Strona 1 z 1

HM CRE 50 tuning, części gdzie i co?

: czw, 6 lip 2006, 18:54
autor: Kosu89
chciałbym żeby napisaliście co sądzicie o tym motorze i czy ktos niema cześci tuningowych do tego motorka :?: :?: :?: :wink:

: pt, 7 lip 2006, 00:37
autor: hamer
Wydaje mi się że w 50ccm wszystkie silniki są takie same, w moim i w derbi był taki sam wiele squterów ma podobne wiec problemów niebedzie, na 100/5 możesz dostac cylinder 70ccm, gaźnik wiekszy wał kierownice i jeszcze kilka innych rzeczy, ale czy nielepiej jest kupic 125ccm a nie 50ccm bo taka 50 to bedzie zamało po 2dniach jeżdzenia a tylko roboty z tym, przechodziłem przez to i strasznie żałuję że robiłem tuning mojej 50ccm

: pn, 10 lip 2006, 23:25
autor: Kosu89
a jak myślicie czy danie tuningowanego gaźnika i tuningowanego wydechu dużo da? ma ktoś coś takiego na zbyciu?

: wt, 11 lip 2006, 09:48
autor: hamer
wydach da sporo, ale gaznik bez nowego wylindra raczej nic nie poprawi tylko zmniejszy osiagi

: wt, 11 lip 2006, 10:03
autor: piasektt
hamer co ty za przeproszenie piepszysz. HM jest to bezkonkurencyjna 50 na zajebstych podzespołah z superową zawiechą. Hm są stosowane siliniki minarelli te same co w apriilach. Zegarów nie ma, dozownika też chyba nie. Z 50 enduro to jest najbardziej sportowa fura. Hm jest bardziej sportowy, senda jest bardzej delikatna i bardziej nadaje sie do miasta ale do lasu i skoków to HM jest bez porównania lepszy. Jezli chodzi o osiągi to są podobne, Hm poprostu zaieszeniowo jest dużo lepszy. Z tego co wiem to kierunków też chyba nie ma. Zakładasz cylinder 70 i gaznik dell orto 21 mm, dobry gaźnik. Mtxy i DT 80 zostają daleko w tyle

: wt, 11 lip 2006, 10:06
autor: piasektt

: wt, 11 lip 2006, 11:07
autor: MXrool
Jak chcecie mogę coś pomóc, trochę się kręciłem za starych moich czasów piędziesiątek w tym temacie. Owszem HM i CH racing są to bez konkuręcyjne 50-tki, reszat to plastikowe zabawki do jazdy po osiedlu. Do silnika Minarelli można dostać masę tuningowych cześci m.in. wydech, cylinder, głowica, wał, korbę, sprzęgło, kosz, kruciec do sprzęgła, skrzynię, gaźnik... Praktycznie wszystko. Wymiana gaźnika dużo da, zmienia charakter motoru, lepiej idzie w górnym zakresie obrotów. Dla nie wtajemniczonych są 2 HMy 50 Six (ten wyczynowy) i Baja (ten relaxacyjny z dozownikiem i e-starterem).

: wt, 11 lip 2006, 15:32
autor: Kosu89
ja mam HM baja na kołach SUPERMOTO potrzebowałbym koła do tego modelu tylko enduro jakieś tanie :) chyba że ktos chce sie zamienić hm baja na supermoto za hm six enduro? a jeśli chodzi to tuning to chciałbym w nim jedynie mieć tuningowany wydech i gaźnik, duża jest różnica? i ma ktos coś takiego do sprzedania? czy zywotność wtedy maleje tego motorka?

: wt, 11 lip 2006, 15:36
autor: MXrool
Z żywotnością to tu jest słabo, HM są wyżyłowanymi 50-tkami. Baja jest nie co odpuszczona i trochę żywotność się tu przedłuża. Jak założysz wydech i gaźnik to żywotność się nie zmieni, tylko trochę inną charakterystykę będzie mieć motor. Może i trochę się poorszy, bo gaźnik z wydechem będzie wymuszać pracę na wysokich obrotach, a co za tym idzie niby większe żłużycie. Załuż sobie moduł zapłonowy inny to zobaczysz na ile obrotów będzie kręcić :D jak pilarka :D

Re: HM CRE 50 tuning, części gdzie i co?

: ndz, 15 lis 2009, 11:05
autor: matheo92
ona ma chyba silnik AM6