Kawasaki Kmx
-
Autor tematuDAMIANEK125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: pn, 10 mar 2008, 19:29
- Motocykl: Kawasaki Kmx 125 (32km)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kawasaki Kmx
Witam mam taka mala prosbe chcial bym sie dowiedziec czy Kawasaki Kmx to awaryjne motory ??? co byscie wybrali kmx czy dt ??? z gory dziekui za odpowiedzi pozdrawiam
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kmx
Na tor się nie nadaje bo to nie sprzęt na tor Mocowo odstaje od crossówek i co najważniejsze - zawieszenie jak i rama nie jest do tego przystosowana.Nefra pisze:ponawiam pytanie...ponadto dla czego większość uwaza ze nie nadają się np na tor lub las?:S
Na lasy jest to sprzęt dobry, no chyba że ktoś lubi być mistrzem prostej i te 120-140km/h mu nie wystarcza.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: śr, 10 cze 2009, 20:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kmx
Myślę że amatorsko moc 30 km wystarczy, a zawieszenie i rame zawsze da się dodatkowo wzmocnić:D moje kawasaki właśnie przechodzi gruntowny remont silnika(nie dawno go kupiłem) więc w przyszłym roku zobacze jak to sobie radzi na tym torze ;pWLD_Wlodi pisze:Na tor się nie nadaje bo to nie sprzęt na tor Mocowo odstaje od crossówek i co najważniejsze - zawieszenie jak i rama nie jest do tego przystosowana.Nefra pisze:ponawiam pytanie...ponadto dla czego większość uwaza ze nie nadają się np na tor lub las?:S
Na lasy jest to sprzęt dobry, no chyba że ktoś lubi być mistrzem prostej i te 120-140km/h mu nie wystarcza.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kmx
No ciekawe jak wzmocnisz zawieszenie. W mojej DT125 z przodu olej 15W, z tyłu sprężyna podkręcona na maxa i na każdej hopie było tak:Nefra pisze:Myślę że amatorsko moc 30 km wystarczy, a zawieszenie i rame zawsze da się dodatkowo wzmocnić:D moje kawasaki właśnie przechodzi gruntowny remont silnika(nie dawno go kupiłem) więc w przyszłym roku zobacze jak to sobie radzi na tym torze ;pWLD_Wlodi pisze:Na tor się nie nadaje bo to nie sprzęt na tor Mocowo odstaje od crossówek i co najważniejsze - zawieszenie jak i rama nie jest do tego przystosowana.Nefra pisze:ponawiam pytanie...ponadto dla czego większość uwaza ze nie nadają się np na tor lub las?:S
Na lasy jest to sprzęt dobry, no chyba że ktoś lubi być mistrzem prostej i te 120-140km/h mu nie wystarcza.
Poprostu ten sprzęt nie jest do tego stworzony i tyle, w sumie nie chodzi tu o silnik, tylko o rame-zawieszenie.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki Kmx
Piękny lowrider , a tak serio to WLD_Wlodi ma 100% racji DT czy KMX to lajtowe enduro i próby zrobienia z nich wyczynowych sprzętów kończą się marnie, z tego co jest niewiele da się wycisnąć a pokowanie większej gotówki to kompletna głupota z której zdajemy sobie sprawę zwykle dopiero po "inewstycji" :butthead: .