DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

GAS GAS motocykle-informacje

Awatar użytkownika
Autor tematu
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

GAS GAS motocykle-informacje

Post autor: gajowy » pt, 2 lut 2007, 10:56

Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika
Autor tematu
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » śr, 7 lut 2007, 11:32

Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika
grey_cinnamon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: grey_cinnamon » ndz, 12 sie 2007, 20:50

Cześć,

Z czasem, przychylam się do opinii, że, o ile masz blisko kogoś kto sprzedaje części do Gasgasa, czyli w praktyce znasz kogoś takiego i pewnie mieszka gdzieś w pobliżu, albo przynajmniej wiesz gdzie mieszka/urzęduje, to warto brać. Jeździ nie gorzej niż inne maszyny i psuje się nie częściej niż inne. Wyróżnia się lekkością prowadzenia i poręcznością. Doskonały do jazdy pomiędzy drzewami, naprawdę dawał mi dużo frajdy. Honda mi nigdy tak świetnie nie jeździła.
To o co pytasz to są dane katalogowe, zupełnie nieistotne.
Żeby nie było wątpliwości, znane źródło części nie będzie Ci potrzebne ze względu na awaryjność, tylko zwykłe użytkowanie.
Na pewno nie polecam dealera w Bielsku w kontakcie pocztowym:_)

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » czw, 23 sie 2007, 16:56

Jesli chodzi o moc w gas gas to to zarowno w 125 jak i w 250 moc jest zblizona do 50 KM. W setach jest to cos w granicach 40-46 a w 250 tak mniej wiecej kolo 56 KM :wink: :wink:

Awatar użytkownika
Nemezis5pl
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 47
Rejestracja: pn, 26 mar 2007, 10:00
Motocykl: XR 600r, HH900
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Siemiatycze
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Nemezis5pl » śr, 19 wrz 2007, 08:48

SIemka. Gas Gas cieszy sie dobra opinia szczegolnie jesli mowa o trialowkach. A co do maszyn motocrossowych i enduro to rowniez nie spotkalem sie z pogardliwymi opiniami no moze tylko co do jakosci wykonania plastikow a po za tym to mysle ze GasGas jest OK :wink:
Motocross->trochę luzu w tym sztywnym świecie

Awatar użytkownika
bmwg450
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: sob, 14 mar 2009, 12:15
Motocykl: bmw g450x
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re:

Post autor: bmwg450 » ndz, 15 mar 2009, 18:41

gorceYz125 pisze:Jesli chodzi o moc w gas gas to to zarowno w 125 jak i w 250 moc jest zblizona do 50 KM. W setach jest to cos w granicach 40-46 a w 250 tak mniej wiecej kolo 56 KM :wink: :wink:
lol wiekszej bzdury jeszcze nie slyszalem, te silniki maja takie same moce jak odpowiedniki japonskie czy europejskie czyli pod 36-38 koni dla setek i pod 50 dla 250 - na kole

Awatar użytkownika
pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: GAS GAS motocykle-informacje

Post autor: pytlar » pt, 29 maja 2009, 07:35

może i ja coś napisze:]
od niedawna jestem posiadaczem GasGas EC 250 2006r.
Zachciało mi sie enduro 250 2t zarejestrowanego, wiec był w okazyjnej cenie i niedaleko wiec kupiłem :]
Po moich niedawnych KDX 220, CR 125 pierwsze odczucie było takie, że motor jest strasznie cięzki!! nawet niedawno w łapy dorwałem CR 250 i różnica wagowa jest niestety znaczna :] jak dla mnie do tych katalogowych 101kg GasGasa dodał bym jakies 10kg. I to wrzucone na główke ramy, bo przod tego motoru jest strasznie ciezki... zawieszenie motorku - przód poprzedni właściciel zaraz wymienił na inny zawias, bo seryjny podobno jest beznadziejny :wink: tylko nie wiem czemu, teraz jest teraz taki niski z przodu :P z resztą cały motor jest ogólnie dosyc niski. Jest kilka cm wzgledem crossówek rożnicy :/ tylny zawiasz jak dla mnie troche słabo sie trzyma drogi, ale widocznie ten typ tak ma :]
co do hamulców - nie wiem co to za klocki są założone, ale wyglądają na oryginały i jak dla mnie tragedia!! zwłaszcza przod!! w CR bez problemu motor stawiało na przednim kole, tutaj tego nie ma...
a co najgorsze do tych hamulców to jest połączenie ich z mocą silnika!! bo silnik poprostu jak dla mnie to jest zap****alacz :] mocy w tym motorku napewno nie braknie!! mocy jest poprostu jak w typowej crossówce 250ccm 2t!! poprostu poezja :D mi to troche nawet przeszkadza na torze, bo nie daje rady czasem utrzymac tego motorku!!
skrzynia 6 biegowa pieknie działa, sprzęgło hydrauliczne - poezja :D leciutko chodzi, ze można jednym paluszkiem wcisnąć :D tylko najgorsze jest to, ze nie idzie nigdzie dostac klamki od sprzęgła :/ nie pasuje od żadnego motoru innego, wiec w razie czego pozostaje tylko serwis...
Na temat spalania cięzko mi mowic, bo mam dysze zmienione ze 120 seryjnej na 180 :D ale opuscilem iglice calkiwicie i zaczął palic całkiem znośnie :] jak to 2t :D dodatkowo do kompletu mam zmieniony cały wydech - dyfuzor i końcówke - wymieniono zaraz po zakupie.
Motor kupiłem na zapłonie założonym od crossówki gasgas. Po 3 tygodniach padł zapłon (cewka wzbudzenia prawdopodobnie) ale na szczeście dostałem przy zakupie oryginalny zapłon - znaaaacznie większe magneto i cewki. Ale rożnica w jezdzie jest ogromna! Bedę musiał stary zapłon dać do naprawy :twisted: poprostu motor lepiej się kręcił i miał moc od połowy do konca obrotów jak szatan :] teraz na seryjnym zapłonie ciągnie jak diabełek od samego dołu, ale nie ma tego kopa pod koniec!!


jak cos mi sie przypomnie jeszcze to dopisze ;)
:)

Awatar użytkownika
lukaszek141
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: czw, 17 gru 2009, 20:44
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: GAS GAS motocykle-informacje

Post autor: lukaszek141 » wt, 29 gru 2009, 19:37

wiecie skąd wziość części elektryki (moduł cofka itp)
jakiś sklep internetowy czy coś będę wdzięczny za link

Awatar użytkownika
pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: GAS GAS motocykle-informacje

Post autor: pytlar » czw, 7 sty 2010, 12:05

olekmotocykle powinni mieć elektryke. A ja oddałem dodatkowy zapłon z modułem do motoru gratis :]
:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gas Gas”