Kawasaki KX250F 2006 r - problemy z odpalaniem ciepły/zimny
-
Autor tematukxf250
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: wt, 20 paź 2009, 19:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki KX250F 2006 r - problemy z odpalaniem ciepły/zimny
Witam, posiadam Kawasaki KX250F 4T z 2006 r, mam dosyć powszechny problem jak chyba większość użytkowników tych motorów z odpalaniem, jednakże u mnie jest trochę inaczej dlatego też postanowiłem założyć nowy post. Po krótce opisze temat.
Motor został poddany naprawie w której skład wchodą :
- wymiana tłoka z pierścieniami ( wossner )
- wymiana zaworów ssących ze sprężynami (stalowe) PROX + regulacja
- uszczelka pod głowicą Athena
- olej silnikowy
- filtr oleju
- filtr powietrza
- świecą irydowa ngk
- czyszczenie ultradźwiękami, wymiana zaworu iglicowego + regulacja gaźnika
Motor kupiłem 8 lat temu. Przez pierwsze 2 lata pięknie chodził odpalał od „ pół kopnięcia” czy ciepły czy zimny. Z czasem zaczęły się pojawiać problemy. W tym sezonie przeszedł w/w remont motor generalnie odpala jak chce raz potrafi odpalić za pierwszym na zimnym jak i na ciepłym, ale potrafi też dopiero po 15-20 minutach kopania .. tak już się dzieje po remoncie. Jak już odpali pięknie się wkręca nie przerywa, nie strzela z wydechu, świeca na początku była biała co świadczyło o tym ze bra lewe powietrze(tak mówił mechanik) po czym została podniesiona dawka paliwa ( świeca teraz jest okopcona) natomiast poprawiło się lekko choć dalej jest bardzo dalekie od normalności. Po wszystkich regulacjach i sprawdzeniach jak twierdzi mechanik wszystkich rzeczy stan utrzymuje się ciagle taki sam a mi już ręce
Opdaja. Czekam na sugestie. Pozdrawiam .
Ps. Przepraszam miało być krótko ale nie dam rady tego krócej opisać.
Motor został poddany naprawie w której skład wchodą :
- wymiana tłoka z pierścieniami ( wossner )
- wymiana zaworów ssących ze sprężynami (stalowe) PROX + regulacja
- uszczelka pod głowicą Athena
- olej silnikowy
- filtr oleju
- filtr powietrza
- świecą irydowa ngk
- czyszczenie ultradźwiękami, wymiana zaworu iglicowego + regulacja gaźnika
Motor kupiłem 8 lat temu. Przez pierwsze 2 lata pięknie chodził odpalał od „ pół kopnięcia” czy ciepły czy zimny. Z czasem zaczęły się pojawiać problemy. W tym sezonie przeszedł w/w remont motor generalnie odpala jak chce raz potrafi odpalić za pierwszym na zimnym jak i na ciepłym, ale potrafi też dopiero po 15-20 minutach kopania .. tak już się dzieje po remoncie. Jak już odpali pięknie się wkręca nie przerywa, nie strzela z wydechu, świeca na początku była biała co świadczyło o tym ze bra lewe powietrze(tak mówił mechanik) po czym została podniesiona dawka paliwa ( świeca teraz jest okopcona) natomiast poprawiło się lekko choć dalej jest bardzo dalekie od normalności. Po wszystkich regulacjach i sprawdzeniach jak twierdzi mechanik wszystkich rzeczy stan utrzymuje się ciagle taki sam a mi już ręce
Opdaja. Czekam na sugestie. Pozdrawiam .
Ps. Przepraszam miało być krótko ale nie dam rady tego krócej opisać.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX250F 2006 r - problemy z odpalaniem ciepły/zimny
Skoro raz była świeca biała a raz czarna to znaczy że dalej mu daleko do wyregulowanego gaźnika.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl