KTM SX 125 03' & SX 125 04'

Autor tematu
Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

KTM SX 125 03' & SX 125 04'

Post autor: Pomyk » wt, 31 paź 2006, 15:11

Witam
Mam do Was pytanko.Jakie są różnice w modelu 2003 a 2004 ,silnikowo i wizualnie, z tego co wiem to 04 ma tylny błotnik łączony z tylnymi owiewkami...ale co jeszcze???Jak ma się w ogóle KTM do konkurencji czyli Hondy głównie Yamahy,jak zawieszeniowo i wytrzymałościowo :D jak z częściami w porównaniu do konkurencji,poprostu wady i zalety SX'a !!! z tych roczników :D .Zastanawiam się nad kupnem KTM,zawsze brałem japończyki,bo jakoś do austriaka nie miałem zaufania,ale może jednak :D .Pozdrawiam Wielkie Dzięki :D .

Tutaj szczególnie licze na starego wyjadacza KTM czyli Wojtka :twisted:

Jak temat już taki był to sorx :roll:

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 31 paź 2006, 16:56

Kolega ma sx125'03 ,jeźdizłem i powiem że wypas się jeździ:D.Dobrze sie prowadzi ,ma moc(ale ja nie lubie skoku mocy w 2T)A o róznicach Ci nie powiem..od tego jest wojtu$

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 31 paź 2006, 18:38

W 2004 rama uległa zmianie, jest innej lepszej geometri i lżejsza. Głowna konstrukcja silnika została ta sama jak i do 2007 też :D. W 2004 jest z tył nowy mniejszy ale duuużo bardziej skuteczniejszy zacisk który nie blokuje szybko koła. W 2002 miałem ten stary i w 2006 jest ten nowy co i w 2004 to jest dzień do nocy w porównaniu. W silniku były zmienione jakieś drobiazgi. Jak dobrze zauważyłeś zmienił się tylni błotnik i jest inna kanapa. Zawieszeniowo motocykl jest dobry. Ogólnie jest to motor powszechny, zaufany, sprawdzona konstrukcja która nie ma wad. Jak widać, że się trzyma ta sama do dnia dzisiejszego i nawet jeździ w ścigaczach MŚ klasie 125. Motor jest naprawde mocny jak na 125. Z cześciami i tuningiem nie ma tu najmniejszego problemu. Jest to jeden z 2 najpopularniejszych motorów KTMa (125 i 450). Wszystkie części są od ręki w Krakowie, ceny części również są spoko.
Aaa.. i jeszcze jest z tył nowy lepszy amor, oczywiście przód też był udoskonalany.

Uszczelniacze i łożyska powszechne prócz łożyska do amora PDSa które kosztuje 90 zł a do japońców z kołyską ponad 300 zł
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » wt, 31 paź 2006, 19:50

Mówisz że kanapa się zmieniła,hmm nie widze różnicy :P

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 31 paź 2006, 20:03

Na 1000000000000% jest zmieniona. A jak nie widzisz różnicy to słabo się przyglądasz.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 1 lis 2006, 21:42

Ja mam SX 125 z 04 roku i naprawde spoko maszynka . A jeszcze w 2004 zbiorniczek płynu do tylnego zacisku jest zintegrowany z pompą tą przy ramie .
A reszta to tak jak słyszałeś :D
Moim zdaniem najlepsze moto 125. Ale to moja opinia . A co do cześci to masz od ręki- zero problemów .

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » sob, 18 lis 2006, 09:46

Prawdziwe zmiany to weszły od 2005 roku i teraz w 2007 będą duże zmiany. Szczeolnie design i ten zawiech przedni. 2 obiegowy. Zarąbisty. Tylko tył cały czas pozostaje ten armatni. Nikt mi niemoże go ustawić w 125 sx'03.
QURAK ustawiał i nic.
LIPTON
pz
KTM 125SX '10 :]

adi_1233
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 46
Rejestracja: ndz, 4 maja 2008, 17:48
Motocykl: jeszcze nie mam
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 03' & SX 125 04'

Post autor: adi_1233 » śr, 7 maja 2008, 20:55

witam wszystkich...

witekCRM
powiedz mi jakie są ceny części eksploatacyjnych w sx...
tlok
korba
klocki
taka eksploatacja...
jak wyglada sprawa z tym sprzędlem (masz już hydraulike)

Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SX 125 03' & SX 125 04'

Post autor: Żubr » czw, 8 maja 2008, 07:22

ludzie jacy wy wszyscy jestescie leniwi- poszukaj sobie to nie boli!!!!
SERWIS MOTOCYKLI - POZNAŃ 660 433 555

Julekmx2
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: czw, 7 lut 2008, 11:16
Motocykl: kxf 250 08', YZ 125 sprzedam
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SX 125 03' & SX 125 04'

Post autor: Julekmx2 » czw, 8 maja 2008, 08:19

Powiem tak... ta hydraulika to jest fajna sprawa ale jak sie ma cierpliwosc i sie bardzo dba o motor :D mi sie to sypało w 03 od początku do konca uszczelke zmienilem 3 razy i do tego wszystkie gumki w calym układzie bo wypaliło :roll: siłownik zmienilem juz na poczatku z uszczelniaczami ale po tygodniu znowu żygało olejem... A pozatym to motorek hmm... cięzko mi go ocenic pod wzgledem technicznym raczej OK... ale wole YZ :)

Grzechu_MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 304
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
Motocykl: Na razie nie ma
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SX 125 03' & SX 125 04'

Post autor: Grzechu_MX » czw, 8 maja 2008, 23:04

Na temat hydraulicznego sprzęgła(pompy) to powiem tak, jak jest nowe, nie posypało sie to jest pewnie cacy, ale niestety jak juz sie zacznie sypać to masakra.
Nie raz juz przez sprzęgło a właściwie pompe sprzęgła(magura) dostawałem białej gorączki.
Tak jak mowie jak pompa sprzęgła nie jest uszkodzona to jest si.
Moto sprzedane, zbieram kasę na następne.

adi_1233
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 46
Rejestracja: ndz, 4 maja 2008, 17:48
Motocykl: jeszcze nie mam
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 03' & SX 125 04'

Post autor: adi_1233 » pt, 9 maja 2008, 19:06

dzięki.... za odpowiedź.

Julekmx2 powiedz mi bo widze ze masz yz. czytalem ze jamaha ma problem z łożyskami czy tulejkami w zawieszemiu czy kole
(wiem ze zaraz powiecie ze słysze dzwon ale nie wiem w którym kościele) i czytalem na tym forum ze to sie wybija często i sa luzy i części są kosztowne ok 900zl.

co ty na to

bo yz też mi sie podoba i nie wykluczam takiej opcji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”