Honda CRF 450 '02 WSKAZÓWKI

Autor tematu
PROF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 17:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Honda CRF 450 '02 WSKAZÓWKI

Post autor: PROF » śr, 21 lut 2007, 20:52

Witam Panowie!

Jestem tu świezy, ale czytajac wwiele waszych wypowiedzi czegos sie dowiedziałem.
Do tej pory byłem zadwolonym pociadaczem Hondy Cr 250, jezdze raczej enduro, postanowiłem jedak przeskoczyc na CRF 450, gdyz pojawiła sie okazja sprowadzenia! Na dzien dzisiejszy nie mam zadnego motoru bo czekam na kontener z przesyłka!

Chodzi mi tylko o wiadomosci na temat tego sprzetu, zakupiłem juz nowa świece, filtr powietrza, bo motor był mało jezdzony, ale ma problemy z paleniem! Fakt tez jest taki ze kolega ktory próbował go odpalic walczył takze ze 20 stopniowym mrozem!

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 450 '02 WSKAZÓWKI

Post autor: BaRy » czw, 22 lut 2007, 07:39

PROF pisze:Witam Panowie!

Jestem tu świezy, ale czytajac wwiele waszych wypowiedzi czegos sie dowiedziałem.
Do tej pory byłem zadwolonym pociadaczem Hondy Cr 250, jezdze raczej enduro, postanowiłem jedak przeskoczyc na CRF 450, gdyz pojawiła sie okazja sprowadzenia! Na dzien dzisiejszy nie mam zadnego motoru bo czekam na kontener z przesyłka!

Chodzi mi tylko o wiadomosci na temat tego sprzetu, zakupiłem juz nowa świece, filtr powietrza, bo motor był mało jezdzony, ale ma problemy z paleniem! Fakt tez jest taki ze kolega ktory próbował go odpalic walczył takze ze 20 stopniowym mrozem!
Sprawdź luzy zaworowe bo na 99% masz już za małe szczególnie na zaworach ssących :!:
Niestety w tych modelach zawory ssące są tytanowe i zużywają się szybciej, w nowszych modelach wygląda to już lepiej.

Ja u siebie wymieniłem na stalowe.

Jak co to mogę załatwić taki zestaw: zawory ssące stalowe, prowadnice zaworowe i surówke pod gnizada zaworowe.
pzdro


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Autor tematu
PROF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 17:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

HONDA CRF 450'02 wskazówki

Post autor: PROF » czw, 22 lut 2007, 11:30

myslisz ze zawory? motor przez 3 lata nie był jezdzony! wyglada jak nowy!
jesli to zawory to bedemiał niezły wydatek!

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CRF 450'02 wskazówki

Post autor: BaRy » czw, 22 lut 2007, 12:06

PROF pisze:myslisz ze zawory? motor przez 3 lata nie był jezdzony! wyglada jak nowy!
jesli to zawory to bedemiał niezły wydatek!
Nie mówię, że zaraz trzeba będzie je wymieniać, tylko że trzeba sprawdzić i wyregulować luzy :!:
Jak mi CRFa zaczęła ciężko odpalać szczególnie na mocno rozgrzanym silniku to już wiedziałem, że zaworki są do regiulacj.

A o ich wymianie pisałem dlatego, że moto ma parę latek i nie mogłem wiedzieć, że stało nie używane. ;)

Z resztą odpalanie 4T to trochę inna bajka niż 2T i trzeba to wyczuć, no i ta temperaura też mogła mieć wpływ.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Autor tematu
PROF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 17:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: PROF » czw, 22 lut 2007, 15:40

wiem, ze to inna bajka! najgorsze jest to ze nie mam go u siebie tylko błaka sie gdzies po kontenerach! jak bede go miał na miejkscu wtedy powiem cos wiecej! A POWIEDZ W JAKI SPOSÓB WYREGULOWAC ZAWORY? jaki powinien byc luz zaworowy?

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » czw, 22 lut 2007, 16:54

A dlaczego bary wnioskujesz ze stalowe zaworki sa lepsze mnie sie wydaje ze sa gorsze ale cena przystepna.

Autor tematu
PROF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 17:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: PROF » czw, 22 lut 2007, 16:57

wiadomo cena i jakosc ida w parze! ale zawsze chodzi o to aby motorek dobrze chodził!

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » czw, 22 lut 2007, 18:50

Może nie wnioskuje, że są lepsze, ale osiągi drastycznie się nie zmieniają (przynajmniej tego wogole nie czuć) a wytrzymują duuuuużo więcej czasu no i są tańsze.

Pozdro

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » czw, 22 lut 2007, 20:06

A czy te zawory stalowe to są jakieś fabryczne podróbki czy takie od ślusarza?

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 22 lut 2007, 20:36

Fabryczne.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » czw, 22 lut 2007, 20:54

Pacian pisze:A dlaczego bary wnioskujesz ze stalowe zaworki sa lepsze mnie sie wydaje ze sa gorsze ale cena przystepna.
Ja wcale nie twierdzę, że są lepsze bo producenci bez powodu by tak nie łądowali tytanu, tylko że stalowe się tak szybko nie zużywają i są wiele tańsze.
Wiem, że ładując same zawory stalowe moto będzie się nieco gorzej wkręcało.
Ja sprowadziłem cały zestaw z odpowiednio dobranymi podwójnymi sprężynami i większej różnicy nie odczuwałem a nawet jeśli minimalnie moto zrobiło by się mniej narowiste to też by się wielka krzywda nie stała,
ponieważ CRFy 450 z roczników 02-03 były agresywniejsze i mocniejsze a później zmienili charakterystykie na nieco łagodniejszą aby łatwiej je było opnować.

http://www.crfsonly.com/catalog/product ... cts_id/826
Ostatnio zmieniony czw, 22 lut 2007, 21:05 przez BaRy, łącznie zmieniany 1 raz.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Autor tematu
PROF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 17:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: PROF » czw, 22 lut 2007, 21:04

a Panowie! czy w ogole CRF 450 to dobry motor? CR 250 jak dla mnie była zaje..sta, jest odczuwalna jakas róznica?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”