Strona 3 z 9

: pt, 24 lis 2006, 12:28
autor: dav1d
czesc, mółgby mi ktos powiedziec ile KTM SXF 250 z 06 roku ma KM ??? z góry thx.

: pt, 24 lis 2006, 13:29
autor: IGI CROSS
o lol z nowu z tą mocą.Gdiześ tak 38-39KM

: pt, 24 lis 2006, 14:04
autor: dav1d
ok thx :) a powiedzcie mi czy duża będzie odczuwalnosc mocy pomiędzy SX 125 `06 a SXF 250 `06 ????

: pt, 24 lis 2006, 15:56
autor: IGI CROSS
Tak oczyjesz większą moc,ale głównie odczujesz to ze obydwa motocykle mają inna charakterystyke ,ja osobiscie Ci nie powiem dokłądnie jaka jest między sx a sxf-em bo nie jeździłem na sx-fie.Ale jeździłem na yzf i sx i są jak ogień i woda.

: pt, 24 lis 2006, 17:16
autor: SEBOOL
Ja sądze że mocy nie odczujesz tylko charaktersytyke silnika czyli ciągniecie od samego dołu silnika!
pozdr.

: ndz, 26 lis 2006, 14:53
autor: Sierot
125 sx i SX-f mają inną krzywą mocy, 125 jest dużo agresywniejsza i zrywniejsza. Jest ją ciężej opanować niż SX-Fa. Sam jeżdże 125 sx i jakbym mógł to chętnie bym zamienił moto na SX-Fa, ale koszty utrzymania jeszcze mnie od niego odpychają. Ale to jest dobra alternatywa dla tych co niekoniecznie idą na żywioł, a niechcą kupywać zaboczych 500set.
Super sprzęt ten SX-f. Zrobiłeś dobry wybór woojo

: wt, 28 lis 2006, 11:59
autor: woojo
po prawie dwóch miesiącach nareszcie mogę coś powiedzieć na temat SXF. motocykl używany jest głównie do Enduro, z racji tego, ze nasz tor w Mokrym Dworze pod Wrocławiem jest wiecznie zalany. w siodle spędziłem jakieś 50godz. kompletnie bezawaryjnej jazdy; 5razy. zmieniałem olej i niedawno regulowałem zawory. wiem, że powinienem juz zmienić pierścienie ale moto wciąż nie bierze oleju i nie dymi(mimo wszystko i tak muszę to zrobić przed nowym sezonom). silnik w SXF jest bardzo mocny i wręcz dziko wkręca się na obroty. ma on tą sama skrzynie biegów co w EXC-F więc wystarczy zmienić zębatki z 13/48 na 14/38 i mamy „prawie” Enduro. Porównując go z „ćwiartkami” moich znajomych: YZ250F’06, CR250F’05 i KX250F’05, motor wydaje się mocniejszy na najwyższych obrotach ale za to nieznacznie gorzej radzi sobie z podjazdami czy w grząskim terenie. nazwałbym go prawdziwym dwusuwem wśród czterosuwów ;). zwieszenie to bajka…o ile jeździmy po torze. do Enduro należało by zmienić sprężyny w przednim zawieszeniu bo są one po prostu za twarde. po 3godz jazdy w Radzie Mercedesa obiecałem sobie, ze ostatni raz startuję crossem w takiej imprezie. oczywiście tak się nie stanie bo SXF to naprawdę fantastyczna maszyna tylko trzeba ją pod siebie dostosowac.

: wt, 28 lis 2006, 20:21
autor: MXrool
No to fajnie że i ty dopisaleś się na plus dla SX-Fa. Zalecał bym Ci wymianę tłoka i zalożenia licznika mh. Ja teraz w ten weekend zmieniam tłoka kolejnego i w zime robie korbe, łożyska i głowice. Zawiasy poprostu odpuść na napięciu wstępnym sprężyny (u góry amora masz pokrętło plastikowe i pod nim śrube na 20kilka milimetrów, przekręć ja maxymalnie w lewo). A co do grząskiego terenu lub podjazdów dla mnie jest git. Pizda i wyjeżdzasz z każdego terenu:D

: śr, 29 lis 2006, 19:48
autor: Isbi
Jak mozna zalecac komus wymiane tloka jesli sie go nie zobaczy i nie zbada? sorry ze sie przyczepie ale Mxrool kiedys tez pisales ze nie chcialbys po mnie moto itp bo nie wymienialem tloka od 3 sezonow... no ale jak mi mechanik ogladal silnik i robil z tym to powiedzial ze tlok by jeszcze uszedl ale sworzen sie przytarl, takze skoro u mnie 3 sezony wszystko bylo ok to skoro sxf jest taki dobry to po sezonie chyba sie nie zjebalo? w sumie moze nie 3 sezony bo w jednym zrobione bylo 1300 km no ale 2 sezony i jeden ostrej jazdy. Moze najpierw lepiej zeby sobie zobaczyl czy trzeba czy nie bo po co wymieniac i tracic kase jak cos jest moze jeszcze dobre?

: śr, 29 lis 2006, 19:54
autor: MXrool
Bo jeden koleś też myślał że przejedzie 100mh i zatarł cały motor właśnie przez tłok!! rób jak uważasz, ja wiem swoje z własnego doświadczenia z tym motorem z tymi tłokami.

: śr, 29 lis 2006, 19:57
autor: witekCRM
Lepiej dmuchać na zimne i wymienić wcześniej. To są cześci eksploatacyjne i nalezy je wymieniać z godnie z zaleceniami producenta. No moze troszkę później.

: śr, 29 lis 2006, 20:18
autor: MXrool
Po prostu po coś powstała książka serwisowa, po coś robili wyliczenia. to są pseudo oszczędności że wymienisz po jakimś czasie. ja nie winikam ile ty wyjeżdzasz godzin. poprostu trzeba przestrzegać książki i zainwestować w licznik bo liczenie w ciemno się kończy różnie.