KTM LC 4 - prośba o opinie.

Autor tematu
Pawko
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: sob, 6 maja 2006, 11:14
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM LC 4 - prośba o opinie.

Post autor: Pawko » czw, 9 lis 2006, 21:56

Witam
Być może wątek gdzieś już się przewinął, bom źle sprawdził :)
W każdym razie – Wasze Opinie o motocyklu KTM LC 4
- jak się jeździ
- jakieś porównania do innych tej klasy motocykli
- jak z utrzymaniem (awaryjność, ceny, dostępność części)
- może ktoś wie jak się modyfikowały te motocykle – głównie chodzi o silnik
- coś o tuningowaniu
No może to wszystko będzie ;)
Pozdrawiam :)
Paweł

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 9 lis 2006, 22:50

No może powiem coś o tuningowaniu, bo o reszcie pisałem/pisaliśmy na forum motocyklistów, i jest tam opór informacji których nie chce mi się dublować.
Czyli jak z 50 konnej 640 (faktycznie jest 625 ccm) zrobić 70 konnego potwora:
-głowica HighFlow z powiększonymi zaworami, plus inny wałek i kanały.
-gaźnik Keihin FCR39 dla tych co chcą czasem pojeździć na wolnych obrotach, Keihin FCR41 dla ekstremalistów, lub DellOrto.Mikuni membranowy strasznie kastruje ten silnik z brutalności.
-wał korobowy z 660 o powiększonym skoku
-układ wydechowy DAM (samo kolanko to 4000 PLN)
-lekki magnezowy silnik tzw. racingowy: zamiast aluminiowych karterów-wszystko magnezowe, łatwo go rozpoznasz bo nie ma tam mozliwości zamontowania e-startera
-do tego konieczne jest obieg oleju w ramie lub/i chłodnica oleju z modelu RallyReplica montowana pod główką ramy.
Cała ta opcja jest aktualnie do kupienia od mojego kolegi, w sumie za obiektywnie małe pieniądze (od niego mam te info o tuningu), silnik ma kilkaset km przebiegu. Sam się zastanawialem nad tym bolidem LC4, ale w końcu padło na duze EXC 2T. Moja LC4 tez jest na sprzedaż. Nie jest tuningowana-oprócz zawiasów które robił Brendler, ma dwa zbiorniki 9,5/21 litrów montowane opcyjnie, poza tym to seryjna LC4 600 Competition w BDB stanie.
P.S: wersji LC4 jest ponad 80 (liczyłem ostatnio z nudów na kibelku), i potrafią bardzo się róznić od siebie.
Pzdr.

Autor tematu
Pawko
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: sob, 6 maja 2006, 11:14
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Pawko » ndz, 12 lis 2006, 20:13

W takim razie ja jeszcze chciałem się zapytać jak z obsługą tych motocykli, jak trwały jest silnik, ile można przejechać na tłoku, korbie?
Co ile zawory?
Pozdr.

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » ndz, 12 lis 2006, 20:32

To są bardzo trwałe fury, ale nie ma uniwersalnego przepisu na to co ile robisz obsługę, wszystko zależy od tego jak i gdzie jeździsz. Wiesz, na szosie w LC4 olej wymieniasz co 5000 km, a wystarczy że wbijesz się w ciężki teren i wymianę oleju musisz zrobić co 500-1000 km (500 km silnik bez mikrofiltra, 1000 km z mikrofiltrem). Zawory ustawiasz 2-3 razy w roku, żywotność silnika-wszystko zależy. W necie są opinie że wytrzymywały po 70-80 tysięcy kilometrów (tłoki i korby), ale w terenie sam wiesz-żeby zrobić tyle kilometrów w enduro to zdążysz dochować się wnuków. Na pewno jak nie masz na nazwisko Gancewski, Przybysz czy Zdunek to spokojnie dobrych kilka lat silnik nie powinien wymagać żadnych ingerencji. Na nicasilu masz kilka selekcji (w razie potrzeby), łańcuch rozrządu mam ten sam od dwóch lat, i wskaźnik na napinaczu pokazuje że jest nadal w BDB stanie-czyli trudno go zajeździć.

doken
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: sob, 28 mar 2009, 17:48
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM LC 4 - prośba o opinie.

Post autor: doken » ndz, 29 mar 2009, 13:44

witam,
przymierzam się do kupna lc4 ale nie wiem czy sie opłaca. Jakie są wasze opinie na jego temat?

maciejwra
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 08:30
Motocykl: KTM LC4 SM Prestige
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM LC 4 - prośba o opinie.

Post autor: maciejwra » wt, 5 maja 2009, 09:52

Niedługo może pojawi się temat o LC4.....
YAMAHA yz250f '04...
KTM LC4 SM Prestige...
EXC 525

kawasaki kx 250
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: śr, 24 gru 2008, 19:03
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM LC 4 - prośba o opinie.

Post autor: kawasaki kx 250 » pn, 18 maja 2009, 21:15

witam wszystkich! mam pytania związane z KTM LC 4 620/640prosze mi powiedzieć jaki najlepiej kupić rok i za ile zeby nie przepłacić oraz co w nim trzeba posprawdzać oraz jaka jest róznica pomiedzy tymi dwoma maszynami!?

z góry dziękuje!

Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM LC 4 - prośba o opinie.

Post autor: Szuwar » czw, 16 cze 2011, 12:26

proszę o odświeżenie tematu , jakieś dodatkowe opinie posiadaczy : http://moto.allegro.pl/ktm-640-sm-super ... 19793.html mam zamiar jechac i zakupić ten motocykl , ktoś może go zna ?
KTM EXC 520 2001 rok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”