KTM EXC- czy dobry na tor?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 3 lip 2009, 00:47
- Motocykl: YZ 250F 2009r Limited edition
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC- czy dobry na tor?
Nic w nim nie modyfikowałem;D Wszystko seria. Pozbyłem się tylko tylnej lampy i zwężek w tłumiku
Na jakieś większe JUMPY z twardym lądowaniem polecał bym regulacje zawiechy
Pozdroo :drinkers:
Na jakieś większe JUMPY z twardym lądowaniem polecał bym regulacje zawiechy
Pozdroo :drinkers:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC- czy dobry na tor?
A wiecie czy w sx i exc są takie same dysze i iglica?Po remoncie SX zaczął mi brać 3 litry na godzine pyrkania.Myślałem że możnaby wstawić do niego dysze i iglice od exc, bo w nim są mniejsze( w sensie mniejsza dziura na przelot paliwa).
-
- Mistrz prostej
- Posty: 140
- Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
- Motocykl: SXF250, SX125,
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC- czy dobry na tor?
kolego,chcialbym aby moj sx125 mi tylko tyle palil,moj jak i inne pali ok 7 na 1h jazdy na treningu,ok 5l /1h pali mi sxf250 i dlatego w cc startuje na 4t,nie wiem co ci tutaj poradzic moze gaz poczekajmy na innychCe eRa pisze:A wiecie czy w sx i exc są takie same dysze i iglica?Po remoncie SX zaczął mi brać 3 litry na godzine pyrkania.Myślałem że możnaby wstawić do niego dysze i iglice od exc, bo w nim są mniejsze( w sensie mniejsza dziura na przelot paliwa).