DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

Husqvarna te610

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bzyka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
Motocykl: TDR 125.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Husqvarna te610

Post autor: Bzyka » sob, 5 sty 2013, 10:37

Mam takie pytanie do was chłopaki ;P

Chodzi o TE610.... Interesuje mnie ten sprzęt, 91-99 czy jakoś tak, są to silniki bez pompy oleju (tyle wiem).
Słyszałem też, że z nowszej huski SMR 570 pasując zęści silnikowe. Wie ktoś coś o tym ?

Chciał bym się jeszcze dowiedzieć jaki ten motocykl jest w serwisowaniu ? Porównywalnie do np. WR 450 ? (wymiany oleju, regulacje zaworów i ogólnie żywotność)

Zainteresowała mnie ostatnio ta sztuka http://allegro.pl/husqvarna-te-610-stan ... 52690.html

WIem że części do najtańszych nie należą, ale przekonuje mnie nieduzy koszt samego motocykla i tanie części używane ;)

Jest jakiś posiadacz TE610 ? chętnie bym zamienił z nim pare słów ;)
CZ 125/516 :(

Awatar użytkownika
czarnysm
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 29 mar 2012, 23:33
Motocykl: ktm exc 525
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Mława
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: czarnysm » ndz, 6 sty 2013, 02:28

huska z aukcji jest bez pompy oleju, ale jest sporo 610 z pompą. jest jedna prosta zasada: łancuch z prawej-brak pompy oleju, łancuch z lewej- pompa oleju jest. tu masz wersje z pompa http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=2895073951 (srebrne dekielki z prawej strony silnika -jeden od pompy drugi od filtra) Mialem kiedys huske 610 wiec jak masz konkretne pytania to pisz a postaram sie odp. co do czesci to dostepne sa wszystkie, kazda srubka tylko ze zajmuje sie tym bezposredni importer (mleczek) i sprowadza z wloch wszystko wiec sie czeka sporo. polecałbym wersje z pompa oleju i z kopniakiem (w modelu bez kopki wprowadzili nieznaczne zmiany w silniku i tak na przyklad srednica tarczy sprzeglowych jest kilka mm wieksza niz we wszystkich 610, co z tego? to ze nie dostalem ich w polsce a sprowadzone kosztowaly 700zł! to samo z korba itd itp

Awatar użytkownika
Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Marcel111 » ndz, 6 sty 2013, 12:43

rozważałem kiedyś ten model, z tego co wyczytałem to lubią paść w nim moduły, jeśli dodać do tego tą nieszczęsną pompę, egzotykę modelu i długi czas oczekiwania na części to w tych pieniądzach i roczniku szukał bym jednak lc4. Cała masa dostępnych używek, dealerzy z częściami na terenie Polski a jak potrzeba nietypowej części to można szukać nawet na ebayu z zachodu.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bzyka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
Motocykl: TDR 125.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Bzyka » ndz, 6 sty 2013, 14:39

Modół to nie problem bo mam kontakt z pewną osobą co by była w stanie taki wykonać (chyba ;D ), Nieszczęsna pompa ? jakieś wady ? czy chodzi Ci o jej brak w tym egzemplarzu ;D

Jak by nie patrzeć to z TE właśnie 610 jest najpopularniejsza i jest do niej najwięcej części... Są również ludzie co importują części i są w cenach trochę wyższych jak LC4 czy czymś innym... I czy do kató ze starszych roczników nie ma problemów z częściami i nie są one również drogie ? poza tym jak patrze na te LC4 (głównie 620 w tych cenach) to wyglądają jak by za lekkiego życie nie miały...

Rozmyślam jeszcze nad XR 600 ale waga :(

Sprzętu chce używać też na kołach sm.
CZ 125/516 :(

Awatar użytkownika
czarnysm
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 29 mar 2012, 23:33
Motocykl: ktm exc 525
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Mława
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: czarnysm » ndz, 6 sty 2013, 14:53

odnosnie modulu to tez mi padl wiec to chyba nie poglaski :) jakas firma z ostrołeki mi dorobila, niby bylo ok ale tak jak by gorzej palila.

