KTM LC4 400 (wszystkie wersje)
-
Autor tematudtfuns
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
- Motocykl: DR-z 400 E
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok. wałbrzycha
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM LC4 400 (wszystkie wersje)
Witam jako że niema jeszcze takiego tematu na forum i że bardzo mi się ten model podoba to prosze o podawanie w tym temacie (+) i (-) tego modelu jak się on sprawuje na asfalcie jak i w terenie piszcie jakie usterki najczęściej w nim występują (wady), wasze ogólne wrażenia z użytkowania .
Pozdro
Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM LC4 400 (wszystkie wersje)
To prawie to samo co 620/640.
Troche minimalnie mniejsze skoki zawiasu, minimalnie mniejsza waga.
Identyczny silnik . Z mniejszym tłokiem.
620 miałem we wszystkich wersjach. Jest to sprzęt nie do zadarcia. Problemem w terenie czasami była zbyt duża i brutalna moc.
400 podobno daje 2x wiecej przyjemności z jazdy w terenie. Takie sa opinie . Bo ja jej nie miałem.
Choć wiadomo mi ,że 400 na pewno nie ma tego "za dużego momentu" obrotowego jak 620. I ma większą rezerwe obrotów. To bardzo wiele znaczy.
Podobno mocy jej nigdy nie brakuje.
Jedyne dylematy do roztrząsania . To własnie to rozwijanie mocy przez 400. Może jeszcze dostepność tłoka do tej wersji??
Reszta to legendarna wytrzymałość LC4.
Czyli jazda bez stresu i kosztów.
Troche minimalnie mniejsze skoki zawiasu, minimalnie mniejsza waga.
Identyczny silnik . Z mniejszym tłokiem.
620 miałem we wszystkich wersjach. Jest to sprzęt nie do zadarcia. Problemem w terenie czasami była zbyt duża i brutalna moc.
400 podobno daje 2x wiecej przyjemności z jazdy w terenie. Takie sa opinie . Bo ja jej nie miałem.
Choć wiadomo mi ,że 400 na pewno nie ma tego "za dużego momentu" obrotowego jak 620. I ma większą rezerwe obrotów. To bardzo wiele znaczy.
Podobno mocy jej nigdy nie brakuje.
Jedyne dylematy do roztrząsania . To własnie to rozwijanie mocy przez 400. Może jeszcze dostepność tłoka do tej wersji??
Reszta to legendarna wytrzymałość LC4.
Czyli jazda bez stresu i kosztów.
-
Autor tematudtfuns
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
- Motocykl: DR-z 400 E
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok. wałbrzycha
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM LC4 400 (wszystkie wersje)
Koledzy mam pytanie czy w lc4 400 w wersji SXC jest identycznie ten sam silnik co w wszystkich innych wersjach jakie wychodziły ? czy czesci do tego konkretnie modelu beda pasowaly z innych wersji lc4 400 . I jeszcze jedno pytanie czy wszystkie czesci silnikowe podpasuje od lc4 620 /640 oczywiscie chodzi mi o czesci z dolnej czesci silnika bo jak wiadomo cylinder glowica i tłok jest tylko inna a reszta to samo co w 620/640 tylko czy to mit czy ktos to sprawdzil ? Czy utrzymanie takiego SXC bedzie cos odbiegało od innych wersji lc4? Bede wdzięczny za pomoc i wszelakie odpowiedzi . Pozdrawiam 8)