KTM LC4 400 (wszystkie wersje)

Autor tematu
dtfuns
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
Motocykl: DR-z 400 E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. wałbrzycha
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM LC4 400 (wszystkie wersje)

Post autor: dtfuns » śr, 10 lut 2010, 12:39

Witam jako że niema jeszcze takiego tematu na forum i że bardzo mi się ten model podoba to prosze o podawanie w tym temacie (+) i (-) tego modelu jak się on sprawuje na asfalcie jak i w terenie piszcie jakie usterki najczęściej w nim występują (wady), wasze ogólne wrażenia z użytkowania .

Pozdro :)

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM LC4 400 (wszystkie wersje)

Post autor: Big » czw, 11 lut 2010, 09:34

To prawie to samo co 620/640.
Troche minimalnie mniejsze skoki zawiasu, minimalnie mniejsza waga.
Identyczny silnik . Z mniejszym tłokiem.
620 miałem we wszystkich wersjach. Jest to sprzęt nie do zadarcia. Problemem w terenie czasami była zbyt duża i brutalna moc.
400 podobno daje 2x wiecej przyjemności z jazdy w terenie. Takie sa opinie . Bo ja jej nie miałem.
Choć wiadomo mi ,że 400 na pewno nie ma tego "za dużego momentu" obrotowego jak 620. I ma większą rezerwe obrotów. To bardzo wiele znaczy.
Podobno mocy jej nigdy nie brakuje.
Jedyne dylematy do roztrząsania . To własnie to rozwijanie mocy przez 400. Może jeszcze dostepność tłoka do tej wersji??
Reszta to legendarna wytrzymałość LC4.
Czyli jazda bez stresu i kosztów.

Autor tematu
dtfuns
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
Motocykl: DR-z 400 E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. wałbrzycha
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM LC4 400 (wszystkie wersje)

Post autor: dtfuns » pt, 8 kwie 2011, 21:47

Koledzy mam pytanie czy w lc4 400 w wersji SXC jest identycznie ten sam silnik co w wszystkich innych wersjach jakie wychodziły ? czy czesci do tego konkretnie modelu beda pasowaly z innych wersji lc4 400 . I jeszcze jedno pytanie czy wszystkie czesci silnikowe podpasuje od lc4 620 /640 oczywiscie chodzi mi o czesci z dolnej czesci silnika bo jak wiadomo cylinder glowica i tłok jest tylko inna a reszta to samo co w 620/640 tylko czy to mit czy ktos to sprawdzil ? Czy utrzymanie takiego SXC bedzie cos odbiegało od innych wersji lc4? Bede wdzięczny za pomoc i wszelakie odpowiedzi . Pozdrawiam 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”