Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
-
Autor tematuMateusz_MX
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
Porównanie dwóch motocykli Enduro ze stajni KTM. Czterosuw, czy dwusuw? Odpowiedź w jednym z poniższych linków:
http://www.speedyshare.com/files/212186 ... 250_2T.rar
http://www.2shared.com/file/11790838/d7 ... _250_.html
http://rapidshare.com/files/357895704/T ... T.rar.html
Źródło: Świat motocykli
Pozdrawiam,
Mateusz_MX
http://www.speedyshare.com/files/212186 ... 250_2T.rar
http://www.2shared.com/file/11790838/d7 ... _250_.html
http://rapidshare.com/files/357895704/T ... T.rar.html
Źródło: Świat motocykli
Pozdrawiam,
Mateusz_MX
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: wt, 14 wrz 2010, 20:54
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
No i jaka jest odpowiedź ? Żaden w/w linków już nie jest aktywny.
Jestem mocno zainteresowany EXC z tego porównania. Na forum tematów dużo ale większość o dupie maryny. Ile użytkowników tyle opinii.
Jestem mocno zainteresowany EXC z tego porównania. Na forum tematów dużo ale większość o dupie maryny. Ile użytkowników tyle opinii.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: wt, 14 wrz 2010, 20:54
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
Dzięki ale i ten i drugi z gazeta.pl znam. Więcej nie znalazłem. Powiem tak, ciągnie w stronę 2T ale jest obawa, że się nie przyzwyczaje po ostatnich doświadczeniach z drz. Nie wyobrażam sobie długiego, stromego zjazdu bez możliwości hamowania silnikiem (to się leci na łeb na szyję ). Ile to 2T realnie spala ? Trasy to głównie lasy po 80-100km. Jeżdzenie z butelką rezerwy mnie męczy.
Widziałem jeszcze porównanie 450R i 530R. Dlaczego 530stki są tańsze ? Przynajmniej te z drugiej ręki ?
Wybór trudny. Na luty planuje zakup, miał być full cross ale zdecydowałem się zostać przy enduro.
Widziałem jeszcze porównanie 450R i 530R. Dlaczego 530stki są tańsze ? Przynajmniej te z drugiej ręki ?
Wybór trudny. Na luty planuje zakup, miał być full cross ale zdecydowałem się zostać przy enduro.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
Prawda jest taka, że koszt utrzymania 2t czy 4t jest bardzo podobny, ale gdy się serwisuje motocykl samemu.
Wiadomo, że jeśli ktoś będzie na każdą kontrolę luzów zaworowych będzie jeździł do serwisu to się 4t nie opłaci.
Jeśli ktoś ma trochę narzędzi i wiedzy, jest w stanie samemu zrobić 4t to koszt jest podobny, ponieważ części można załatwić taniej czy to od kolegi czy sprowadzić (wiadomo nie wszystko) ale zawsze coś a po 2-gie 2t więcej pali a przy tym olej do mieszanki.
Wiem sam bo mam cr 250 i crf 450
Muszę przyznać, że przy zakupie motocykla koszt zrobienia silnika w 4t jest znacznie większy, a silnik zawsze trzeba rozebrać i posprawdzać po zakupie a niej jeździć aż strzeli, ale jak już wyremontujemy po zakupie to późniejsze utrzymanie, tak jak już wcześniej pisałem przy samodzielnym serwisowaniu wychodzi podobnie.
Wiadomo, że jeśli ktoś będzie na każdą kontrolę luzów zaworowych będzie jeździł do serwisu to się 4t nie opłaci.
Jeśli ktoś ma trochę narzędzi i wiedzy, jest w stanie samemu zrobić 4t to koszt jest podobny, ponieważ części można załatwić taniej czy to od kolegi czy sprowadzić (wiadomo nie wszystko) ale zawsze coś a po 2-gie 2t więcej pali a przy tym olej do mieszanki.
Wiem sam bo mam cr 250 i crf 450
Muszę przyznać, że przy zakupie motocykla koszt zrobienia silnika w 4t jest znacznie większy, a silnik zawsze trzeba rozebrać i posprawdzać po zakupie a niej jeździć aż strzeli, ale jak już wyremontujemy po zakupie to późniejsze utrzymanie, tak jak już wcześniej pisałem przy samodzielnym serwisowaniu wychodzi podobnie.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Mistrz prostej
- Posty: 189
- Rejestracja: wt, 26 sty 2010, 20:38
- Motocykl: Kxf 250
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
Co do tego porównania na ścigaczu to wygrał 2t. O zwycięstwie zadecydowały koszty eksploatacji 2t wyszedł taniej.
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
Bak powinien Ci spokojnie wystarczyć na takie przebiegi.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Porównanie KTM'a EXC 450 '10 (4T) i EXC 250 '10 (2T)
[quote="moquai"]Dzięki ale i ten i drugi z gazeta.pl znam. Więcej nie znalazłem. Powiem tak, ciągnie w stronę 2T ale jest obawa, że się nie przyzwyczaje po ostatnich doświadczeniach z drz. Nie wyobrażam sobie długiego, stromego zjazdu bez możliwości hamowania silnikiem (to się leci na łeb na szyję ). quote]
Kolego a od czego są hamulce? 4T rozleniwia a im większy 4T tym bardziej rozleniwia i mniej uczy, pozornie hamowanie silnikiem jest korzystne ale powoduje kompletny zanik wyczucia w operowaniu tylnym hamulcem a umiejętne nim operowanie daje sporo możliwości i poczucie pełnej kontroli nawet na niemal pionowym zjeździe.
Kolego a od czego są hamulce? 4T rozleniwia a im większy 4T tym bardziej rozleniwia i mniej uczy, pozornie hamowanie silnikiem jest korzystne ale powoduje kompletny zanik wyczucia w operowaniu tylnym hamulcem a umiejętne nim operowanie daje sporo możliwości i poczucie pełnej kontroli nawet na niemal pionowym zjeździe.