DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW FORUM! Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu viewtopic.php?f=20&t=9755

KTM 525 SX

Awatar użytkownika
Autor tematu
MlodyGS
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 14:58
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

KTM 525 SX

Post autor: MlodyGS » śr, 30 gru 2009, 19:33

W zwiazku ze nabylem takie cos w wersji ze skrzynią 6 biegów,i 2 kompletami kół, w stanie jak nowym, chcialem sobie tego sprzeta troche ucywilizowac i zaadoptowac do jazdy po ulicy i tu sie pojawiają moje 2 pytania !
po 1)
czy jest jakas mozliwośc zdławienia tego dzika ? chodzi o to ze po miescie nie potrzeba mi wszystkich koni, a jak ich bedzie mniej to bedzie przyjazniej, to po pierwsze a po drugie zwiekszy sie zywotnosc na ktorej nie ukrywam ze mi zalezy !
po2)
czy z tego alternatora ktory jest w SXie da sie wygospodarowac prąd na swiatla, czy trzeba zamienic go na cos mocniejszego ? wystaje tam jakis samotny zółty kabelek i tak sie zastanawiam czy na nim jest napiecie czy go nie ma ?
jakby ktos znał odpowiedzi na nurtujace mnie pytania to bede wdzieczny.

Awatar użytkownika
motocyklecross
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
Motocykl: co miesiac inny ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: motocyklecross » czw, 31 gru 2009, 00:52

na tym kablu jest napiecie jednak musisz zastosowac odpowiedni regulator zeby swiatlo dzialo odpowiednio
znajomy kiedys podpial pod to swiatla w 520sx ale mial slaby regulator i swiatlo bylo nierownomerne tzn malalo na niskich obrotach
moze uda ci sie wykrzesac troche pradu
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg

Awatar użytkownika
Autor tematu
MlodyGS
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 14:58
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: MlodyGS » wt, 5 sty 2010, 10:49

z tego co sie doszperalem po serwisowkach, forach i wszystkich danych dostepnych wynika ze alternator w 525SX z 2003 ma 100W czyli calkiem sporo, wiec i pradu mozna sporo wykrzesac. w rocznikach 2000-2003 tylko 400SX mial alternator 40W 400EXC, 520SX i 520EXC mialy alternatory 100W. W roku 2003 nastapiła zmiana i wszystkie modele SX dostały alternator 40W i tu uwaga ! bez nawinietych cewek swiateł, czyli po prostu mniej drutu=mniej pradu, co znaczy ze mozna sobie dowinac na rdzen i zrobic wiecej :) te wersje nie maja wystajacego dodatkowego niepodpietego zółtego kabelka ! modele EXC posiadaja zas alternator 150W co jest juz calkiem sporo !
wniosek nasuwa sie jeden ! jak masz wystajacy zolty kabelek to dobierz regulator do 100W i ciesz sie swiatłami :)
przygasanie swiatel na niskich obrotach to zjawisko normalne i powszechne we wszeklich pojazdach mechanicznych czyli nie ma sie co tym przejmowac :)

teraz poszukuje odpowiedzi na pytanie nr 2 !!!!
jak zdławic to bydle ??
co zrobic zeby 525SX mial mniej koni ???? wie ktos ?

Awatar użytkownika
Yamaciek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
Motocykl: Łajzi 450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: Yamaciek » wt, 5 sty 2010, 22:28

Spytaj chłopaków jadących w Dakarze 690-kami :D W tym roku zostały "wykastrowane". A tak na serio to jeśli masz motor starszy niż 05 to sporo daje wymiana modułu zapłonowego na ten montowany od 05. Koni może nie zabiera ale zmienia zdecydowanie charakterystykę silnika na spokojniejszą.

Awatar użytkownika
pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: pytlar » śr, 6 sty 2010, 07:55

najrozsądniejszym zdławieniem będzie napewno wsadzenie jakiegoś seryjnego tłumika z enduro, np widzialem za 100 z WR 426 - napewno będzie słabo i cicho na nim :twisted:
:)

Awatar użytkownika
Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: Big » śr, 6 sty 2010, 08:27

Pytlar dobrze radzi. Wydech jest najlepszym wyjściem , jak chcesz słabiej. A przy okazji bedzie dyskretniej .
Jeśli chcesz udawac enduro, to owszem poudajesz.
Ale zarejestrować mx na enduro u nas nie da rady. A przynajmiej bedzie b.trudno.

Awatar użytkownika
Autor tematu
MlodyGS
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 14:58
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: MlodyGS » pn, 11 sty 2010, 16:23

a dlaczego ma byc trudno ?
swiatła juz ma wiec przeglad przejdzie a jak przejdzie przeglad to jest zarejestrowany :)
nie takie sprzety sie rejestrowało !
rejestracja to akurat nie problem !
jakby kogos interesowało to temat swiateł do SXa mam juz w małym palcu :)

Awatar użytkownika
grzesiek3210
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poland East Side
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: grzesiek3210 » czw, 28 sty 2010, 17:11

A co ze świadectwem homologacji??Kupując EXC masz dowód i karte pojazdu która jest poświadcza,że pojazd posiada homologacje. SX nie ma homologacji także Diagnosta musiałby nabić tabliczkę znamionową jako pojazd SAM (tak jak przyczepki samoróbki). A nie wiem gdzie znaleźć takiego który się na to zgodzi zwłaszcza,że numer ramy widnieje w Katalogu KTMa jako pojazd który nie posiada homologacji. Podobno istnieje możliwość zarejestrowania 1wszej sztuki nowego modelu sprowadzonego z poza UE ale nie chcę się wypowiadać ponieważ nie do końca się orientuję.Wiem,że NOWE motocykle ze Stanów daje się w jakiś sposób zarejestrować.
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA :D

Awatar użytkownika
acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: acid » czw, 28 sty 2010, 20:17

Zdarzają sie problemy z rejestracja takich moto . Istnieje łatwy sposób jak kupno papierów z jakiejś 620itp. i przebicie numerów .

Awatar użytkownika
crf.matti#45
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: czw, 7 sty 2010, 15:46
Motocykl: Crf 150 #454
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Małopolska
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: crf.matti#45 » pt, 29 sty 2010, 10:01

Nie rozumie cię Kupiłeś Ktm 525 i wiedziałeś że będzie mocny i teraz chcesz żeby był słabszy?? trzeba było kupić exc 450 lub exc 250 byś miał słabszy a o to żeby był cichy to wydech kup żeby był cichy

Pozdrawiam Matti
"Odważni nie żyją wiecznie ,lecz ostrożni nie żyją wcale"

Awatar użytkownika
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: WLD_Wlodi » pt, 29 sty 2010, 15:51

crf.matti#45 pisze:Nie rozumie cię Kupiłeś Ktm 525 i wiedziałeś że będzie mocny i teraz chcesz żeby był słabszy?? trzeba było kupić exc 450 lub exc 250 byś miał słabszy a o to żeby był cichy to wydech kup żeby był cichy

Pozdrawiam Matti
Kupił 525 bo raz na sezon wrzuci tłok, sprawdzi zawory i jeździ wiecznie.

Awatar użytkownika
pajda77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 19:52
Motocykl: KTM 525SX
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: WROCŁAW
Status : Offline

Re: KTM 525 SX

Post autor: pajda77 » pt, 15 paź 2010, 20:05

a czy możne ktoś wie jaki regulator zastosować do tego ktm 525 se z 2003 roku bo wraz z kolegą mamy ten sam problem
może jest jakiś regulator na allegro co można by było zastosować do tego motocykla (może majce jakieś pomysły)

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”