dobre i zle strony cr 250
-
Autor tematubroda
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: pn, 18 sie 2008, 15:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
dobre i zle strony cr 250
Witam wszystkich,chcialbym poznac opinie na temat cr 250 2t 2001-2004. Aktualnie przymierzam sie do kupna takiego sprzetu, chcialbym żebyscie napisali o złych i dobrych stronach tego sprzętu, na co zwracac uwagę przy kupnie. Jeżdze na cr125 2t 98r i osobiście bylem bardzo zadowolony,mało awaryjny sprzęt dlatego chcialbym zostać przy hondzie. pozdrawiam.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: czw, 10 wrz 2009, 20:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
też chce kupić cr 250!ale cały czas nadziewam się na inny rocznik niż sprzedający podaje! poza tym stwierdzeniem to każdy zachwala i poleca!!!!!!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
- Motocykl: Honda CR 125 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
witam. z tego co slyszalem od wielu osob podobno w rocznikach 2002-2003 w 85% hond cr 250 pekaja przegrody kanalu wydechowego. moj kumpel mial cr z 2003r i po miesiacu jazdy tez mu pekl. podobno od rocznikow 2004 w gore sa poprawione zawory dlatego ja bym celowal w te roczniki(podobno ludzie zakladaja do tych cr(2002-2003) tez cylindry i glowice od nowszych modeli zeby nie pekaly ale ile w tym prawdy to niewiem ) pzdr
Honda CR 125 2004''
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 13 kwie 2009, 00:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
poza programem skąd wy panowie wiecie że ta cr jest z danego roku a nie innego ??bo np z 2002 ma taką samą ramę jak z 2005
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
Jeżeli chodzi o starsze modele to mogę się wypowiedzieć na własnym przykładzie. Generalnie wdzięczny i kochany sprzęt poza tym że dużo pali na leśnym enduro to naprawdę spoko.
Generalnie jeżeli chodzi o zawieszenie i inne podzespoły to jeżeli są zadbane to nie robią żadnego problemu, natomiast co do silnika to trzeba zwracać uwagę na wał korbowy a konkretnie wymianę korby. Chodzi o to że nie może tego robić osoba która nie zna tematu wału w CR. Otóż wał na przeciwwagach ma blachy których nie można w żaden najmniejszy sposób uszkodzić (uderzenia młotkiem itp) w przeciwnym razie czeka was to samo co mnie
http://bikepics.com/pictures/1455173/
http://bikepics.com/pictures/1455174/
No i wtedy jest dramat. Na szczęście idzie tego uniknąć pozbywając się nieszczęsnych blach które mam z resztą usunięte i moto świetnie chodzi.
Podobno jeszcze wadliwa jest prądnica pod magnetem jednak wiem to tylko z słyszenia i narazie jak u mnie nie ma z tym żadnego problemu.
Poza tym twardy sprzęt trudny do zniszczenia.
Jest to tylko moja skromna opinia podparta na użytkowaniu Hondy CR 250 z 96 roku z którą można się zgodzić albo nie pzdr Fifi.
Generalnie jeżeli chodzi o zawieszenie i inne podzespoły to jeżeli są zadbane to nie robią żadnego problemu, natomiast co do silnika to trzeba zwracać uwagę na wał korbowy a konkretnie wymianę korby. Chodzi o to że nie może tego robić osoba która nie zna tematu wału w CR. Otóż wał na przeciwwagach ma blachy których nie można w żaden najmniejszy sposób uszkodzić (uderzenia młotkiem itp) w przeciwnym razie czeka was to samo co mnie
http://bikepics.com/pictures/1455173/
http://bikepics.com/pictures/1455174/
No i wtedy jest dramat. Na szczęście idzie tego uniknąć pozbywając się nieszczęsnych blach które mam z resztą usunięte i moto świetnie chodzi.
Podobno jeszcze wadliwa jest prądnica pod magnetem jednak wiem to tylko z słyszenia i narazie jak u mnie nie ma z tym żadnego problemu.
