HONDA CRF 250 r 2007r.

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CRF 250 r 2007r.

Post autor: tomasz12 » ndz, 25 gru 2011, 11:34

Wydechy są takie same, tylko wersja na stany była polerowana.

domin159
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 11:45
Motocykl: SUZUKI DR 350 se 96r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CRF 250 r 2007r.

Post autor: domin159 » ndz, 25 gru 2011, 22:32

kamil250 pisze:Sprzedający powinien zezwolić na odkręcanie np. pokrywy zaworów, siedzenia itp.
Jeśli nawet na takie błahostki się nie zgadza, to widocznie coś ukrywa.
dla czego tak sądzisz? mi by się nie widziało żeby mi ktoś przyjechał, kazał rozkręcić pół motoru i sobie pojechał nie kupując motocykla.

CZACHA
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
Motocykl: Honda Crf 450R
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Birthday
Status : Offline

Re: HONDA CRF 250 r 2007r.

Post autor: CZACHA » pn, 26 gru 2011, 18:48

z tego co rozmawiałem to z pokrywą niema problemu czyli sprawdzić luz zaworowy ? i co jeszcze ?
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CRF 250 r 2007r.

Post autor: tomasz12 » wt, 27 gru 2011, 12:05

Witam,
niech mi ktoś odpowie, po co sprawdzać luz zaworowy? Co ci to daje, jak będzie za mały to co, pojedziesz do domu ,nie kupisz moto?
Najlepszym pomysłem, jest zabrać na oględziny osobę, która siedzi w temacie cross, enduro.
Trzeba sprawdzić wizualnie:
- czy plastiki całe
- czy luzu na kołach nie ma
- czy zawieszenie nie leje
- czy luzu na wahaczu nie ma i czy lekko pracuje
- czy tylny trójkąt ramy nie jest pęknięty ( najczęściej pod siedzeniem )
- czy pokrętła w amortyzatorach działają
- jaki jest stan opon
- jaki jest stan zębatek i łańcucha
- stan klocków i tarcz hamulcowych
- czy obręcze nie są zbytnio powgniatane
- czy szprychy są naciągnięte odpowiednio
- czy silnik nie ma wycieków
- czy silnik nie ma śladów spawania, klejenia, sprawdzić stan korków oleju
- jak silnik pracuje po odpaleniu, czy sie wkręca na obroty bez problemu
- czy silnik nie kopci zbyt mocno, nie ma jakiś dziwnych wibracji, stuków itp.

Wszystko można naprawić, tylko nie wszystko się opłaca, pogadaj z jakimś serwisantem mechanikiem. Można kogoś takiego czasami wypożyczyć na oględziny koszt 100-200 zł.
Kwota nie wielka a może cię ustrzec przed wpakowaniem sie w jakiegoś gruchota.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”