Kawasaki KLR 600 diesel

wild rider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
Motocykl: RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głuszyca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wild rider » wt, 26 cze 2007, 12:33

najtaniej by było z silnikiem parowym :D
ciuf ciuf ciuf po torze :D :)
Ekipa Rozkręt #151

bubba
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa-Anin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: bubba » czw, 28 cze 2007, 11:23

Najtaniej, najszybciej i najekonomiczniej bylo by na wodór ... ale te zasrane araby nie dadzą wejść koncernom samochodowym z tą technologią. Czy wy wiecie że pierwsze projekty takich silników są były już na przełomie lat 70-80... dzisiaj pare koncernów jest gotowych z wejściem tej technologii ... ale ale !! :!: przerobienie taśm produkcyjnych i przeszkolenie serwisów (a także ixch wposażenia) to strzaszne hajsy... no i oczywiscie jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o PLN-y
BLUE RIDER

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”