Strona 3 z 11

: ndz, 18 lut 2007, 15:12
autor: peny111
Coś takiego?? np.
http://moto.allegro.pl/item164628629_honda_mtx.html


Używaj opcji edytuj post, nie ładuj jednego postu pod drugim.

: sob, 3 mar 2007, 12:40
autor: PROF
A co sądzicie o CRF 450?? prosze o wyczerpujace wypowiedzi, uwagi i opinie! nie wiadomo co moze mnie spotkac?

: sob, 3 mar 2007, 12:46
autor: PROF
Peny, ja miałem MTX 80 i MTX 110

MTX110 jest juz lepszy, ale 80 to jak motorynka można powariować, jednak jeśli ktoś pojedzie w cięższy teren niż droga w lesie, to będzie się denerwować! cały czas jeździ się na max wysokich obrotach

Dla kogoś kto się zastanawia nad motorkiem o takiej pojemności polecałbym CR 80! Duża moc, lekka, zwrotna!

Uzywaj opcji edytuj post, nie ładuj jednego postu pod drugim.

: pt, 9 mar 2007, 11:46
autor: gajowy
HONDA motocykle enduro
HONDA motocykle motocross
HONDA quady sportowe
HONDA quady sportowo-uzytkowe i użytkowe
HONDA-katalog części zamiennych od roku 96` wzwyż
Katalogi części-są w poście Lesnika"linkownia".
Serdecznie zapraszam do współpracy posiadaczy, i sympatyków marki Honda-proszę o podawanie cennych linków, tak by była to kompletna linkownia dla zainteresowanych tematem. Ja w Hondach lichy jestem, więc bardzo proszę o fachowe wsparcie :wink:

: czw, 19 kwie 2007, 23:37
autor: szczuku
Witam!
Mam pytanie: Co sadzicie o Hondzie CR 250 z 94' roku i jak jest z dostepnoscia czesci do tego rocznika ? Pozdro !!

: ndz, 6 maja 2007, 15:35
autor: Matti18
Mam pytanie bo jestem na kupnie moto a dokładnie Hondy CRF 250R czym sie różni model 2006 (5600$) od modelu 2007 (6359$) i czy warto brać rocznik 2006 jak jest różnica 759$ oboje były by kupione w salonie, czy lepiej wsadzić tą kase i mieć 2007. Proszę o pomoc.


Pozdro :)

: ndz, 6 maja 2007, 16:16
autor: bubba
jeżeli chodzi o 2t 125 to miałem przyjemność jeździć już każdym motocyklem 2t (oprócz kawasaki) i powiem że hondą mi sie najlepiej jeździ ... Baaa powiem więcej regularnie myje filtr zmieniam tłok korbe i podstawowe roboty czynie regularnie i nic a nic sienie sypie... Jeżeli chodzi o 4t to rozmawiałem ostatnio z byłym mistrzem polski w EN i mi powiedział że jak chce 250 to żebym kupił YAME ... ale sam jeździ 450 crf i mówi że w tej klasie jest najlepsza crf ...

: ndz, 6 maja 2007, 16:36
autor: Cypis44
Może ktoś z użytkowników CRF 250 wie jakie zmiany zostały wprowadzone z rocznika 2004 na 2005 ?
Przewija się wątek że istotne ale nikt nie pisze konkretnie jakie?

: ndz, 6 maja 2007, 17:21
autor: IGI CROSS
bubba pisze:jeżeli chodzi o 2t 125 to miałem przyjemność jeździć już każdym motocyklem 2t (oprócz kawasaki) i powiem że hondą mi sie najlepiej jeździ ... Baaa powiem więcej regularnie myje filtr zmieniam tłok korbe i podstawowe roboty czynie regularnie i nic a nic sienie sypie... Jeżeli chodzi o 4t to rozmawiałem ostatnio z byłym mistrzem polski w EN i mi powiedział że jak chce 250 to żebym kupił YAME ... ale sam jeździ 450 crf i mówi że w tej klasie jest najlepsza crf ...
Mi się z kolei dziwnie jeździło na cr bo jakaś taka pochylona do przodu jest:D Jeździłem też na ktm i dlamnie najlepsza jest yz:DNie dlatego ze ją mam ale poprostu jest lekka,zajebiście mocna:D,i fajnie się nią jeździ:),zobaczymy jak z psuciem się bo narazie dopiero ma niewiem moze z 1-2mh:D.Z 250 4t słyszałem ze yzf najlepsza,a w 450 4t to już crf szatan:) raz widizałem jak to chodzi:D

: ndz, 6 maja 2007, 18:03
autor: Matti18
Ale mi chodziło czy są jakieś zmiany w silniku, zawieszeni, itp. między rocznikiem 2006 a 2007...

: ndz, 6 maja 2007, 23:33
autor: BaRy
Matti18 pisze:Ale mi chodziło czy są jakieś zmiany w silniku, zawieszeni, itp. między rocznikiem 2006 a 2007...
New for 2007

* New camshaft and cylinder-head porting improve power output above 8000 rpm.
* New intake valve springs match new camshaft.
* New crankcase venting for improved engine power.
* New exhaust header works in conjunction with new camshaft.
* New carburetor features new-styled accelerator pump and linkage for improved throttle response.
* New clutch basket features increased thickness for additional strength.
* New ignition map with 13,370-rpm rev limit.
* New link-type front brake master cylinder improves front braking power by 15 percent.
* New Dunlop 742FA front tire provides improved turning feel and traction.
* New one-piece cover protects throttle cable by keeping out dirt and water.
* Lighter rear chain guide.
* New front suspension valving for improved bump absorption



Engine Type
Liquid-cooled 4-stroke 4-valve SOHC single
Displacement 249.4cm3
Bore x Stroke 78 x 52.2mm
Compression Ratio 12.9: 1
Max. Power Output 32kW/11,000min-1 (95/1/EC) - 43.5KM
Max. Torque 29.3Nm/8,500min-1 (95/1/EC)
Dry Weight 92.6 kg (204 pounds)

Fuel System:
Carburation 40mm Keihin FCR flat slide carburettor with throttle position sensor (TPS)
Fuel Tank Capacity 7.3litres

Suspension Type:
Front 47mm inverted Showa leading-axle twin-chamber cartridge-type telescopic fork with 16-step adjustable compression and rebound damping; 315mm axle travel

Rear Pro-Link with single Showa damper, adjustable low-speed (13-step) & high-speed (3.5-turn) compression and 17-step rebound damping; 313mm axle travel

: ndz, 6 maja 2007, 23:50
autor: Cypis44
BaRy,
napisz proszę gdzie znaleźć jakie zmiany zaszły między rocznikiem 2004 a 2005 w CRF 250.
Pisze sie na forum że to duża różnica bo "w 2004 był problem z zaworami a w 2005 już nie ma".
Jutro jadę kupować CRF 250 2004- zdaję sobie sprawę że zmiany mogą dotyczyć np.
- gniazd zaworowych
- prowadnic
- wałka rozrządu etc.
i sama wymiana zaworów może nie rozwiązac problemu.
Ale nieotrafię nigdzie tego znaleźć.
Pomóż proszę.
Pozdrawiam.