DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW FORUM! Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu viewtopic.php?f=20&t=9755

KX250F 2013 serwis

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bednar91mx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: sob, 30 kwie 2011, 09:50
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

KX250F 2013 serwis

Post autor: Bednar91mx » sob, 19 lip 2014, 20:31

Witam. Pytanie do wszystkich posiadaczy kx250f z 2013r. Mam okazję kupić taką maszynę i chciałbym poznać jak wygląda w nich zużycie poszczególnych części w stosunku do motogodzin. Czy ma jakieś szczególne wady? coś co się psuję(a nie powinno) i jest przy tym kosztowne? np jakieś problemy z tym podwójnym wtryskiem? skrzynia biegów? Kawasaki które mam kupić ma niewiadomy przebieg ale co nie co wiem i na pierwszy rzut oka oceniłbym go na 80-100 godzin.Czego mogę się spodziewać po takim przebiegu? Jak wygląda sprawa z zaworami przy tym przebiegu? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdro :)

Awatar użytkownika
lukaszlw
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: sob, 12 sty 2013, 17:49
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: KX250F 2013 serwis

Post autor: lukaszlw » wt, 22 lip 2014, 12:40

Kawasaki KXF 250 2013r to dobry motor, nie spotkałem sie z negatywną opinią. Co do Twojego upatrzonego motocykla jak by nie było moto 2-sezonowe i myśle że 100 mth to mało powiedziane. Nikt nie kupuje nowego motocykla, po to zeby stał w garażu.
Ale konkrety: Sprawdz wizualnie ile może mieć, felgi są anodowanie i z czasem ranty sie wycierają ( zobacz czy nie sa odmalowywane )
Zobacz podnóżki czy nie mają luzów, wytarcie ramy i dekla.
Jednakże odradzam moto gdzie nie wiesz co sie z nim działo, może pierwszy sezon latał w porządnej stajni :)

Bez przybliżonego przebieg trudno powiedzieć co bedzie do roboty w najbliższym czasie.
Moim zdaniem dla amatora tłok starczy na 60-70 MTH, korba co drugi tłok. Napęd, opony wizualnie zobaczysz czy w jakim są stanie.
No i zawory, tu trudno powiedzieć. Jeśli bedziesz dbał o filtr, dbał o filtr i dbał o filtr ( mówiłem o filtrze? ) to bez regulacji polatasz 60 MTH ( bez regulacji ale ze sprawdzaniem czy nic sie nie zmiania ) , słyszałem opiinie że zawory wytrzymują ok 90 MTH, ja uważam że pozostawie je do oceny fachowcowi. Przy zmianie tłoka i tak bedziesz miał je na oczach.

Uważam że kawasaki właśnie od 2013 roku to najładniejsze motory w stawce, dlatego też.... jeżdze hondą :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bednar91mx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: sob, 30 kwie 2011, 09:50
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: KX250F 2013 serwis

Post autor: Bednar91mx » wt, 22 lip 2014, 19:24

ha ha dobre:D od kilku lat jeżdżę tylko 2T no i w końcu chcę się przesiąść na 4-paka. Te wszystkie "wizualne" rzeczy sprawdziłem już dawno sobie no i wydaje się być całkiem ok. Na pewno model 2013, tutaj nie ma wątpliwości, w całym moto znalazłem z dwie śruby nie od niego, półki, kierownica, lagi, wahacz wyglądają jak nowe. Kapa od prawej strony mi się nie zgadza bo jest czarna, a powinna być srebrna. Trochę miał na pewno robione i wymieniane kiedyś bo po śrubach od głowicy i cylindra czy też osi przedniego koła widać ze były odkręcane bo są powycierane. W sumie nie ma co tutaj za dużo myśleć, bo jakbym go kupił to trzeba się liczyć z tym że silnik od razu w pół i wymiana wszystkiego. Korba, łożyska tłok, wiadoma sprawa problem tylko z zaworami, nie wiem czy wstawiać stalowe PSYCHIC czy PROX itp czy tylko oryginalne wchodzą w grę? a jak gniazda będą wyklepane to dać do zrobienia nowe gniazda w PL czy też nową głowicę kupować?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”