Awatar użytkownika
Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Marcel111 » ndz, 6 sty 2013, 17:12

to dołóż i weź młodszego lc4 jak np ten:

http://otomoto.pl/ktm-lc-4-640-lc4-xr-d ... 89134.html
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bzyka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
Motocykl: TDR 125.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Bzyka » ndz, 6 sty 2013, 22:46

Nie stać mnie aby wyłożyć tyle kasy na raz...
CZ 125/516 :(

Awatar użytkownika
Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Marcel111 » pn, 7 sty 2013, 11:25

to weź kredyt. Ja kupiłem za 10 tyś 2002 rok exc i włożyłem w niego potem 6 tyś. Gdybym od razu to wziął pod uwagę miał bym sztukę co najmniej z 2007 roku i mógłbym potem odzyskać pieniądze przy sprzedaży.

Kupisz stary, awaryjny, nietypowy egzemplarz za 5 tyś, zacznie się coś dziać (a brak pompy skutkuje tym, że często łożyska na wale już mogą być przytarte )
i zaczniesz w niego wkładać (bo jak wydałeś 5 tyś to przecież szkoda i trzeba reanimować ) nagle zorientujesz się, że tu 200 tu 500 i w połowie sezonu będziesz miał już wydane z 7000zł a motocykl rocznikowo i modelowo dalej warty koło 5 tyś.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bzyka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
Motocykl: TDR 125.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Bzyka » pn, 7 sty 2013, 17:29

No niestety na kredyt nie moge sobie pozwolić bo jeszcze się uczę...

Właśnie wolał bym szczerze kupić coś starszego i w jakimś "ogarniętym" stanie, adekwatnym do ceny i go powoli doprowadzać do ładu. Bardzo lubie grzebać przy motorach i mam do tego warunki tak więc tego się nie boje, a jakiś pieniądz części się odłoży z czasem ;)
CZ 125/516 :(

Awatar użytkownika
Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Marcel111 » pn, 7 sty 2013, 18:05

ja też wszystko robiłem sam, łącznie z wymianą i docieraniem zaworów, na części i tak trzeba wydać :-(

to już ten klx wydaje mi się ciekawszy niż husqwarna

http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... opic=16299
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bzyka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
Motocykl: TDR 125.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Bzyka » pn, 7 sty 2013, 21:15

No w sumie to nie uparłem się tak na tą Huske ;P Chciałem tylko się coś o niej dowiedzieć ;)

Co do KLXa to 40km i ponad 150 kg mi się nie widzi :roll: Bardziej bym się kierował na XR600r bo jest mocniejsze i lżejsze (46km i ok 130kg) Oczywiście te dane mam ze stron na których są podane dane techniczne itp.

A taka XR mimo to iż jest starsza (co mi wgl nie przeszkadza) to części jest dużo i w dobrej cenie. Jedynie zakup samego motocykla jest ciężki bo mało jest sztuk w fajnym stanie.... Ale zaobserwowałem że w czechach idzie coś wyszukać bo ceny takie jak u nas albo i niższe ;)

A wracając do Huski to po prostu zaciekawiła mnie mocno, nie pierwszy raz widzę TE610 w tej cenie... Ale jak to się wiąże z drogimi częściami i nieraz długim czasie oczekiwania na nie to jednak dziękuję ;P Podoba mi się ale cóż....
CZ 125/516 :(

Awatar użytkownika
Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 290
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husqvarna te610

Post autor: Ciechu » pn, 7 sty 2013, 21:19

Bzyku, stara huska to chyba obiekt pożądania każdego posiadacza CZ cross :) Mi na szczęście nie udało się spełnić tej zachcianki i bardzo się z tego cieszę. To będzie tak samo awaryjny sprzęt jak CZ tylko części dużo droższe. Ogólnie nie widzę perspektyw żeby dużo jeździć taką maszyną bez większych nakładów. A skoro chcesz się na to skusić ze względu na cenę o kilkaset złotych niższą niż konkurencja to powinieneś wziąć to pod uwagę. Ja też bardzo długo czaiłem się na stare rupiecie na granicy moich możliwości i na szczęście zawsze zabrakło paru złotych żeby to kupić. W końcu trafiła się japońska setka na której można polegać a po solidnym remoncie łatwo przewidzieć koszty jej utrzymania. Nie kupuj takiej starej egzotyki.
Dużo bardziej wolałybm dwusuwową WR250 lub 125. One również są tasze w zakupie a obsługa jednak tańsza i łatwiejsza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Husqvarna”