Poza tym twardy sprzęt trudny do zniszczenia.
Jest to tylko moja skromna opinia podparta na użytkowaniu Hondy CR 250 z 96 roku z którą można się zgodzić albo nie pzdr Fifi.
ADV/Adventure
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
Od strony teoretycznej to te blaszki zmniejszaja szkodliwa pojemnosc skrzyni korbowej i ich usuniecie powinno oslabic sztuke, ale z tego co czytam teoria nie zawsze sie sprawdza he he
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 13:44
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
Witam,
miałem CR 250 z 1991 roku, super sprzet na tor, mocny, wytrzymały i bezawaryjny. Od niedawna mam CR 250 2002 r. i teraz to już bajka, różnica w prowadzeniu jest ogromna. wg mnie CR jest najlepsza w swojej klasie.
pozdr.
miałem CR 250 z 1991 roku, super sprzet na tor, mocny, wytrzymały i bezawaryjny. Od niedawna mam CR 250 2002 r. i teraz to już bajka, różnica w prowadzeniu jest ogromna. wg mnie CR jest najlepsza w swojej klasie.
pozdr.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: sob, 14 lis 2009, 14:38
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
Witam.
Mam pytanie.
Jakie jest spalanie cr 250.
prosze o szybka odpowieedz.
Na calym baku ile godzin zrobie na torze ile w enduro.
Prosił bym o szybka odpowiedz
Mam pytanie.
Jakie jest spalanie cr 250.
prosze o szybka odpowieedz.
Na calym baku ile godzin zrobie na torze ile w enduro.
Prosił bym o szybka odpowiedz
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
generalnie hondy wystepuja w takich przedziałach rocznikowychbroda pisze:Witam wszystkich,chcialbym poznac opinie na temat cr 250 2t 2001-2004. Aktualnie przymierzam sie do kupna takiego sprzetu, chcialbym żebyscie napisali o złych i dobrych stronach tego sprzętu, na co zwracac uwagę przy kupnie. Jeżdze na cr125 2t 98r i osobiście bylem bardzo zadowolony,mało awaryjny sprzęt dlatego chcialbym zostać przy hondzie. pozdrawiam.
97-2001 rama juz alu, sterowanie zaworem mechaniczne, teleskopy Kayaba
02-04 sterowanie zaworem elektryczne, teleskopy showa, inne plastiki, inny wał
05-07 drobne zmiany modernizacyje , kanały w cylindrze itp, reszte opisali fifi , omfazer i inni .
Sam mialeł pierw cr 250/02 a teraz mam YZ 250.
Honda bez zarzutu ale silnik Yamahy jest bardziej elastyczny z dołu czego szczególnie potrzeba do pierwszych kroków w MX i ja osobiście polecałbym ci jednak YZ , dostepnośc częsci jest identyczna w dobrych cenach . w cylindrze Yamahy nie ma tej przegrody kanału wydechowego ,od roku 05 yamach tez mają rame aly i też dobre zmodernizowane tekeskopy kayaba , ale to jest tylko moja opinia i nie musisz się nia sugerowac
To bardzo proste znajdz temat rocznika po kodzie vin viewtopic.php?f=3&t=692 albo odczytaj 10 cyfrę numeru ramy i będziesz znał rok produkcji motocyklasztan1000 pisze: poza programem skąd wy panowie wiecie że ta cr jest z danego roku a nie innego ??bo np z 2002 ma taką samą ramę jak z 2005
odwrotnie nie zmniejszaja tylko zwiększaja ale w praktyce nad tłok zmieści sie (jest przepchnięte) tylko tyle mieszanki ile mieści pojemnośc cylindraenduroguy pisze:Od strony teoretycznej to te blaszki zmniejszaja szkodliwa pojemnosc skrzyni korbowej i ich usuniecie powinno oslabic sztuke, ale z tego co czytam teoria nie zawsze sie sprawdza he he
