Strona 4 z 5
Re: Honda CR 500 AF
: pt, 3 maja 2013, 10:49
autor: andrzej555
Wygląda jak Południowiec wracający z wojny secesyjnej.
Re: Honda CR 500 AF
: pt, 3 maja 2013, 11:48
autor: CZACHA
Sam nie wiem czy mi się podoba czy nie
Nie wiem czemu ale okleina jakoś mi nie pasuje do cr 500 a ale jak by była w fajnych pieniądzach to na swoja crf bym przygarnął
Re: Honda CR 500 AF
: pt, 3 maja 2013, 19:10
autor: pasjonat
Zżera was zazdrość po prostu, piękna maszyna bez dwóch zdań!
Re: Honda CR 500 AF
: pt, 3 maja 2013, 19:35
autor: Czepek
A czy nikt nie poprarł swojego zdania, że wyciągasz takie wnioski ?
jak 13latek, pozdro
Re: Honda CR 500 AF
: pt, 3 maja 2013, 23:09
autor: pasjonat
Czepek pisze:A czy nikt nie poprarł swojego zdania, że wyciągasz takie wnioski ?
jak 13latek, pozdro
czepek nie pytalem ciebie o zdanie, poza tym naucz sie wyslawiac.
Kazdy tylko marudzi i wybrzydza, jest piekna i nic nie trzeba zmieniac.
Re: Honda CR 500 AF
: pt, 3 maja 2013, 23:23
autor: adigromb
Moim zdaniem zapodać palstiki tak jak w oryginale i miodzioo
Ale i tak niczego sobie ;p
Re: Honda CR 500 AF
: pn, 6 maja 2013, 04:00
autor: suburban
Siema, piszę gdyż mam cr250 z 1998 roku i chciał bym do niej wstawić silnik cr500.
Co ile w cr500 wymienia się tłok?
Czy dużo jest roboty przy tej operacji?
Lubię charakter 250 2t ale dołu mi brakuję, a w zasadzie mogę się przyznać że na crossa 4t mnie nie stać.
Fajna ta twoja maszyna ale za droga dla mnie niestety ;/
Zastanawiam się ile w tym prawdy że w cr500 remonty silnika są o wiele rzadsze i że od dołu ciągnie ( nie ma takiego skoku w mocy jak w 250 )
Re: Honda CR 500 AF
: pn, 6 maja 2013, 04:50
autor: suburban
Siema, piszę gdyż mam cr250 z 1998 roku i chciał bym do niej wstawić silnik cr500.
Co ile w cr500 wymienia się tłok?
Czy dużo jest roboty przy tej operacji?
Lubię charakter 250 2t ( mam cr250 od 4rech lat ) ale dołu mi brakuję, a w zasadzie mogę się przyznać że na crossa 4t mnie nie stać.
Zastanawiam się ile w tym prawdy że w cr500 remonty silnika są o wiele rzadsze i że od dołu ciągnie ( nie ma takiego skoku w mocy jak w 250 )
P.S. Unikam torów lubię zużywać tylną oponę
Filmik jako ciekawostka pasujacy do tematu:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=2IPSLTilKAA&feature=endscreen
Re: Honda CR 500 AF
: pn, 6 maja 2013, 17:07
autor: andrzej555
A orientowałeś sie ile taki silnik w dobrym stanie kosztuje,do tego pewnie inny jest gażnik,chłodnice moga być większe i filtr powietrza.
Re: Honda CR 500 AF
: pn, 6 maja 2013, 18:43
autor: suburban
Chyba bym całą znalazł z lat ok89 88 'i podremontował... taniej wyjdzie niż szukac po 1 cześci...
Re: Honda CR 500 AF
: pn, 6 maja 2013, 21:54
autor: andrzej555
Mam nadzieje,że nas autor postu nie zbanuje za to pisanie,ale weż pod uwage to ,że połówki wymarły jak dinozaury ,ponieważ na torze walczysz na niej o życie ,a do enduro sie nie bardzo nadaje,a nawet stare modele trzymają cene więc taniej cie wyjdzie 4t no i sporo nowszy sprzęt.
Re: Honda CR 500 AF
: pn, 6 maja 2013, 22:40
autor: Enduros70
Takie sprzęty nie są do upalania tylko do zrobienia na perełkę i przepalić co jakiś czas. Ta jednak zbytnio oka nie przyciąga, okleina szczególnie.