Strona 2 z 2

Re: Honda CRF250X

: czw, 19 sty 2012, 16:19
autor: tomasz12
Jedynie z filtrem możesz pokombinować, jak nie jeździsz po torze czy piaskowniach, (unikasz kurzu) możesz filtr zmieniać co kilka jazd, reszta tak jak napisałem powyżej.
Możesz umówić się na jazdę z kimś kto ma licznik motogodzin. Przed wyjazdem spisujesz licznik kolegi i swój licznik w milach. Na koniec znowu spisujesz obydwa liczniki i masz jakieś poglądowe dane ile mil przypada na jedną mth i ile w tym czasie spaliłeś paliwa. Będziesz sobie mógł w przybliżeniu ustalić, że np. 10 mth to u Ciebie jest 66 L paliwa. Dawniej się tak robiło, teraz są liczniki, które są wygodniejsze i precyzyjne. Koszt licznika około 150pln.

Re: Honda CRF250X

: czw, 19 sty 2012, 22:47
autor: adel
dzięki tomasz, znalazłem jakąś serwisówkę i tam jest napisane, że przy normalnej offroadowej jeździe np. olej co 600 mil (1000km)

Re: Honda CRF250X

: czw, 20 sie 2015, 19:46
autor: Niosąca
To ja odkope temat, bo przymierzam się do kupna niestety strasznie mało tego sprzętu stoi..i jak już to starawe roczniki. Nurtuje mnie w związku z tym choćby takie pytanie czy skoro jest to tak mało popularny u nas motocykl to nie ma problemu z dostępem do części? Czy może niektóre pasują zarówno do CRFX jak i CRFR?
No i generalnie temat jest dość stary, więc może ktoś nowy może coś powiedzieć o swoich doświadczeniach z tym modelem? Czy warto czy nie warto? Będę wdzięczna za wszelkie opinie ;)

Re: Honda CRF250X

: ndz, 8 paź 2017, 20:15
autor: grzesko12
mam i używam sezon , moto ma tylko 30 koni bo R chyba 42 łagodniejsze przebieg mocy i momentu nie jest taki narowisty , to że mam mniej koni nie znaczy że nie daje rady , dla amatora lub początkującego w sam raz , jeśli chodzi o części to praktycznie wszystkie pasują z R polecam i motor spoko ja wyrwałem z 2004 roku i w dobrym stanie bo nie był katowany , zrobiłem to co się należy i motor bezawaryjnie dział , zalety jest zarejestrowany ma światła , rozrusznik , mniej wysilony=dłuższe pojeździsz bez grzebania