pzdr
-
- Mistrz prostej
- Posty: 152
- Rejestracja: wt, 17 lis 2009, 19:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
ja ganiam teraz na cr 250 03 rok po przesiadce z 4t i lata sie przyzwoicie tylko moto trzeba naprawde kręcic no ale to już trzeba mieć troche umiejętności których mi brakuje
moto proste w obsłudze narazie z teoretyczna pomoca innych wymieniłem tłok i simering na wale choć teraz mi czasem wchodzi na obroty jak sprzęgło wcisne na wysokich może kosz :/ ale to cross i chyba nie ma bezawaryjnych sprzętów
nie latałem na innych 2t ale honda godna polecenia ale jak to mówia każdy swoje chwali
moto proste w obsłudze narazie z teoretyczna pomoca innych wymieniłem tłok i simering na wale choć teraz mi czasem wchodzi na obroty jak sprzęgło wcisne na wysokich może kosz :/ ale to cross i chyba nie ma bezawaryjnych sprzętów
nie latałem na innych 2t ale honda godna polecenia ale jak to mówia każdy swoje chwali
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: czw, 25 gru 2008, 10:54
- Motocykl: KTM 520 EXC 01'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
Mam CR-kę 250 z 1996r. , użytkuję dwa sezony i uważam, że jest niezawodny. Wiadomo dwutakt porywisty he he . A co do spalania to faktycznie w/g innych 250-tek to potrafi zjeść....cały zbiornik na .......1h ale to oczywiście zależy od stylu jazdy....
-
- Mistrz prostej
- Posty: 138
- Rejestracja: ndz, 2 mar 2008, 19:24
- Motocykl: Husqvarna TE610IE
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. woj. Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dobre i zle strony cr 250
W porównaniu dwusuwów Honda wychodzi najgorzej jesli chodzi o silnik, ale za to ma najlepsze prowadzenie oraz pozycje za kierownicą.
http://www.dirtrider.com/reviews/motocr ... index.html
http://www.dirtrider.com/reviews/motocr ... index.html
Ogromne wibracjie, słaby srodek obrotów, nieazaciekawe przejscie z srednich do wysokich obrotów, pozatym te nieszczesne cylindry... Winą za to nie jest zawór wydechowy, a latanie za długo na jednej selekcji tłoka (kantuje i niszczy tą przegrodę) oraz zły dobór dysz gaznika ( za uboga mieszanka - wysoka temperatura). Do Hondy CR roczniki 2002 do 2006 sprzedałem ogółem najwiecej cylindrów. W roku 2002 - 2004 jest ten sam cylinder, od 2005 jest zmiana - niestety wszystkie pękają.. Sprawa wału korbowego - lepiej kupic zamiennik Hot Rodsa kompletny niz Pan Juzio ma stłuc przeciwwagi młotem. Mam sprawdzonego człowieka który przekłada korbowody w Przezmierowie pod Poznaniem i robił to bez uszkodzenia blach aczkolwiek nigdy gwarancji nie chciał dac ze wzgledu na to iz podłozenie pod wał kłow od prasy i wycisniecie starej korby juz powoduje odkształcenia na tychze blachach. Wyrzucenie ich niestety zmniejsza napełnianie cylindra szczegulnie na wysokich obrotach kiedy okna przepłukujące otwarte są tylko moment i potrzebne duze cisnienie zeby napełnic cylinder.
Kolejna sprawa to serwomotor sterujący ukł. zaworu wydechowego. Kilka sztuk sprzedałem w polske bo klienci mowili ze po myciu myjką motocykl przestał chodzic pełną mocą. Jest to dosc droga czesc i raczej nie do naprawy.
