KTM EXC- czy dobry na tor?

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: EXC rider » czw, 28 sty 2010, 19:43

Witam

Jesli musisz miec motocykl z homologacja to exc bedzie dobrym wyborem. Sam latalem takim 3 sezony w 95% po torze. Wiadomo, crossowka bedzie odrobine latwiej lecz roznica nie jest taka ogromna jak co niektorzy pisza. Modyfikacje jakie wprowadzilem to lzejszy tlok z 1 pierscieniem i odpowiednie ustawienie zawieszenia. Wazny jest rowniez odpowiedni dobor zebatek - to w pewnym sensie rekompensuje roznice w przelozeniach w skrzyni biegow.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Autor tematu
GrzesiekExc
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: śr, 21 paź 2009, 20:24
Motocykl: Ktm Exc 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: GrzesiekExc » pt, 29 sty 2010, 09:01

Wiem tak mi się wydawało, że będzie to najlepszy wybór motoru z homologacją, który da sobie radę na torze,więc go zakupiłem i jestem jego posiadaczem jakoś od połowy listopada, a jeżeli mógłbyś to proszę napisz mi jakie założyłeś nowe zębatki i jaki dokładnie tłok, bo przy kolejnej wymianie kupiłbym już własnie ten, który polecasz.

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: EXC rider » pt, 29 sty 2010, 10:50

Zakladalem tlok vertexa z jednym pierscieniem - tlok do sx'a 125. A zebatki z tego co pamietam to 13 x 52 - najlepiej do tego lancuch bezoringowy. Najwiecej czasu zajmie Ci odpowiednie zestrojenie zawieszenia, ale tu juz nie pomoge bo sam nie jestem w tym dobry :wink:

Awatar użytkownika
Autor tematu
GrzesiekExc
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: śr, 21 paź 2009, 20:24
Motocykl: Ktm Exc 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: GrzesiekExc » wt, 9 lut 2010, 20:08

A jeżeli już zaczęliśmy rozmowę o tym całym napędzie to może moglibyście rozwinąc jaki napęd m,a oryginalnie EXC 125 jeżeli się orientujedcie i jaki będzię można najlepiej założyć aby uzyskać więcej mocy typu (full cross), i czy przyrost mocy będzie wogóle odczuwalny i w jakim stopniu?

Awatar użytkownika
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: WLD_Wlodi » wt, 9 lut 2010, 23:11

GrzesiekExc pisze:A jeżeli już zaczęliśmy rozmowę o tym całym napędzie to może moglibyście rozwinąc jaki napęd m,a oryginalnie EXC 125 jeżeli się orientujedcie i jaki będzię można najlepiej założyć aby uzyskać więcej mocy typu (full cross), i czy przyrost mocy będzie wogóle odczuwalny i w jakim stopniu?
Przyrostu mocy nie uzyskasz zmieniając zębatki.
EXC - 14-42
SX - 13-50
(Model 2004-2006)
Z tym że przełożenia dla SX i EXC wynoszą :
1 - 13:32 , 12:33
2 - 15:30 , 15:31
3 - 17:28 , 17:28
4 - 19:26 , 19:26
5 - 21:25 , 21:25
6 - ----- , 20:20

Awatar użytkownika
Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: Big » śr, 10 lut 2010, 08:41

Chyba z katalogu przepisałeś te przełożenia zębatek ??
Nie z doświadczenia?

Na EXC żeby po lesie polatac to trzeba mieć min 14-48/50

Zainteresowanemu polecam 14-50 do enduro ,a na tor 13-50( +skręcanie regulacji o 2-3 kliknięcia przed wjazdem na tor).

Awatar użytkownika
Autor tematu
GrzesiekExc
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: śr, 21 paź 2009, 20:24
Motocykl: Ktm Exc 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: GrzesiekExc » śr, 10 lut 2010, 09:25

Ja mam zamiar moim EXC jezdzic przedewszystkim po Torze, nie moglem niestety kupic full crossa opisywalem juz to wyrzej, wiec mówicie, że najlepszym przełożeniem na tor będzie 13-50? i jeszcze co do regulacji zawieszenia moglibyście mi powiedzieć jakie ustawienie będzie właśnie najlepsze na tor? i, w których miejscach się to reguluję dokładnie, gdyż jest to mój pierwszy motor offroad i dopiero się ucze o wszystkim.

Awatar użytkownika
Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: Big » śr, 10 lut 2010, 12:36

Jak kupisz tego EXC to i bedzie wiadomo jakie ma spręzyny to sie cos wymysli.
Zreszta o elementarnej regulacji zawisu cos jest na forum...
Szukaj.
Z innej beczki. Czy ty nie możesz sobie kupic fulla zarejestrowanego ??
Jest takich w pizdzieć do kupienia.

Awatar użytkownika
Autor tematu
GrzesiekExc
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: śr, 21 paź 2009, 20:24
Motocykl: Ktm Exc 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: GrzesiekExc » śr, 10 lut 2010, 13:30

chcialem kupic ale nic nie moglem znalezc, a pozatym juz mam zakupionego tego ktm exc125 2003 r. i po prostu chce go bardziej przystosowac pod tor

Awatar użytkownika
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: WLD_Wlodi » śr, 10 lut 2010, 15:01

Big pisze:Chyba z katalogu przepisałeś te przełożenia zębatek ??
Nie z doświadczenia?
rozwinąc jaki napęd m,a oryginalnie EXC 125 jeżeli się orientujedcie
Tak, z serwisówki, kolega wyraźnie pytał się o oryginalne.

Awatar użytkownika
kurczakmx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: pt, 3 lip 2009, 00:47
Motocykl: YZ 250F 2009r Limited edition
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kuj-Pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: kurczakmx » śr, 10 lut 2010, 16:53

A ja Ci moge polecić EXC na tor sam przelatałem cały sezon po torze i było OK! Wiadomo, że EXC to nie full cross i że nie będziesz czuł komfortu jazdy jak na crossie. Ale można przyjemnie polatać chyba że liczysz na Mistrza polski :D :finga:

Awatar użytkownika
Autor tematu
GrzesiekExc
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: śr, 21 paź 2009, 20:24
Motocykl: Ktm Exc 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC- czy dobry na tor?

Post autor: GrzesiekExc » śr, 10 lut 2010, 20:08

aha dzieki, z mistrzem to chyba sobie poczekam haha:P, a jezeli na nim latales? to modyfikowales w nim cos specjalnie?, jezeli tak to co?

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”