Strona 1 z 1

GAS GAS motocykle-informacje

: pt, 2 lut 2007, 10:56
autor: gajowy

: śr, 7 lut 2007, 11:32
autor: gajowy

: ndz, 12 sie 2007, 20:50
autor: grey_cinnamon
Cześć,

Z czasem, przychylam się do opinii, że, o ile masz blisko kogoś kto sprzedaje części do Gasgasa, czyli w praktyce znasz kogoś takiego i pewnie mieszka gdzieś w pobliżu, albo przynajmniej wiesz gdzie mieszka/urzęduje, to warto brać. Jeździ nie gorzej niż inne maszyny i psuje się nie częściej niż inne. Wyróżnia się lekkością prowadzenia i poręcznością. Doskonały do jazdy pomiędzy drzewami, naprawdę dawał mi dużo frajdy. Honda mi nigdy tak świetnie nie jeździła.
To o co pytasz to są dane katalogowe, zupełnie nieistotne.
Żeby nie było wątpliwości, znane źródło części nie będzie Ci potrzebne ze względu na awaryjność, tylko zwykłe użytkowanie.
Na pewno nie polecam dealera w Bielsku w kontakcie pocztowym:_)

Pozdrawiam.

: czw, 23 sie 2007, 16:56
autor: gorceYz125
Jesli chodzi o moc w gas gas to to zarowno w 125 jak i w 250 moc jest zblizona do 50 KM. W setach jest to cos w granicach 40-46 a w 250 tak mniej wiecej kolo 56 KM :wink: :wink:

: śr, 19 wrz 2007, 08:48
autor: Nemezis5pl
SIemka. Gas Gas cieszy sie dobra opinia szczegolnie jesli mowa o trialowkach. A co do maszyn motocrossowych i enduro to rowniez nie spotkalem sie z pogardliwymi opiniami no moze tylko co do jakosci wykonania plastikow a po za tym to mysle ze GasGas jest OK :wink:

Re:

: ndz, 15 mar 2009, 18:41
autor: bmwg450
gorceYz125 pisze:Jesli chodzi o moc w gas gas to to zarowno w 125 jak i w 250 moc jest zblizona do 50 KM. W setach jest to cos w granicach 40-46 a w 250 tak mniej wiecej kolo 56 KM :wink: :wink:
lol wiekszej bzdury jeszcze nie slyszalem, te silniki maja takie same moce jak odpowiedniki japonskie czy europejskie czyli pod 36-38 koni dla setek i pod 50 dla 250 - na kole

Re: GAS GAS motocykle-informacje

: pt, 29 maja 2009, 07:35
autor: pytlar
może i ja coś napisze:]
od niedawna jestem posiadaczem GasGas EC 250 2006r.
Zachciało mi sie enduro 250 2t zarejestrowanego, wiec był w okazyjnej cenie i niedaleko wiec kupiłem :]
Po moich niedawnych KDX 220, CR 125 pierwsze odczucie było takie, że motor jest strasznie cięzki!! nawet niedawno w łapy dorwałem CR 250 i różnica wagowa jest niestety znaczna :] jak dla mnie do tych katalogowych 101kg GasGasa dodał bym jakies 10kg. I to wrzucone na główke ramy, bo przod tego motoru jest strasznie ciezki... zawieszenie motorku - przód poprzedni właściciel zaraz wymienił na inny zawias, bo seryjny podobno jest beznadziejny :wink: tylko nie wiem czemu, teraz jest teraz taki niski z przodu :P z resztą cały motor jest ogólnie dosyc niski. Jest kilka cm wzgledem crossówek rożnicy :/ tylny zawiasz jak dla mnie troche słabo sie trzyma drogi, ale widocznie ten typ tak ma :]
co do hamulców - nie wiem co to za klocki są założone, ale wyglądają na oryginały i jak dla mnie tragedia!! zwłaszcza przod!! w CR bez problemu motor stawiało na przednim kole, tutaj tego nie ma...
a co najgorsze do tych hamulców to jest połączenie ich z mocą silnika!! bo silnik poprostu jak dla mnie to jest zap****alacz :] mocy w tym motorku napewno nie braknie!! mocy jest poprostu jak w typowej crossówce 250ccm 2t!! poprostu poezja :D mi to troche nawet przeszkadza na torze, bo nie daje rady czasem utrzymac tego motorku!!
skrzynia 6 biegowa pieknie działa, sprzęgło hydrauliczne - poezja :D leciutko chodzi, ze można jednym paluszkiem wcisnąć :D tylko najgorsze jest to, ze nie idzie nigdzie dostac klamki od sprzęgła :/ nie pasuje od żadnego motoru innego, wiec w razie czego pozostaje tylko serwis...
Na temat spalania cięzko mi mowic, bo mam dysze zmienione ze 120 seryjnej na 180 :D ale opuscilem iglice calkiwicie i zaczął palic całkiem znośnie :] jak to 2t :D dodatkowo do kompletu mam zmieniony cały wydech - dyfuzor i końcówke - wymieniono zaraz po zakupie.
Motor kupiłem na zapłonie założonym od crossówki gasgas. Po 3 tygodniach padł zapłon (cewka wzbudzenia prawdopodobnie) ale na szczeście dostałem przy zakupie oryginalny zapłon - znaaaacznie większe magneto i cewki. Ale rożnica w jezdzie jest ogromna! Bedę musiał stary zapłon dać do naprawy :twisted: poprostu motor lepiej się kręcił i miał moc od połowy do konca obrotów jak szatan :] teraz na seryjnym zapłonie ciągnie jak diabełek od samego dołu, ale nie ma tego kopa pod koniec!!


jak cos mi sie przypomnie jeszcze to dopisze ;)

Re: GAS GAS motocykle-informacje

: wt, 29 gru 2009, 19:37
autor: lukaszek141
wiecie skąd wziość części elektryki (moduł cofka itp)
jakiś sklep internetowy czy coś będę wdzięczny za link

Re: GAS GAS motocykle-informacje

: czw, 7 sty 2010, 12:05
autor: pytlar
olekmotocykle powinni mieć elektryke. A ja oddałem dodatkowy zapłon z modułem do motoru gratis :]