Jesli chodzi o pozostałe awarie to kompletnie nic sie nie dzieje. Skrzynia mocna (nie to co w YZ 250 gdzie bolce wodzików są z nimi skołkowane i przesuwają sie w karterach i czesto niszczy sie 2gi bieg - drogo, czy KX 250 w którym nagminnie urywają sie bolce wodzików i potrafi rozzsadzic kartery) , sprzegło działa wysmienicie i bardzo cicho, jedyne co zauwazyłem to jeszcze symring pompy wody. Miałem 3 przypadki gdzie u klientów padł i z oleju zrobiło emulsje. Rada - kupic symering firmy Corteco i łozysko 2RS.
Z roczników wybrałbym 2004 ( nastąpiła diametralna zmiana gaznika - dostał czujnik połozenia przepustnicy TPS oraz nowy moduł CDI ) lub 2005 - ma zmieniony cylinder (odkrecaną flansze która trzyma zawór wydechowy) i jest to ostateczna wersja tego motocykla. W roku 2006 zmienili tylko BNG ( bold new graphic - typowa dla producentów zmiana grafiki.) Poza wszystkim co opisałem raczej sprzet wdzieczny, trza tylko pilnowac tłoków co by nie stracił wymiaru.
http://www.dirtrider.com/reviews/motocr ... index.html
http://www.dirtrider.com/reviews/motocr ... index.html
Ogromne wibracjie, słaby srodek obrotów, nieazaciekawe przejscie z srednich do wysokich obrotów, pozatym te nieszczesne cylindry... Winą za to nie jest zawór wydechowy, a latanie za długo na jednej selekcji tłoka (kantuje i niszczy tą przegrodę) oraz zły dobór dysz gaznika ( za uboga mieszanka - wysoka temperatura). Do Hondy CR roczniki 2002 do 2006 sprzedałem ogółem najwiecej cylindrów. W roku 2002 - 2004 jest ten sam cylinder, od 2005 jest zmiana - niestety wszystkie pękają.. Sprawa wału korbowego - lepiej kupic zamiennik Hot Rodsa kompletny niz Pan Juzio ma stłuc przeciwwagi młotem. Mam sprawdzonego człowieka który przekłada korbowody w Przezmierowie pod Poznaniem i robił to bez uszkodzenia blach aczkolwiek nigdy gwarancji nie chciał dac ze wzgledu na to iz podłozenie pod wał kłow od prasy i wycisniecie starej korby juz powoduje odkształcenia na tychze blachach. Wyrzucenie ich niestety zmniejsza napełnianie cylindra szczegulnie na wysokich obrotach kiedy okna przepłukujące otwarte są tylko moment i potrzebne duze cisnienie zeby napełnic cylinder.
Kolejna sprawa to serwomotor sterujący ukł. zaworu wydechowego. Kilka sztuk sprzedałem w polske bo klienci mowili ze po myciu myjką motocykl przestał chodzic pełną mocą. Jest to dosc droga czesc i raczej nie do naprawy.
Jesli chodzi o pozostałe awarie to kompletnie nic sie nie dzieje. Skrzynia mocna (nie to co w YZ 250 gdzie bolce wodzików są z nimi skołkowane i przesuwają sie w karterach i czesto niszczy sie 2gi bieg - drogo, czy KX 250 w którym nagminnie urywają sie bolce wodzików i potrafi rozzsadzic kartery) , sprzegło działa wysmienicie i bardzo cicho, jedyne co zauwazyłem to jeszcze symring pompy wody. Miałem 3 przypadki gdzie u klientów padł i z oleju zrobiło emulsje. Rada - kupic symering firmy Corteco i łozysko 2RS.
Z roczników wybrałbym 2004 ( nastąpiła diametralna zmiana gaznika - dostał czujnik połozenia przepustnicy TPS oraz nowy moduł CDI ) lub 2005 - ma zmieniony cylinder (odkrecaną flansze która trzyma zawór wydechowy) i jest to ostateczna wersja tego motocykla. W roku 2006 zmienili tylko BNG ( bold new graphic - typowa dla producentów zmiana grafiki.) Poza wszystkim co opisałem raczej sprzet wdzieczny, trza tylko pilnowac tłoków co by nie stracił wymiaru.
Tel: 792 808 123