Strona 4 z 9
: śr, 29 lis 2006, 22:43
autor: zielorz
U mnie w serwisowce pisze, ze tlok wymieniamy gdy jest to potrzebne. A pierścienie faktycznie co ileś tam godzin. Po moim sezonie jazdy (wiadomo nic takiego) i nie wiem ilu wczesniej, po rozebraniu silnika na cylindrze są ślady jak po honowaniu, więc wszystko wydaje się byc ok.
Pozdro
: śr, 29 lis 2006, 23:04
autor: Isbi
No proste... U mnie cylinder byl jak nowka, a najlepsze jest to ze lancuszek rozrzadu dalej jest dobry.... Yamaha mocny sprzet
z tego co gadalem z mechanikiem mowil mi wlasnie ze yamaha ma chyba najlepszy silnik ze inne sa pod nim tylko kurde nie gadalem z nim o ktm
: sob, 2 gru 2006, 12:08
autor: dav1d
a czy ten motor ma prądnice ?? i czy mozna założyc swiatła ??
: sob, 2 gru 2006, 17:22
autor: MXrool
ma bo przecierz zapłon jest elektryczny. wystarczy ją fachowo przerobić i mogą być światła.
: sob, 2 gru 2006, 19:42
autor: woojo
ojjj działo się dzisiaj. SXF po raz kolejny spisał się wyśmienicie.
http://www.bikepics.com/pictures/737154/
: sob, 2 gru 2006, 19:48
autor: SEBOOL
: sob, 2 gru 2006, 19:51
autor: woojo
hehe, no tak jak sie nie wywrócisz to sie nie nauczysz. pozz!
: czw, 21 gru 2006, 18:48
autor: MXrool
: czw, 21 gru 2006, 20:24
autor: kruszon
Aż szkoda nim wjeżdżać w teren
53 koła?? Sporo sporo...
: czw, 21 gru 2006, 21:55
autor: To.mek
Ale fura. Każda ryska na niej by w oko kuła... Motocykl marzenie...
: czw, 21 gru 2006, 22:05
autor: MXrool
kruszon pisze:53 koła?? Sporo sporo...
Jak za ten tuning to tanio nawet. Samo zawieszenie (przód i tył) w detalu kosztuje 20 tys zł
Mocowania kiery 1000 zł, zaciski komplet 5000, półki 3000 zł, tarcze 1400, wydech 6500, sprzęgło 2000 -- wiec sobie podlicz wszystko i całą reszte tuningu. Wiec cena jest odpowiednia co do motocykla, nie wyrwana z kosmosu. Nic za darmo nie ma
Kupując SX-Fa 2007 masz do dyspozycji przez 7 dni mechanika z KTM AG do regulacji fury
: czw, 21 gru 2006, 22:25
autor: To.mek
MXrool pisze:
Kupując SX-Fa 2007 masz do dyspozycji przez 7 dni mechanika z KTM AG do regulacji fury
Jak to? Pojeździsz trochę i zawieziesz mu do regulacji??