na co patrzeć przy zakupie?

Post autor: reggaefan » pt, 14 maja 2010, 09:20

hej mam takiego kata model 2007, wiec na pewno zwróć uwage na filtr powietrza czy wogole ktos o niego dba, naped szprychy itd posluch co i jak z silnikiem, ale i tak jest ryzyko bo ludzie jak zawsze sciemniaja, zobacz czy nie ma luzow na kolach jak sie sprawuje zawieszenie pozdro w razie pytan co do moto podaje tel 516359322 albo na priv
Serdecznie pozdrawiam reggaefan

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm exc-f 250 na co patrzeć przy zakupie?

Post autor: Big » pt, 14 maja 2010, 19:21

W obecnych czasach ,w rekach wszelakiej masci chamów . Znajduje sie pokazna ilośc nowoczesnych 4T.

:mrgreen: Jest duża szansa na to ,że usłyszysz ,taki ostatnio , bardzo popularny sposób ( w ich mnimaniu) zachwalania sprzetu.
"Panie , ja 2 lata nic nie robiłem przy tym. Tu sie nic nie psuje" :rolleyes:
Co ciekawe taki argument działa na nieświadomych niczego amtorów. Dosyc skutecznie.
Mysli sobie taki -Extra. Nic tu sie nie robi .
Żeby była jasność.
Oni ( patafiany)w tym momenecie ciesza sie ,ze nie trzeba nawet zaworów regulować . Nooo , moze olej sie zmieni :wink:
Jakies tam łańcuszki . A tym bardziej tłoki i korby :shock: . To jakis abstrakcja dla nich
Ale dla tych którzy ,coś wiedza o wyzylonych 4T . Taki "szczery " sprzedawca mówiący "ja 2 lata..." Znaczty mniej wiecej tyle- jebany gruz ,nie motor.
Który z miejca wciągnie z kieszeni około 8k pln.
Bo cudów nie ma ...

"Teraz Polska " :butthead:

Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ktm exc-f 250 na co patrzeć przy zakupie?

Post autor: Jezu71 » pt, 14 maja 2010, 22:31

http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... &Itemid=74

a najlepiej jakbys wziol kogos kto sie zna na 4t np. mechanika

pozdro i zycze udanego zakupu :wink:
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.

scarface
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 27 cze 2010, 21:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ktm exc-f 250 na co patrzeć przy zakupie?

Post autor: scarface » śr, 14 lip 2010, 22:12

Na wszystko zwróć uwagę, za same opony i zębatki z łańcuchem już będziesz musiał prawie 1000 zapłacić, więc warto na wszystko patrzeć.
1. Luz na kołach.
2. Luz na zwieszenie.
3. Czy zawieszenie cieknie.
4. Luz na główce ramy.
5. Postaw motor na stojak zobacz jak się kręci kierownica, jeżeli gładko i nima luzu to łożyska główki są w dobrym stanie, a jeżeli luz jest to albo łożyska wywalone, albo półka niedociśnięta, jeżeli luzu nie ma i kierownica się kręci "skokowo" to łożyska na śmietnik.
6. Zobacz czy zawieszenie cieknie (najlepiej się przejedź i wtedy sprawdź).
7. Opony.
8. Zębatki.
9. Klocki hamulcowe.
10. Zobacz w jakim stanie są podnóżki, jeżeli nie są ostro wytarte i oklapłe to znaczy, że motur nie był aż tyle katowany, jeżeli jednak wytarte mocno to wiadomo że sporo używany, popatrz także po stopce od hamulca i zmiany biegów i wytarciach motocykla, bo jak wiadomo można to wymienić.
11. Zobacz czy rama była malowana (ja motorów z malowanymi ramami nawet nie oglądam) jeżeli malowana to jest prawdopodobieństwo że gdzieś czai się na ciebie pęknięcie.
12. Luz na wahaczu.
13. Zajrzyj pod spód silnika, widziałem jeden motocykl miał tam silnik spawany obok spustu oleju.
14. Po oglądaj dokładnie i posłuchaj silnik.
15. Zobacz jak wygląda cylinder, jak będzie aż taki żółty, to wiadomo, że dawno nikt nicasilu nie robił.
16. Pogadaj z typem, często można wyciągnąć wnioski po rozmowie z takimi, jak sobie motoru szukałem to jeden typ powiedział, że zmieniał już 3 razy tłok, a 10 minut później wyszło, że nie zmieniał zębatek ani razu (jakieś niezniszczalne zębatki chyba miał :lol: , albo raczej nigdy tłoku nie wymienił i łgał jak z nut).
17. Popatrz na piasty czy nie mają pęknięć, często się to zdarza.
18. Zobacz czy szprychy są mocno napięte.
19. Zobacz jak grube są tarcze.
20. Zobacz jak chłodnice wyglądają, czy były spawane, czy są pogniecione i zobacz też czy jest w nich płyn.
21. No i zobacz czy amortyzatory mają tłumienie odbicia, parę razy widziałem takich ludzi co nie zmienili uszczelek i uciekł dla nich cały olej i jeździli bez tłumienia :D .
22. Przejedź się motorem, zobacz jak chodzi, wszystkie biegi sprawdź, najlepiej do lasu albo jakąś żwirownie i go przepal trochę zobacz jak się zachowa jak będzie gorący.

Na razie nic więcej do głowy mi nie przychodzi, ogólnie to na wszystko trzeba patrzeć, bo później ty za to płacić będziesz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”