dobre i zle strony cr 250

Gresus
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 152
Rejestracja: wt, 17 lis 2009, 19:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dobre i zle strony cr 250

Post autor: Gresus » ndz, 6 cze 2010, 20:32

a ja powiem tak załorzyłem nowa opone na tył nowy napęd did + zębatki i cr wyrywa mi nadgarstki ogólnie dla takiego amatora jak ja to moto cieżkie do ogarnięcia :/

Mikser
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 151
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dobre i zle strony cr 250

Post autor: Mikser » pn, 7 cze 2010, 20:54

Jeśli chodzi o najlepszy rocznik CR 250, to myślę że fakt, że tu jest wstawiany silnik z rocznika 2001, mówi chyba wystarczająco dużo.

Marcel RX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: wt, 9 maja 2006, 17:13
Motocykl: Yamaha YZF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: świdnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: dobre i zle strony cr 250

Post autor: Marcel RX » ndz, 3 cze 2012, 19:35

Witam. Sorry ze tak odkurze stary temat ale mam problem z Nim związany, a więc tak:

Kupiłem honde cr 250 z 2003 roku i w czasie pierwszej jazdy po godzinie endurzenia strzeliły mi własnie te blaszki od wału, kawałek ukruszył tłok , oczywiście zblokowały korbe noi w dodatku zauważyłem te opisywane wyżej pękniecie w cylindrze przegrody kanały wydechowego a pozatym gładź cylindra jest ok. Teraz moje pytania:

1. Wymieniać wał na hot rodsa czy wiseco by uniknąc tego problemu na przyszłość?, czy też wywalić te blaszki? i czy wyrzucenie tych blaszek powoduje duzy spadek mocy?

2. Jeśli chodzi o cylinder. Czy można założyć nowy tłok i jeździć z tym pęknięciem?(bo kolega miał tak w secie i mówi ze jezdzil na tym 2 lata). Czy zainwestowanie w nowy cylinder od modelu 2003r coś da, czy może z wyniku ze jest to wada fabryczna w nowym cylindrze z tego roku też zrobi mi sie to pęknięcie powiedzmy po pół roku katowania? w jakiej cenie znajde gdzieś w polsce taki cylinder i gdzie? Czy jest możliwość do tego modelu kupienie i założenie poprawionego cylindra z roku 2005/2006?



Czekam na wasze opinie i doradzcie mi coś bo chciałbym zrobić sobie to moto bo juz i tak fest poleciałem z kasą na niego a nie chce sprzedać i stracić z 2tysiące, wole sobie zrobić go pod siebie , przy czym też nie wyrzucać tej kasy w błoto.

Czekam tez na opinie ludzi którzy mieli z tym doczynienia!
pozdro i zapraszam do nawijki ;)
Enduro Team Wiry..
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami... ;)

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 770
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: dobre i zle strony cr 250

Post autor: piotrgurski » ndz, 3 cze 2012, 22:18

Blachy wywalić, nowa korba, pęknięcie zignorować i będzie cacy. Różnicy w mocy nie wyczujesz chyba że na lepsze. Miałem wszystko to samo i działało kupe czasu bez zarzutu. Temat był już wałkowany.
ADV/Adventure

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: dobre i zle strony cr 250

Post autor: Majster128 » ndz, 3 cze 2012, 22:24

Marcel RX pisze: czy też wywalić te blaszki? i czy wyrzucenie tych blaszek powoduje duzy spadek mocy?
Nieodczuwalny.
W mojej hondzie nie odnotowałem do tej pory pęknięcia, ale jeśli nie stanowi ono progu to można się skusić na jazdę z nim.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”