HONDA CRF 250 r 2007r.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 11:45
- Motocykl: SUZUKI DR 350 se 96r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 250 r 2007r.
dla czego tak sądzisz? mi by się nie widziało żeby mi ktoś przyjechał, kazał rozkręcić pół motoru i sobie pojechał nie kupując motocykla.kamil250 pisze:Sprzedający powinien zezwolić na odkręcanie np. pokrywy zaworów, siedzenia itp.
Jeśli nawet na takie błahostki się nie zgadza, to widocznie coś ukrywa.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
- Motocykl: Honda Crf 450R
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 250 r 2007r.
z tego co rozmawiałem to z pokrywą niema problemu czyli sprawdzić luz zaworowy ? i co jeszcze ?
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 250 r 2007r.
Witam,
niech mi ktoś odpowie, po co sprawdzać luz zaworowy? Co ci to daje, jak będzie za mały to co, pojedziesz do domu ,nie kupisz moto?
Najlepszym pomysłem, jest zabrać na oględziny osobę, która siedzi w temacie cross, enduro.
Trzeba sprawdzić wizualnie:
- czy plastiki całe
- czy luzu na kołach nie ma
- czy zawieszenie nie leje
- czy luzu na wahaczu nie ma i czy lekko pracuje
- czy tylny trójkąt ramy nie jest pęknięty ( najczęściej pod siedzeniem )
- czy pokrętła w amortyzatorach działają
- jaki jest stan opon
- jaki jest stan zębatek i łańcucha
- stan klocków i tarcz hamulcowych
- czy obręcze nie są zbytnio powgniatane
- czy szprychy są naciągnięte odpowiednio
- czy silnik nie ma wycieków
- czy silnik nie ma śladów spawania, klejenia, sprawdzić stan korków oleju
- jak silnik pracuje po odpaleniu, czy sie wkręca na obroty bez problemu
- czy silnik nie kopci zbyt mocno, nie ma jakiś dziwnych wibracji, stuków itp.
Wszystko można naprawić, tylko nie wszystko się opłaca, pogadaj z jakimś serwisantem mechanikiem. Można kogoś takiego czasami wypożyczyć na oględziny koszt 100-200 zł.
Kwota nie wielka a może cię ustrzec przed wpakowaniem sie w jakiegoś gruchota.
niech mi ktoś odpowie, po co sprawdzać luz zaworowy? Co ci to daje, jak będzie za mały to co, pojedziesz do domu ,nie kupisz moto?
Najlepszym pomysłem, jest zabrać na oględziny osobę, która siedzi w temacie cross, enduro.
Trzeba sprawdzić wizualnie:
- czy plastiki całe
- czy luzu na kołach nie ma
- czy zawieszenie nie leje
- czy luzu na wahaczu nie ma i czy lekko pracuje
- czy tylny trójkąt ramy nie jest pęknięty ( najczęściej pod siedzeniem )
- czy pokrętła w amortyzatorach działają
- jaki jest stan opon
- jaki jest stan zębatek i łańcucha
- stan klocków i tarcz hamulcowych
- czy obręcze nie są zbytnio powgniatane
- czy szprychy są naciągnięte odpowiednio
- czy silnik nie ma wycieków
- czy silnik nie ma śladów spawania, klejenia, sprawdzić stan korków oleju
- jak silnik pracuje po odpaleniu, czy sie wkręca na obroty bez problemu
- czy silnik nie kopci zbyt mocno, nie ma jakiś dziwnych wibracji, stuków itp.
Wszystko można naprawić, tylko nie wszystko się opłaca, pogadaj z jakimś serwisantem mechanikiem. Można kogoś takiego czasami wypożyczyć na oględziny koszt 100-200 zł.
Kwota nie wielka a może cię ustrzec przed wpakowaniem sie w jakiegoś gruchota.