Kawasaki kx250f 2016

Autor tematu
I.R.O.N
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: śr, 13 kwie 2016, 21:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kielce/London
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kawasaki kx250f 2016

Post autor: I.R.O.N » czw, 14 kwie 2016, 21:11

Witam,
Postanowiłem napisać ten temat ponieważ noszę się z zamiarem zakupu kawasaki kx250f z 2016 roku, zdecydowałem się na nowy motocykl z racji że w naszym kraju wszystkie motocykle są po remoncie a jak się później okazuje że remontu nie widział od bardzo dawna a więc nie mam zamiaru dać za używane moto 10tys i dokładać do niego drugie tyle a więc uważam ze spokój jest wart każdych pieniędzy i wolę kupić nowy ale przechodząc do sedna mojego pytania, otóż chciał bym się dowidzieć:
1) Czy ktoś posiada ów motocykl i czy jest w nim jakaś szczególna wada? (z tego co czytałem w internecie nie znalazłem nic niepokojącego)
2) Co ile należy wykonywać poszczególne czynności serwisowe, każdy głównie pisze o tłoku i "korbie" i tutaj też już sam nie wiem co o tym myśleć gdyż pojawiają się tutaj opinie że na tłoku w 4T można amatorsko przelatać 100mh ale czy to nie aby już za długo i nie uszkadza to w jakiś sposób cylindra? A więc ile tak na prawdę można przejeździć bezpiecznie na tłoku?
3) Ułożyskowanie skrzyni biegów i nie tylko, co ile się powinno profilaktycznie wymienić aby nie spotkała mnie niespodzianka że coś się rozleci z przepracowania.
4) Zawieszenie wydaje mi się że również powinno być serwisowane zanim coś się stanie ale ile to mniej więcej może być?
5) Zawory co ile powinno się je wymieniać a nie czekać aż się urwą.
6) Sprzęgło, co ile tarcze wymieniać, a kosze również nie są rzeczą wieczna a więc mniej więcej ile potrafią bezpiecznie przepracować?
Chodzi mi o wyczerpujące wypowiedzi gdyż wolę się 100 razy dopytać niż raz coś pominąć i uniknąć niespodzianki pod tytułem "moto padło w trakcie jazdy" dobrze wiem że nie wszystkiego da się uniknąć ale robiąc wszystko na czas i tak jak trzeba można wiele zaoszczędzić.
Jak na razie to wszystkie moje pytania ale za pewne nie ostatnie.
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam.

Konrad96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 156
Rejestracja: pt, 27 gru 2013, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki kx250f 2016

Post autor: Konrad96 » pt, 15 kwie 2016, 01:11

1. Ciężko powiedzieć czy motocykl ma jakieś wady jak nikt nim nie jeździ dłużej niż pół roku.
2. Jak w serwisówce, co do 100mth na tłoku to rozbierz po 70 czy 80 godzinach, pomierz cylinder i będziesz wiedział czy zużywa czy nie.
3. Jak rozbierasz silnik przy okazji innych napraw to sprawdzasz stan łożysk, wymagają wymiany to wymieniasz, jak nie to nie wymieniasz.
4. Jak w serwisówce, ale ja zaglądam do zawieszenia jak są luzy, do amortyzatorów jak się pocą (nie jak już ociekają olejem) Łożyska w zwieszeniu wypadałoby 1-2 razy w sezonie rozebrać, wyczyścić i przesmarować
5.Jak się zużyją na tyle że bardzo szybko zwiększają się luzy.
6. Jak się zacznie ślizgać to tarcze, jak nie wysprzęgla i są wżery to kosz, a co ile to będzie to ci nawet wróżbita Maciej nie powie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”