Husqvarna tc 250 2005/2006 -opinie o motocyklu.

Autor tematu
BOBAS
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: wt, 15 sie 2006, 18:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Husqvarna tc 250 2005/2006 -opinie o motocyklu.

Post autor: BOBAS » wt, 15 sie 2006, 18:14

Co sądzicie o husqvarnie tc 250 2005/2006.

be_fast
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 00:07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: be_fast » wt, 22 sie 2006, 10:01

2005 różni się od 2006.
2006 ma:
tytanową pełną linię wydechową ARROW OEM
dumper OHLINS
większą średnicę zaworów. Dolotowy z 29 do 30.5, wydechowy z 24 do 25 mm.
nowye profile krzywek na wałku rozrządu
dłuższy korbowód
lżejszy tłok
wyższe przełożenie wstępne
nowy kosz sprzęgłowy a wytrzymalszego aluminium
kierownice oversize w standardzie
ulepszony kick start
chyba jest bardziej doprężona
nie ma rozrusznika tak jak w TC 250 (i dobrze bo pali świetnie i jest lżejsza)
inna kolorystyka (wg mnie lepiej się prezentuje)
Kraków,
tel. 515 133 997
sklep@befast.eu

Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Żubr » sob, 24 mar 2007, 06:53

a co powiecie na temat husqi ale z 2004, slysza ktos o niej jakies dobre lub złe informacje?? moze ktos jezdzil, potrzebuje szybko jakichs info :roll:

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » sob, 24 mar 2007, 09:45

Ale jaką byś chciał Żubrze? WR, TC, TE, CR?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Żubr » sob, 24 mar 2007, 10:04

u sorki w ferforze emocji zapomnialem ze chodzi mi TC250 :oops:

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 24 mar 2007, 17:16

Więc ja słyszałem że średnio się spisuje. Największą jej wadą była waga (kilka kilo więcej niż konkurencja). O zawieszeniu nic konkretnego nie pamiętam, silnik nie był rewelacyjny.

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » sob, 24 mar 2007, 17:58

No z tego co wiem, to w huskach zawiecha jest super ekstra zarypista... a co do masy to czy WR 125 też jest cięzsza od konkurencji (EXC 125)?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Żubr » sob, 24 mar 2007, 19:07

WR nie odbiega wagowo od EXC, nowy model TC zreszta tez nie, mowa konretnie o modelu 04' który faktycznie był duzo cieższy od konkurencji ( 110kg :shock:) przy czym nie zachwycal osiagami ale podobno nadrabila to wszytko swietnym prowadzeniem. Zawieszenie Husgi maja wyczesane ale dopiero roczniki 06', wczesniej montowano Paoili 45mm i Sachs, reszta podobna jak w wiekszosci europejkich motocykli czyli wypas w standardzie. tyle wyczytalem sam :wink:

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » sob, 24 mar 2007, 20:53

Stary, z jednym mam watpliwość-Paioli montowano w modelach które mi jakoś nie wpadły w oko, coś mi mignęło, ale to był jakis oldschoolowy model.
A tak w większości modeli sprzed i po 00` jest taki układ (który trwa do dziś)-przód Marzochi 45/50 mm, tył Sachs (WR, TE, SM)/Ohlins (CR, TC, SMR). Szczerze mówiąc nie odgrzebuję w pamięci Husqi na Paioli.
Podobno nowy silnik 4T 250 Husqi ma być rewelacyjny.
Ostatnio zmieniony sob, 24 mar 2007, 20:58 przez gajowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » sob, 24 mar 2007, 20:55

Noooo, podobno. Już za rok będzie :) mniamciu.. zobaczymy co to będzie.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


grzesiek3210
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poland East Side
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: grzesiek3210 » ndz, 25 mar 2007, 11:36

Zgadzam się z Gajowym w WRce z 00r. Tył mam Sachsa przód Marzochi.Bardzo polecam motocykle Husky naprawde świetnie się prowadzi a przełożenia skrzyni WR w terenie są strzałem w dziesiątkę.

Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Żubr » ndz, 25 mar 2007, 18:29

macie racje cos zle doczytalem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Husqvarna”